Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varashälytin alkoi piippaamaan tänään kaupassa:(

Vierailija
13.10.2018 |

Hätäännyin ja sanoin kassalle että pahoitten että alushousuni eivät ole ihan puhtaat, ja että olen juuri metsästä tulossa ja en ole kerennyt vaihtamaan kalsareitani ja sukissa saattaa olla reikiä ja sanoin että en välttämättä ole mikään kaunis näky kellertävissä kalsareissani.

Hän sanoi että piippaus tuli seuraavalta kassalta, ei siltä missä minä olin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä nyt tulee vastaan varmasti päivittäin. Et edes erotu siitä massasta.

Vierailija
2/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran Akateemisessa kirjakaupassa Helsingissä niin, että kannoin isoa pahvikoteloa, jossa luki isolla Motorola (taisi olla jokin kaapelimodeemi). Laitteessa oli kuitenkin jotain sellaista, joka laukaisi kirjakaupan hälytyslaitteet ja samalla kun hälytyslaitteet laukeavat niin näen Nokian toimitusjohtajan Jorma Ollilan katsovat erittäin tiukalla katseella muutaman metrin päässä minua sen Motorolan laatikon kanssa siinä porteissa. Tuohon aikaan Motorola oli yksi kovimpia Nokian kilpailijoita. En tiedä mitäköhän Ollila ajatteli tuossa tilanteessa......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran lisään että kukaan ei ollut varastamassa mitään vaan joku osti takkia ja siitä yrittivät poistaa kaikkia hälyttävää.

ap.

Vierailija
4/5 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aloittajalle päivän parhaista nauruista. Mulla alkoi eilen aamulla lähimarketissani varashälytin piippaamaan. Jouduin ensin itse kulkemaan porttien läpi, ja ei piipannut mikään. Sitten löytyikin juuri maksamistani ja pakkaamistani ostoksista varashälytin shampoopullosta. MInua suututti, kun eivät sitä kassia ensin tutkineet, vaan piti kävellä ilman sitä porttien läpi. Mut nyt mä repesin kun kuvittelin, että olisin sanonut kassalle aloittajan kuvaaman repliikin :D

Vierailija
5/5 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus postin saapumiskortissa oli varashälytin. Alkoi soimaan kaupan kassalla. Jouduin tyhjentämään repun kassalle. Meni hetki että huomattiin paperilappu jossa oli hälytin.

Toinen kerta oli salikassissa olevan puolityhjä suihkushampoo pullo jonka hälytin aktivoitui. Vartijalle oli varmaa melko hauskaa penkoa hikisiä salia aatteita ja kassissa olevia vaihtoalusvaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme