Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette ihmisestä jonka kämppä on ihan sekaisin, siis vaatteet pitkin lattioita ja tiskit pesemättä?

Vierailija
13.10.2018 |

Tämä tapaamani henkilö käy töissä ym, mutta koti näyttää siltä kun siellä asuisi joku ryyppyporukka..

Mitä ajattelette siitä jos edes perus siisteydestä ei osaa huolehtia?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu tutulta lisätään vielä että nainen alle 40 v lapsi 10v ja pikku koira jonka liiskaantuneita paskanjämiä lattioilla alushousujen ja rintaliivien lisäksi

Vierailija
2/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen ihminen on laiska ja saamaton. Itselleni on tärkeää, että koti on siisti, joten en voi ymmärtää tuollaista vetelyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämppä oli tossa kunnossa kun olin masentunut. Sain tiskattua ehkä jouluna ja juhannuksena.

Vierailija
4/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että sellainen ihminen on boheemi luonne, laiska tai masentunut/surullinen, ehkä kamppailee jonkin isomman asian kanssa niin, ettei energiaa riitä siivoamiseen.

Vierailija
5/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muuta tekemistä kuin siivota.

Vierailija
6/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on joko patalaiska, tai hänellä on mt-ongelmia.

Vierailija
7/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa joskus nauttia vapaa-ajasta eikä koko ajan puunata jotakin. Aikaa on rajallisesti.

Vierailija
8/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä oli ne tiskit pitkin lattioita, siellä missä oli viimeksi sattunut syömään.... En mä sitä ihan täysjärkisenä pitänyt. Sitten se löysi jonkun yh:n joka oli vielä 100x pahempi: 2 isoa koiraa, niiden ruuat pitkin lattioita ja lapsen paskavaipat koirien viihdykkeenå. Ehkä he ansaitsivat toisensa.

Vierailija
9/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki henkilöt, joista täällä mielipiteitänne lauotte... ei ne välitä teidän mielipiteistä paskan vertaa. :D 

t. kaikesta välinpitämätön sottapytty

Vierailija
10/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ja/tai tosi väsynyt, esim. jonkin puutostilan takia.

Vierailija
11/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa joskus nauttia vapaa-ajasta eikä koko ajan puunata jotakin. Aikaa on rajallisesti.

No se ei kyllä paljon aikaa vaadi, että heittää pyykit koneeseen ja koneen päälle. Pyykkien ripustamiseenkin menee naurettavan vähän aikaa. Samoin muuhun siivoamiseen, jos ei päästä asuntoa kaatopaikaksi.

Vierailija
12/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiskannut, pessyt pyykkiä ja siivoillut tänään. Meillä on yhä tiskiä, sotkuista ja likapyykkiä. Siksi vastaukseni on: sitä kaikkea on liikaa ja lisää tulee koko ajan. Ei ehdi.

Vierailija
13/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, ei jaksa selviytyä kaikesta.

Vierailija
14/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut 22 vuodessa, ettei se ikinä lopu. Äitiys jne.

Vierailija
15/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, saamaton tai masentunut.

Vierailija
16/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkemiseen kuitenkin tuntuu aina aikaa löytyvän.

Vierailija
17/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli monta vuotta tuollaista kun asuin yksin ja kävin kokopäivätöissä ja tein paljon ylitöitä. Työpäiviin matkoineen meni 10-14h/vrk. Ei vaan jaksanut siivota ja muutenkin kämppä oli tarpeisiini liian pieni ja epäkäytännöllinen (=tavaraa oli liikaa) että ne ei vaan mahtuneet mihinkään järkevään paikkaan. Tosin vaatteita en säilyttänyt lattioilla vaan sekalaisina läjinä tuolien yms. päällä. Kun vieraita ei käynyt niin väliäkö sillä. Ei siinä mitään erityistä, nykytilanteesta poikkeavaa, elämänhallinnan ongelmaa tms ollut taustalla. Nykyisen asunnon pidän siistinä, kun säilytystilat ja tavarat ovat sopusuhdassa ja aikaakin kodinhoidolle on enemmän.

Vierailija
18/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaappitilan puutekin tekee oman osansa.

Vierailija
19/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ei kyllä paljon aikaa vaadi, että heittää pyykit koneeseen ja koneen päälle. Pyykkien ripustamiseenkin menee naurettavan vähän aikaa. Samoin muuhun siivoamiseen, jos ei päästä asuntoa kaatopaikaksi.

Mulla ainakin menee pyykkihuoltoon kerrallaan lähemmäs tunti, mikä on työssäkäyvän vapaa-ajasta aika iso osa.

Esim. sukkien ja alusvaatteiden ripustelu on aikaaaaaaavievää, kun pesee täysiä koneellisia.

Vierailija
20/112 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta ihan normaalilta. Normaalia on että vaatteita on jäänyt esim. tuolin selkänojalle tai sohvalle ja muutama astia on tiskipöydällä tai vaikka sohvapöydällä likaisena, pölykoiriakin voi joskus olla. Ihan putipuhdasta harvalla aina kotona mutta kyllä tuo ap:n aloituksessa mainitsema on jo jotain masennusta tai mielenterveydestä johtuvaa, ei noin paljon sotkuja kukaan normaali kestä.