Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt meni hermot naapurin

Vierailija
30.06.2023 |

räksyttäviin rakkeihin.
Mitä mä voin tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosuojaimet päähän.

Vierailija
2/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niiku mun naapuri teki, se lähti siihen leikkiin mukaan ja alkoi itse räksyttämään ja yllyttämään niitä koiria enemmän mikä johti siihen että koko talo alkoi valittamaan niistä. Koirat katos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötä myrkytettyjä lihapullia

Yllyttäminen rikokseen on rikos.

Mikä sen nettipoliisin emaili olikaan?

Vierailija
4/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille naapurille (ja varaudu vastahyökkäykseen: koiranomistajat on kiihkeää sakkia).

Puhu taloyhtiössä muille osakkaille, jos asutte yhtiössä. Yhteinen suunnitelma, ilmoitus isännöitsijälle, poliisille tmv.

Lopulta joudut kuitenkin laittamaan kovan kovaa vasten tai muuttamaan. Kokemusta on. Räksyttävien rakkien omistajat eivät näe räksyissään mitään vikaa, vaan mahdollisesti jopa syyllistävät sinua yliherkkyydestä tai kääntävät asian niin, että jotenkin ärsytät heidän koiriaan tai tarkoituksella houkuttelet ne haukkumaan...

Itse muutin pois vastaavan naapurista.

Vierailija
5/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet päähän.

Käsittämätön neuvo. Ihmisellä on oikeus olla ilman kuulosuojaimia ja oikeus kuunnella haluamiaan ääniä. Koirilla sen sijaan ei ole oikeutta häiritä ihmisiä.

Vierailija
6/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat ovat pääsääntöisesti typeriä. Eivät tajua kuinka kauas se räksytys kuuluu ja kuinka raivostuttavaa sen kuuntelu on.

Ap, tsemppiä!

Vierailija
7/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran "varastanut" naapurin koiran  ja vien mökkimatkalla eläinhoitolaan. Eli vapautin koiran omalta pihalta ja otin kiinni jonkin matkaan päästä ja lähdettiin mökille. 

Vierailija
8/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon käyny puhumassa ja syyllistää nää alkoi.

Mä en saisi laskee vettäkään hanasta ettei koirat häiriinny.

Nää on tossa vuokralla ja mulla on oma asunto.

Ap.

Vierailija
9/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne omistajatkaan tykkää sitä kuunnella. Asiasta pitää sanoa ensin omistajalle ja edes yrittää hyvässä hengessä. Toki voi olla että siellä asuu joku toope joka ei nää ongelmaa ja jos häntä vastaan alkaa niin sieltä voi tulla mitä vain takaisin. Asialle on useimmiten tehtävissä jotain mutta voi myös olla ettei koira vain sovellu asumaan kerrostalossa joten omistaja joutuu siinä vaiheessa päättämään mitä tekee

Vierailija
10/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne edes kehtaa tuoda räksyttäviä rakkeja kerrostaloon?

Ei paljoa päätä pakota.

Vierailija
11/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niiku mun naapuri teki, se lähti siihen leikkiin mukaan ja alkoi itse räksyttämään ja yllyttämään niitä koiria enemmän mikä johti siihen että koko talo alkoi valittamaan niistä. Koirat katos

Tämä toimi mullakin. Alakerran rasittava koira räksytti koko päivän kun itse olin ollut yön töissä. Viikon kuuntelin ja napsahti. Aloin sitten huutaa rakille takasi ja hakkaamaan seiniä. Kk tuota rumbaa kesti ja aivoton koiranomistaja vei koiransa helvettiin.

Vierailija
12/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. Mää en saa polttaa rivarin parvekkeella kun savu kuulemma laskeutuu alaspäin eli heidän pihalle?!?

Vierailija
13/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllyttäminen rikokseen on rikos.

Mikä sen nettipoliisin emaili olikaan?

https://poliisi.fi/nettivinkki

Vierailija
14/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö.

Vierailija
15/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa päätä pakota.

Miksi ottaa noita löyhkääviä, kuolaavia räksyttäjiä ylipäätään edes omaksi riesaksi, kun selkeästi suurin osa ei osaa tai viitsi kouluttaa sitä piskiä. Ihan sama osaako se noutaa palloa, jos se saa hepulin kun naapuri vetää vessan tai vastaan tulee polkupyöräilijä.

Vierailija
16/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa päätä pakota.

Koska ne on niin söpöjä 🤢

20-35v lapsettomilla naisilla usein näitä räksyttäviä pieniä koiria, joita ei viitsitä kouluttaa ja hoitaa kunnolla!

Kotiin jätetään koira ulvomaan surutta, viis muista, kun minä minä minä

Vierailija
17/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että koirille ei ainakaan saa syöttää suklaata ja purukumia!!!!!!!

Vierailija
18/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin pippuripannat ja kuonokopat joululahjaksi sekä lahjakortin koirien käyttäytymisterapiaan omalle räksy-rakkien omistajalle. Koirat saatiin lähes hiljenemään. Ajoittain vielä on jotain ongelmaa.

Vierailija
19/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa päätä pakota.

Koska ne on niin söpöjä 🤢

20-35v lapsettomilla naisilla usein näitä räksyttäviä pieniä koiria, joita ei viitsitä kouluttaa ja hoitaa kunnolla!

Kotiin jätetään koira ulvomaan surutta, viis muista, kun minä minä minä

On joo söpöjä, varsinkin ne niiden jälkeensä jättämät p-kasat.

Ei se ulvonta haittaa, kun sitä ei kuule. Ja onhan koiralle jätetty telkkari päälle "seuraksi". Kaikkensa ovat tehneet koiran viihtyvyyden eteen. Tai vaihtoehtoisesti sesse laukkuun ja kauppakeskukseen sovittelemaan vaatteita! Kauhea märinä siitäkin, kun kauppa kieltää koirat mutta jollain oli samassa kaupassa lapsi mukana!

Vierailija
20/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun venäläinen naapuri tilas amazonista sellasen jonkun mitä painaa niin ihmisen korva ei erota sitä kunnolla häiritsevästi mutta koira erottaa ja ne meni ihan hulluksi siitä ja haukku kokoajan sen jälkeen aina kun se laitto sen seinää vasten. Sit se paineli sitä kokoajan aina kun me haukku ni ne haukku pitempään. Sit muut valitti niistä ja tää koiran omistaja muutti pois.