Tekis mieli mennÀ yksin baariin, uskallanko
Olis niin kiva tutustua miehiin ja tanssijalkaa vipattaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet palstalla aina itkette, ettÀ ette saa seuraa? MeitÀ on paljon, lihavia, tavallisen nÀköisiÀ naisia vapaana. Mutta emme kelpaa teille? Etsittekö sitÀ fitness kaunotarta?
Kelpaisitte kyllÀ, mutta eivÀt lihavat tai muuten isokokoiset naiset halua pientÀ ja hintelÀÀ miestÀ. Mulle on ihan sama minkÀ kokoinen nainen on kunhan arjessa selviÀÀ, mutta naiset ovat tÀssÀ kriittisempiÀ
En usko ettÀ on niin paha asia, jos on naimisissa mutta tykkÀÀ silti jutella miesten kanssa baarissa niitÀ nÀitÀ. En tietenkÀÀn lÀhtisi kenenkÀÀn matkaan, enkÀ menisi chitchattia pidemmÀlle.. Miesten kanssa on vaan kiva joskus seurustella, on kivaa vaihtelua muijaporukoiden ainaisille jutuille.. :)
Te jotka surette naiskavereiden sosiaalista ryhmĂ€painetta; Ă€lkÀÀ vĂ€littĂ€kö kavereidenne mielipiteistĂ€. Te saatte kyllĂ€ jutella tasan kenen kanssa haluatte, baarissa kukin on oma itsensĂ€ ja oma yksilönsĂ€. KenenkÀÀn perĂ€ssĂ€ ei tarvitse juosta yökerhojen vĂ€lillĂ€, ja tyttöporukat eivĂ€t ole kahlittu yhteen. "Ulkopuolisten" kanssa SAA ja PITĂĂ jutella. MitĂ€ jĂ€rkeĂ€ mennĂ€ yökerhoon 200 ihmisen keskelle bailaamaan, jos ei saa PITĂĂ HAUSKAA ja seurustella tuntemattomien kanssa, kun Pirkko katsoo pahasti?
Olen kyllÀstynyt siihen, ettÀ kaverit aina odottaa minun seuraavan heitÀ kuin koiranpentu juuri heidÀn haluamiin baareihin, ja tyyliin haluavat pÀÀttÀÀ mitkÀ biisit ovat tanssittavia, ja mitkÀ ei. Sitten minun pitÀisi myötÀillÀ ja teeskennellÀ, ettÀ minÀkin pidÀn Kaija Koon TinakengistÀ ja voimaannun feministisesti sellaisesta musiikista. Ei. MinÀ haluaisin jorata ihan outoja biisejÀ vaikka yksinÀÀn tai jonkun ihan hÀrötyypin kanssa, joka ei kuulu kaveriporukkaamme :D. Sori siitÀ!
Ja kun haluan lÀhteÀ kotiin klo 1 yöllÀ, ÀlkÀÀ syöksykö nilkkaani kiinni vaatimaan, ettÀ jÀÀ vielÀ oluelle... Se on raivostuttavaa..
Pukeudu vÀrikkÀÀsti niin saat ainakin katseita.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun olen ollut baarissa niin yksin on saanut olla ja poistuakin. Mies olen :)
No nÀinhÀn se miehillÀ yleensÀ meneekin. Ihan normaali olet. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet palstalla aina itkette, ettÀ ette saa seuraa? MeitÀ on paljon, lihavia, tavallisen nÀköisiÀ naisia vapaana. Mutta emme kelpaa teille? Etsittekö sitÀ fitness kaunotarta?
KyllÀ kelpaatte. Miksi ette siis lÀhesty miehiÀ?
Varo kumminkin sitÀ hgin keskustassa pyörivÀÀ "longplay ja yle-raiskaajaa".
Siksi koska emme ole mitÀÀn samasta puusta veistettyjÀ. Miksi oletus on se ettÀ mies joka itkee seuran puutetta olisi jotenkin vajaa?