Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Tekis mieli mennÀ yksin baariin, uskallanko

Vierailija
12.10.2018 |

Olis niin kiva tutustua miehiin ja tanssijalkaa vipattaa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet palstalla aina itkette, ettÀ ette saa seuraa? MeitÀ on paljon, lihavia, tavallisen nÀköisiÀ naisia vapaana. Mutta emme kelpaa teille? Etsittekö sitÀ fitness kaunotarta?

Siksi koska emme ole mitÀÀn samasta puusta veistettyjÀ. Miksi oletus on se ettÀ mies joka itkee seuran puutetta olisi jotenkin vajaa?

Vierailija
22/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet palstalla aina itkette, ettÀ ette saa seuraa? MeitÀ on paljon, lihavia, tavallisen nÀköisiÀ naisia vapaana. Mutta emme kelpaa teille? Etsittekö sitÀ fitness kaunotarta?

Kelpaisitte kyllÀ, mutta eivÀt lihavat tai muuten isokokoiset naiset halua pientÀ ja hintelÀÀ miestÀ. Mulle on ihan sama minkÀ kokoinen nainen on kunhan arjessa selviÀÀ, mutta naiset ovat tÀssÀ kriittisempiÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En usko ettĂ€ on niin paha asia, jos on naimisissa mutta tykkÀÀ silti jutella miesten kanssa baarissa niitĂ€ nĂ€itĂ€. En tietenkÀÀn lĂ€htisi kenenkÀÀn matkaan, enkĂ€ menisi chitchattia pidemmĂ€lle.. Miesten kanssa on vaan kiva joskus seurustella, on kivaa vaihtelua muijaporukoiden ainaisille jutuille.. :)

Te jotka surette naiskavereiden sosiaalista ryhmĂ€painetta; Ă€lkÀÀ vĂ€littĂ€kö kavereidenne mielipiteistĂ€. Te saatte kyllĂ€ jutella tasan kenen kanssa haluatte, baarissa kukin on oma itsensĂ€ ja oma yksilönsĂ€. KenenkÀÀn perĂ€ssĂ€ ei tarvitse juosta yökerhojen vĂ€lillĂ€, ja tyttöporukat eivĂ€t ole kahlittu yhteen. "Ulkopuolisten" kanssa SAA ja PITÄÄ jutella. MitĂ€ jĂ€rkeĂ€ mennĂ€ yökerhoon 200 ihmisen keskelle bailaamaan, jos ei saa PITÄÄ HAUSKAA ja seurustella tuntemattomien kanssa, kun Pirkko katsoo pahasti?

Olen kyllÀstynyt siihen, ettÀ kaverit aina odottaa minun seuraavan heitÀ kuin koiranpentu juuri heidÀn haluamiin baareihin, ja tyyliin haluavat pÀÀttÀÀ mitkÀ biisit ovat tanssittavia, ja mitkÀ ei. Sitten minun pitÀisi myötÀillÀ ja teeskennellÀ, ettÀ minÀkin pidÀn Kaija Koon TinakengistÀ ja voimaannun feministisesti sellaisesta musiikista. Ei. MinÀ haluaisin jorata ihan outoja biisejÀ vaikka yksinÀÀn tai jonkun ihan hÀrötyypin kanssa, joka ei kuulu kaveriporukkaamme :D. Sori siitÀ!

Ja kun haluan lÀhteÀ kotiin klo 1 yöllÀ, ÀlkÀÀ syöksykö nilkkaani kiinni vaatimaan, ettÀ jÀÀ vielÀ oluelle... Se on raivostuttavaa..

Vierailija
24/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pukeudu vÀrikkÀÀsti niin saat ainakin katseita.

Vierailija
25/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen ollut baarissa niin yksin on saanut olla ja poistuakin. Mies olen :)

No nĂ€inhĂ€n se miehillĂ€ yleensĂ€ meneekin. Ihan normaali olet. :D

Vierailija
26/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ kelpaatte. Miksi ette siis lÀhesty miehiÀ?

Vierailija
27/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varo kumminkin sitÀ hgin keskustassa pyörivÀÀ "longplay ja yle-raiskaajaa".

Vierailija
28/28 |
12.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

You go girl! 👍

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi neljÀ