Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen katselee toista naista "kaipaavasti"?

Vierailija
12.10.2018 |

Eräs tuntemani heteronainen katsoo minua toisinaan eri tavoin kuin heteronaiset yleensä. Hän siis joskus katselee vartaloani tavallista pidempään ja myös rintamustani sekä lantiotani sekä "mittailee" minua katseellaan jopa jotenkin "ihastuneesti". Joskus olemme katselleet toisiamme silmiin todella pitkään ja ainakaan hän ei vaikuttanut lainkaan ärtyneeltä, vaan päinvastoin. Miksi?

En ole kokenut vastaavaa juuri koskaan ja lesbot eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita (tai en ole ainakaan tunnistanut sellaista). Mutta tämä tietämäni nainen on tietääkseni hetero. Miksi hän katselisi minua siten? Vai olenko hänen mielestään ruma/outo/jotenkin "säädytön" tms.? Miksi hän edes pitäisi minusta, kun siis en muuten ole mitenkään suosittu tai stereotyyppisellä tavalla viehättävä fitnesstypykkä tai missityyppi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa työntää sormen emättimeesi ja samalla imaista klitan suuhunsa ja imeskellä sitä. Pyöritellä lolloja ja tuntea nännien jäykistyvän. Imeä nännejä ja kaulaa ja lopulta vaginaa, kun se jo erittää kosteutta. Työntää dildon litisevän märkään pilluusi ja kiihdyttää tahtia, kunnes pillusi supistelee dildon ympärillä ja dildo on kiimanesteistä märkä, kun se vedetään ulos pillustasi.

Kultaseni, unohdit klitoriksen tästä tarinasta kokonaan. Useimmat naiset tarvitsevat sen stimulointia lauetakseen, eikä pelkkä rynkytys tee mitään. Eli jos pääset naisen kanssa joskus sänkyyn, niin muista tämä.

Juuri tämä. Täysin alkeellinen sessio joltakin heikkolahjaiselta roikkomunalta. Kuvottavaa juntteutta.

Vierailija
22/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on tylsää, siksi tämä aloitus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minulla on tylsää, siksi tämä aloitus. Ap

Olen nainen, vaikka symppasinkin sitä nähtävästi miehen kirjoittamaa kuvausta. Vaikka itse ajattelen rakkaudesta runollisesti usein, myönnän sen lihallisemmankin puolen olemassaolon ja olihan siinä kommentissa ihan mukavaa yritystä ja räimettä. :)

T. Oikea ap

Vierailija
24/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa työntää sormen emättimeesi ja samalla imaista klitan suuhunsa ja imeskellä sitä. Pyöritellä lolloja ja tuntea nännien jäykistyvän. Imeä nännejä ja kaulaa ja lopulta vaginaa, kun se jo erittää kosteutta. Työntää dildon litisevän märkään pilluusi ja kiihdyttää tahtia, kunnes pillusi supistelee dildon ympärillä ja dildo on kiimanesteistä märkä, kun se vedetään ulos pillustasi.

Kultaseni, unohdit klitoriksen tästä tarinasta kokonaan. Useimmat naiset tarvitsevat sen stimulointia lauetakseen, eikä pelkkä rynkytys tee mitään. Eli jos pääset naisen kanssa joskus sänkyyn, niin muista tämä.

Juuri tämä. Täysin alkeellinen sessio joltakin heikkolahjaiselta roikkomunalta. Kuvottavaa juntteutta.

Tiedän kyllä naisena, että se tietty flow ja henkilön kanssa vahva emotionaalinen yhteys ja hänen tuntemustensa lukeminen on se nautinnon avain. Ei ole sinänsä kokemuksia mistään intiimistä naisen kanssa, mutta tuo pätee läheisyyteen miehenkin kanssa.

T. Ap

Vierailija
25/26 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä sirorakenteinen kolmikymppinen sinkku jota pulleaksi rouvaksikin juuri kutsuttiin, ei ainakaan saa dildon rynkyttelyllä muuta kuin väsyneen käden. Vaikka kuinka olisi aluksi klitta "imetty suuhun ja imeskelty sitä" ja "pyöritelty lolloja". Enkä takuulla ole ainoa. Niin aattelin vaan oikaista ton väsähtäneen fantasian kaikkien meidän orkkuvaikeuksisten naisten nimissä ihan vaikka vaan siinä toivossa, että edes joku nainen jossain laukeaisi kun joku mies olis tajunnut lukea ton ja tajusi että pelkkä lykkiminen ei meinaa naiselle välttämättä yhtään mitään. Kiitos ja hyvää viikonloppua.

Se ongelma ei ole klitoriksen käsittelyssä vaan korvien välissä. Nimim. been there done that. Estyneitä ja seksuaalisuuteensa ongelmallisesti suhtautuvia naisia on yllättävän paljon.

Vierailija
26/26 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä sirorakenteinen kolmikymppinen sinkku jota pulleaksi rouvaksikin juuri kutsuttiin, ei ainakaan saa dildon rynkyttelyllä muuta kuin väsyneen käden. Vaikka kuinka olisi aluksi klitta "imetty suuhun ja imeskelty sitä" ja "pyöritelty lolloja". Enkä takuulla ole ainoa. Niin aattelin vaan oikaista ton väsähtäneen fantasian kaikkien meidän orkkuvaikeuksisten naisten nimissä ihan vaikka vaan siinä toivossa, että edes joku nainen jossain laukeaisi kun joku mies olis tajunnut lukea ton ja tajusi että pelkkä lykkiminen ei meinaa naiselle välttämättä yhtään mitään. Kiitos ja hyvää viikonloppua.

Se ongelma ei ole klitoriksen käsittelyssä vaan korvien välissä. Nimim. been there done that. Estyneitä ja seksuaalisuuteensa ongelmallisesti suhtautuvia naisia on yllättävän paljon.

Tämä. Orkkuvaikeuksista kärsivät voivat painuavittuun (heh) tästä ketjusta. Kummasti aina tunkevat inisemään vaikeuksistaan sinne, missä heidän mielipiteensä on täysin turha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi