Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen katselee toista naista "kaipaavasti"?

Vierailija
12.10.2018 |

Eräs tuntemani heteronainen katsoo minua toisinaan eri tavoin kuin heteronaiset yleensä. Hän siis joskus katselee vartaloani tavallista pidempään ja myös rintamustani sekä lantiotani sekä "mittailee" minua katseellaan jopa jotenkin "ihastuneesti". Joskus olemme katselleet toisiamme silmiin todella pitkään ja ainakaan hän ei vaikuttanut lainkaan ärtyneeltä, vaan päinvastoin. Miksi?

En ole kokenut vastaavaa juuri koskaan ja lesbot eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita (tai en ole ainakaan tunnistanut sellaista). Mutta tämä tietämäni nainen on tietääkseni hetero. Miksi hän katselisi minua siten? Vai olenko hänen mielestään ruma/outo/jotenkin "säädytön" tms.? Miksi hän edes pitäisi minusta, kun siis en muuten ole mitenkään suosittu tai stereotyyppisellä tavalla viehättävä fitnesstypykkä tai missityyppi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää sinusta. Minä yritän välttää katselemasta liikaa naapuriani. Joskus hajamielisenä se kuitenkin unohtuu ja tuijotan taas.

Vierailija
2/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää sinusta. Minä yritän välttää katselemasta liikaa naapuriani. Joskus hajamielisenä se kuitenkin unohtuu ja tuijotan taas.

Hänellä ei ole tavallaan mitään erityistä syytä myöskään pitää minusta. Olen sinänsä kohtelias ja asiallinen, mutten varmaankaan enempää kuin muutkaan ihmiset. Hän on minua jonkin verran vanhempi. Voihan toki olla mahdollista, että hän vain on niin avarakatseinen, että pitää minusta, vaikkei minussa mitään erityistä pitämisen arvoista olekaan.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hetero? Entä miksi haluat katsella häntä?

Vierailija
4/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksuaalinen kiinnostus jätetään pois, niin voi se olla ihan kiintymystäkin. Ainakin minä katson kavereitani/tuttujani "voi kun se on ihana ihminen"-katseella. Jos tämä nainen on avoin ja lämmin yleisestikin muita kohtaan, niin ehkä hän vaan välittää ja arvostaa sinua.

Vierailija
5/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hetero? Entä miksi haluat katsella häntä?

En ole varma enää nykyään. Pidän hänen luonteestaan, elämänarvoistaan ja hymystään, sitä mukaa olen pikkuhiljaa alkanut pitää myös hänen kropastaan. Ja vähän kaikesta.

Vierailija
6/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei ole tavallaan mitään erityistä syytä myöskään pitää minusta. Olen sinänsä kohtelias ja asiallinen, mutten varmaankaan enempää kuin muutkaan ihmiset. Hän on minua jonkin verran vanhempi. Voihan toki olla mahdollista, että hän vain on niin avarakatseinen, että pitää minusta, vaikkei minussa mitään erityistä pitämisen arvoista olekaan.

T. Ap

Ap, sinulla on sen verran heikko itsetunto/et rakasta itseäsi riittävästi joten hoida se kuntoon ennen ihmissuhteiden pohtimista. Jooko?

Vierailija
7/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen bi-curious heteronainen. Joskus tulee vastaan nainen jossa vaan on sitä jotain, silloin käyttäydyn varmaan kuvaamallasi tavalla. Ihailevalta tuo kuulostaa. Joskus vaan tuntuu oikealta katsoa toista syvälle silmiin, ei tule vaivaantuneisuuden tunnetta vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
8/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen bi-curious heteronainen. Joskus tulee vastaan nainen jossa vaan on sitä jotain, silloin käyttäydyn varmaan kuvaamallasi tavalla. Ihailevalta tuo kuulostaa. Joskus vaan tuntuu oikealta katsoa toista syvälle silmiin, ei tule vaivaantuneisuuden tunnetta vaan jotain ihan muuta.

Mussa ei siis ole mitään viehättävää tai kiinnostavaa fyysisesti - ei naisille eikä miehillekään. En ole erityisen kaunis tosiaankaan, eikä minussa ole mitään viehättävää muutenkaan. Ihmiset pitävät minua yleisesti ottaen rumana, enkä panosta ulkonäkööni mitenkään. Se henkilö ei voi minusta olla seksuaalisessa mielessä kiinnostunut ja tosiaan hän on hetero. Voisikohan hän katsella minua salaa säälien vai onko se jotain yleisinhimillistä ystävällisyyttä?

T. Ap

Vierailija
9/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee todella liikuttunut olo pelkästä ajatuksestakin, että hän pitäisi minusta tai olisi joskus hetkellisen hairahduksen vallassa pitänyt. En oikein osaa edes käsitellä sitä ajatusta mitenkään. Tuntuu aivan absurdilta ja samanaikaisesti tulee sellainen hauraan avuton kaipauskin. Miksi joku olisi niin kiltti minua kohtaan? Noh, ehkä maailmassa tosiaan on ystävällisiäkin ihmisiä.

T. Ap

Vierailija
10/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mussa ei siis ole mitään viehättävää tai kiinnostavaa fyysisesti - ei naisille eikä miehillekään. En ole erityisen kaunis tosiaankaan, eikä minussa ole mitään viehättävää muutenkaan. Ihmiset pitävät minua yleisesti ottaen rumana, enkä panosta ulkonäkööni mitenkään. Se henkilö ei voi minusta olla seksuaalisessa mielessä kiinnostunut ja tosiaan hän on hetero. Voisikohan hän katsella minua salaa säälien vai onko se jotain yleisinhimillistä ystävällisyyttä?

T. Ap

Se voi olla pieni asia. Katse, pilke silmäkulmassa, joku mikä hehkuu sun sisältä. Älä mieti stereotypista kauneutta pelkästään.

Vierailija
11/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ap, sinulla on sen verran heikko itsetunto/et rakasta itseäsi riittävästi joten hoida se kuntoon ennen ihmissuhteiden pohtimista. Jooko?

En minä enää edes havittele mitään ihmissuhteita. Olen luovuttanut sen elämän osa-alueen osalta täysin ja opettelen päivä päivältä enenevässä määrin hyväksymään kohtaloani. Ajattelen, että ihmissuhteet (kaveruus/ystävyys mukaanlukien) on fyysisesti viehättäville ja dynaamisille, mielenkiintoisille ihmisille. En ole riittävän rakastettava tai erityinen kenellekään ja se on ihan ok. En enää edes jaksa yrittää, sillä tiedän sellaisen olevan liian vaikeaa minulle. Osan kohtalona on olla yksin ja "seinäruusuina". Se on mun kohtaloni ja on vaatinut surutyötä, mutta olen löytämässä tietyn tasapainon asian kanssa. Ei se sinänsä aloitukseen oikeastaan liity, mutta taustana kerrottakoon.

T. Ap

Vierailija
12/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Se voi olla pieni asia. Katse, pilke silmäkulmassa, joku mikä hehkuu sun sisältä. Älä mieti stereotypista kauneutta pelkästään.

Kuulostaa kivalta (kiitos siitä ❤), mutta ei minussa ole mitään sellaista. Olen oudon näköinen huonoryhtinen kuikelo. Totally unlovable.

T. Ap

Vierailija
13/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverina on työpaikalla toisissa hommissa nainen, jota joskus auttelen pienissä jutuissa (jotka ei mulle kuuluis, mutta hän ei osaa/voi). Toki koetan muutenkin olla ystävällinen ja hymyilevä kaikille, mutta tää nainen on alkanut katsomaan pitkään ja katsoo jotenkin silleen hämyisästi. Puhe myös madaltuu ja kikattelee :D

En tiedä ehkä oma käytökseni häntä kohtaan voi olla samantapaista, ollaan ihan vastakohtia ja osataan eri juttuja. Mä ainakin ihailen hänen siroa kehoaan ja esoteerisuutta, semmosta hentoa ja naisellista olemusta ja tutkailen meikkaustapaansa. Itse taas koen olevani tosi äijämäinen remonttivehkeissäni.

Molemmat suhteissa ja heteroja. Saa sitä naisiakin ihailla, jokaisella on kai esikuvia. Ei se, että haluaisi ihmisen itselleen vaan haluaisi ehkä omata jotain toisen ihmisen ominaisuuksia?

Vierailija
14/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sitä voi ulkopuoliset tietää. Voi katsoa ihailevasti, tai sitten säälivästi.

Vierailija
15/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa työntää sormen emättimeesi ja samalla imaista klitan suuhunsa ja imeskellä sitä. Pyöritellä lolloja ja tuntea nännien jäykistyvän. Imeä nännejä ja kaulaa ja lopulta vaginaa, kun se jo erittää kosteutta. Työntää dildon litisevän märkään pilluusi ja kiihdyttää tahtia, kunnes pillusi supistelee dildon ympärillä ja dildo on kiimanesteistä märkä, kun se vedetään ulos pillustasi.

omg...

Vierailija
16/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen, olen bi, mutta rakastun naisiin lähinnä romanttis-aseksuaalisesti. Haluan kyllä halailla, olla lähellä, suudellakin, mutta en sitten seksiä. Sen sijaan olen oppinut, että aito rakkaussuhde onnistuu vain naisten kanssa.

Vierailija
17/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa työntää sormen emättimeesi ja samalla imaista klitan suuhunsa ja imeskellä sitä. Pyöritellä lolloja ja tuntea nännien jäykistyvän. Imeä nännejä ja kaulaa ja lopulta vaginaa, kun se jo erittää kosteutta. Työntää dildon litisevän märkään pilluusi ja kiihdyttää tahtia, kunnes pillusi supistelee dildon ympärillä ja dildo on kiimanesteistä märkä, kun se vedetään ulos pillustasi.

Kultaseni, unohdit klitoriksen tästä tarinasta kokonaan. Useimmat naiset tarvitsevat sen stimulointia lauetakseen, eikä pelkkä rynkytys tee mitään. Eli jos pääset naisen kanssa joskus sänkyyn, niin muista tämä.

Vierailija
18/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, unohdit klitoriksen tästä tarinasta kokonaan. Useimmat naiset tarvitsevat sen stimulointia lauetakseen, eikä pelkkä rynkytys tee mitään. Eli jos pääset naisen kanssa joskus sänkyyn, niin muista tämä.

Pullea rouvaseni, opettele lukemaan.

Vierailija
19/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuon kirjoittajan kovin graafinen kuvaus oli ihan asiallinen. ;D Toki tiedän, että kyseessä oli vitsi, eikä se ollut mitään tiukkaa analyysiä (!) kuvaamaani aloituksen tilanteeseen liittyen.

T. Ap

Vierailija
20/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä sirorakenteinen kolmikymppinen sinkku jota pulleaksi rouvaksikin juuri kutsuttiin, ei ainakaan saa dildon rynkyttelyllä muuta kuin väsyneen käden. Vaikka kuinka olisi aluksi klitta "imetty suuhun ja imeskelty sitä" ja "pyöritelty lolloja". Enkä takuulla ole ainoa. Niin aattelin vaan oikaista ton väsähtäneen fantasian kaikkien meidän orkkuvaikeuksisten naisten nimissä ihan vaikka vaan siinä toivossa, että edes joku nainen jossain laukeaisi kun joku mies olis tajunnut lukea ton ja tajusi että pelkkä lykkiminen ei meinaa naiselle välttämättä yhtään mitään. Kiitos ja hyvää viikonloppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä