Tekis mieli mennÀ yksin baariin, uskallanko
Olis niin kiva tutustua miehiin ja tanssijalkaa vipattaa
Kommentit (28)
On paljon kivempaa kÀydÀ ulkona yksin koska ei tarvi pelata mitÀÀn hassuja pelejÀ vaan saa olla ja jutella ihmisten kanssa rauhassa..
LÀhde ulos ja pidÀ hauskaa :D
Silloin kun olen kavereiden kanssa en ehdi jutella kenenkÀÀn kanssa vaikka vientiÀ olisi, mutta nyt pelkÀÀn ettÀ jÀÀn yksin
Mene ihmeessÀ, mutta ÀlÀ mene jatkoille.
MÀ monesti lÀhden kavereiden kanssa ulos mut sitten karkaan jossain kohtaa porukasta. Yksin on oikeasti niin rentoa ja vapaata liikkua.
Aina kun olen ollut baarissa niin yksin on saanut olla ja poistuakin. Mies olen :)
Itse olen kÀynyt yksin baareissa jo vuosikymmeniÀ ja kuten varmaan arvaattekin aina saan yksin kotiin lÀhteÀ.
M44
Vierailija kirjoitti:
Aina kun olen ollut baarissa niin yksin on saanut olla ja poistuakin. Mies olen :)
Sama tÀÀllÀ! Varsinkin jos olen selvinpÀin, mua vÀltellÀÀn kuin ruttoa
Vierailija kirjoitti:
Sama paitsi ettÀ olen nainen. YksikÀÀn mies ei ole lÀhestynyt ja itse lÀhestyin yhtÀ, sanoi moi ja lÀhti vetÀmÀÀn. En mene enÀÀ ikinÀ yksin baariin.
Yksin liikkuvaa ei ahdista sosiaalinen kaveripiirin kontrolli. Ei tarvi vÀÀntÀÀ siitÀ, kuka kuuluu kenellekin, eikÀ hyvÀksyÀ kaveripiirin vÀÀriÀ mielipiteitÀ kivoista pojista.
Tekisi mieli mennÀ baariin. Harmi vaan ettei ole ketÀÀn kenen kanssa mennÀ, enkÀ edes kÀytÀ alkoholia. tai ei oikeastaan edes tee mieli mennÀ, tekisi mieli löytÀÀ itselleen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa iskuvinkkejĂ€! đ
Sulla on vÀÀrÀ asenne. NimittÀin ketÀÀn ei isketÀ.
Juttele niitÀ nÀitÀ mukavia, ole utelias naisesta ja pyydÀ tanssimaan.
NĂ€in helppoa se oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa iskuvinkkejĂ€! đ
Juttele niitÀ nÀitÀ mukavia, ole utelias naisesta ja pyydÀ tanssimaan.NÀin helppoa se oikeasti on.
Niin varmaan joo sille latinolle muttei meille muille miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa iskuvinkkejĂ€! đ
Juttele niitÀ nÀitÀ mukavia, ole utelias naisesta ja pyydÀ tanssimaan.NÀin helppoa se oikeasti on.
Niin varmaan joo sille latinolle muttei meille muille miehille
Siis meinasix sÀ iskee akan jollain sanoilla ja naidasitÀ?
Ap on nainen ja haluaa miehen ja iskuvinkkejÀ kiitos
Miksi te miehet palstalla aina itkette, ettÀ ette saa seuraa? MeitÀ on paljon, lihavia, tavallisen nÀköisiÀ naisia vapaana. Mutta emme kelpaa teille? Etsittekö sitÀ fitness kaunotarta?
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen ja haluaa miehen ja iskuvinkkejÀ kiitos
TÀmÀ on helppoa. Hymyile kivalle miehelle ja mene juttelemaan sille.
Aihealueeksi kelpaa mikÀ tahansa. Miehet tykkÀÀ, kun niille juttelee jotain.
Totta kai uskallat. Mene tanssimaan ja pidÀ hauskaa!