Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini valittaa ja marmattaa kaikesta. Jo lapsuudessani sekä ollessani akuisena. Miten muut jaksatte sellaista?

Vierailija
13.10.2018 |

Tunnen aina olevan niin väsynyt olo hänen seurassaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän valittaa ja marmattaa? Jos täysin aiheettomista jutuista, kannattaa varmasti puhua äitisi kanssa ja kertoa rehelliset fiiliksesi.

Vierailija
2/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuollainen, minkäs teet kun kaikki vituttaa koko ajan vaikka kuinka kävisi terapiassa ja tekisi mitä. Koitan välillä hillitä valitusta mutta jos koko ajan on pas ka olo niin ei koko ajan jaksa esittää muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kans ennen kun sai vähän sisältöä elämäänsä. Oisko osasyy vuosikymmeneen millä syntynyt?

Vierailija
4/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äidilläsi ongelmia mielenterveyden kanssa? Eikä hän hoida itseään, ei ole koskaan hoitanut? Anna muhia omassa sopassaan! Jos jo lapsesta asti olet joutunut olemaan hänen terapeuttinsa, niin nyt on aika todeta, että jo riittää sinulle.

Vierailija
5/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan on. Jos se on äitisi luonne, niin eipä sille mitään mahda. Kyllä sen jaksaa, kun vaan hyväksyy asian ja ihmiset sellaisina kuin ovat. Tsemppiä!

Vierailija
6/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on samanlainen. On välillä todella raskasta seuraa. Sitä paitsi nuo valituksen aiheet ovat sellaisia, että en ymmärrä miten joku jaksaa sellaisista valittaakin. Sama negatiivisuus on ollut aina. Nykyään yksi aihe on, että kukaan ei käy vierailemassa - niin, ei varmaan kun kukaan ei jaksa kuunnella sitä negatiivisuuden ryöppyä. Naapurienkin kanssa on saanut välit poikki, samoin melkein kaikkien sukulaisten.

Vierailija
7/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä tehdä, kun lapset joka viikko käyvät välittamassa äidilleen siitä, millainen äidin pitäisi olla?

-väärä ketju?

Vierailija
8/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä masentunutta vanhempaani jaksakaan. Olen katkaissut välit.

Vierailija
9/9 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onko äidillä sitten masennus vai kivi kengässä? Tai siis, kumpi tuli ensin? Lääkkeet sen mukaan. Tosi moni nykymaailmassakin potee tarpeetonta kipua, koska millekään ei voi mitään muut kuin terapeutti tai pilleripurkki.

MIkä siis ap äitiäsi niin pohjimmiltaan risoo? Miten hän haluaisi asioiden olevan?