Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli mennä yksin baariin, uskallanko

Vierailija
12.10.2018 |

Olis niin kiva tutustua miehiin ja tanssijalkaa vipattaa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet palstalla aina itkette, että ette saa seuraa? Meitä on paljon, lihavia, tavallisen näköisiä naisia vapaana. Mutta emme kelpaa teille? Etsittekö sitä fitness kaunotarta?

Siksi koska emme ole mitään samasta puusta veistettyjä. Miksi oletus on se että mies joka itkee seuran puutetta olisi jotenkin vajaa?

Vierailija
22/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet palstalla aina itkette, että ette saa seuraa? Meitä on paljon, lihavia, tavallisen näköisiä naisia vapaana. Mutta emme kelpaa teille? Etsittekö sitä fitness kaunotarta?

Kelpaisitte kyllä, mutta eivät lihavat tai muuten isokokoiset naiset halua pientä ja hintelää miestä. Mulle on ihan sama minkä kokoinen nainen on kunhan arjessa selviää, mutta naiset ovat tässä kriittisempiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on niin paha asia, jos on naimisissa mutta tykkää silti jutella miesten kanssa baarissa niitä näitä. En tietenkään lähtisi kenenkään matkaan, enkä menisi chitchattia pidemmälle.. Miesten kanssa on vaan kiva joskus seurustella, on kivaa vaihtelua muijaporukoiden ainaisille jutuille.. :)

Te jotka surette naiskavereiden sosiaalista ryhmäpainetta; älkää välittäkö kavereidenne mielipiteistä. Te saatte kyllä jutella tasan kenen kanssa haluatte, baarissa kukin on oma itsensä ja oma yksilönsä. Kenenkään perässä ei tarvitse juosta yökerhojen välillä, ja tyttöporukat eivät ole kahlittu yhteen. "Ulkopuolisten" kanssa SAA ja PITÄÄ jutella. Mitä järkeä mennä yökerhoon 200 ihmisen keskelle bailaamaan, jos ei saa PITÄÄ HAUSKAA ja seurustella tuntemattomien kanssa, kun Pirkko katsoo pahasti?

Olen kyllästynyt siihen, että kaverit aina odottaa minun seuraavan heitä kuin koiranpentu juuri heidän haluamiin baareihin, ja tyyliin haluavat päättää mitkä biisit ovat tanssittavia, ja mitkä ei. Sitten minun pitäisi myötäillä ja teeskennellä, että minäkin pidän Kaija Koon Tinakengistä ja voimaannun feministisesti sellaisesta musiikista. Ei. Minä haluaisin jorata ihan outoja biisejä vaikka yksinään tai jonkun ihan härötyypin kanssa, joka ei kuulu kaveriporukkaamme :D. Sori siitä!

Ja kun haluan lähteä kotiin klo 1 yöllä, älkää syöksykö nilkkaani kiinni vaatimaan, että jää vielä oluelle... Se on raivostuttavaa..

Vierailija
24/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu värikkäästi niin saat ainakin katseita.

Vierailija
25/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen ollut baarissa niin yksin on saanut olla ja poistuakin. Mies olen :)

No näinhän se miehillä yleensä meneekin. Ihan normaali olet. :D

Vierailija
26/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaatte. Miksi ette siis lähesty miehiä?

Vierailija
27/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo kumminkin sitä hgin keskustassa pyörivää "longplay ja yle-raiskaajaa".

Vierailija
28/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go girl! 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi