Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän uusi onni - miksi minua ärsyttää?

Vierailija
12.10.2018 |

Kaverini oli jonkin aikaa toinen nainen. Mies sitten kuitenkin päätyi valitsemaan hänet aiemman perheensä sijasta, saivat lapsen ja ovat onnellisesti nyt yhdessä pieni uusi perhe. Olenko viettänyt liian paljon aikaa palstalla kun en vaan saa itseäni onnelliseksi ystävän puolesta vaan pidän häntä perheenrikkojana?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko heillä lapsia? Olivatko naimisissa?

Vierailija
2/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan sinulla on moraali - toisin kuin jakavalla ystävälläsi.

Vierailija
4/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä joskin erilainen tilanne. Ystäväni keksi että elämä miehen kanssa on tylsää ja aloitti sivusuhteen. Rakastui täysillä toiseen mieheen ja jätti miehensä ja lapsensa! Elää nyt uutta ihanaa elämää uuden puolison ja yhteisen pikkuvauvan kanssa. Vanhempia lapsiaan (13v ja 11v) näkee muutaman kerran kuussa.

En vaan voi olla onnellinen hänen puolestaan.

Vierailija
5/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tää miehen aiempi suhde vakava? Jos olivat vaan pari ilman lapsia niin hyvä se vaan on että valitsi sen joka enemmän miellyttää

Vierailija
6/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja fiiliksiä joskin erilainen tilanne. Ystäväni keksi että elämä miehen kanssa on tylsää ja aloitti sivusuhteen. Rakastui täysillä toiseen mieheen ja jätti miehensä ja lapsensa! Elää nyt uutta ihanaa elämää uuden puolison ja yhteisen pikkuvauvan kanssa. Vanhempia lapsiaan (13v ja 11v) näkee muutaman kerran kuussa.

Keksi? Taustalla voi olla alkoholismia, perheväkivaltaa, rahaongelmia, peliriippuvuutta, vaikka mitä. Ei niitä asioita ystävälle kerrota.

Vierailija
7/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sinulla on moraali - toisin kuin jakavalla ystävälläsi.

Jakavalla? Mitä ystävä jakanut, pörssiosakkeita, ruokaa? Kummaa kaksinaismoralismia taas.

En iloitsisi minäkään ystävän onnesta, mutten myöskään olisi tuomarina.

Vierailija
8/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tää miehen aiempi suhde vakava? Jos olivat vaan pari ilman lapsia niin hyvä se vaan on että valitsi sen joka enemmän miellyttää

Ei ole hyvä pettää vaikka ei olisi lapsia.

Vierailija
9/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää helvetti tehkö niitä jälkeläisiä ennen kuin olette itse henkisesti kypsiä. Eivät ne ole mitään lemmikkieläimiä.

Tommoset äitylin elämän freesaukset jättävät lapsiin pysyvät jäljet.

Vierailija
10/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä ystävän mies oli kiltti ja hyv mies? Oikeasti, ei voi tietää mitä heidän liittonsa oli.

Vierailija
11/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hyvin HYVIN sama tilanne. Viikko-viikko hoidossa olevat lapset jäivät vanhalle asuinalueelle äitinsä luokse kun kaveri halusi muuttaa miehen kanssa toiselle puolen kaupunkia. Mies vaan meni mukana kaverin lumoissa kaikessa..

Ap

Vierailija
12/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenrikkojana? Ei kukaan pysty rikkomaan onnellista perhettä jossa kaikki on kunnossa.

Eikä sinun tarvitse erityisesti iloita ystäväsi puolesta mutta ei myöskään tuomita. Ei kuulu sinulle.

Vierailija
13/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä ystävän mies oli kiltti ja hyv mies? Oikeasti, ei voi tietää mitä heidän liittonsa oli.

Niin se on totta. Ystävä kuitenkin häntä piti sopivana lisääntymiseen, joten tuskin kyseessä ihan pataanvetävä peliongelmainen alkoholistinarkkikaan on..

Ja siis kuten sanoin, haluaisin olla onnellinen heidän puolestaan mutta se on todella vaikeata.

Ap

Vierailija
14/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hyvin HYVIN sama tilanne. Viikko-viikko hoidossa olevat lapset jäivät vanhalle asuinalueelle äitinsä luokse kun kaveri halusi muuttaa miehen kanssa toiselle puolen kaupunkia. Mies vaan meni mukana kaverin lumoissa kaikessa..

Ap

Ai naisen lumoissa? Minua tympäisee kun aina naista syytetään. Onko omat miehenne lampaita, jotka tekee kaiken vain koska nainen käskee? Toljottaa aivot tyhjää täynnä ja kuola vain valuu. Kyllä molemmat teki väärin, mutta mies on itse tehnyt tietoisen valinnan.

Oletko aiemmin osannut iloita kaverin/kavereiden onnesta?

Ja joo olen itse tullut petetyksi, en mitenkään hyväksy pettämistä. Tympäisee vai. Tuskin kukaan tajuaa, joten jatkakaa naisen haukkumista.

Vierailija
15/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai naisen lumoissa? Minua tympäisee kun aina naista syytetään. Onko omat miehenne lampaita, jotka tekee kaiken vain koska nainen käskee? Toljottaa aivot tyhjää täynnä ja kuola vain valuu. Kyllä molemmat teki väärin, mutta mies on itse tehnyt tietoisen valinnan.

Ja joo olen itse tullut petetyksi, en mitenkään hyväksy pettämistä. Tympäisee vai. Tuskin kukaan tajuaa, joten jatkakaa naisen haukkumista.

Niin se on kyllä totta että 4kymppiset miehet haluavat usein uuden lapsen heti päästyään edellisestä perheestä eroon ja muuttavat äkkiä toiselle asuinalueelle viikko-viikko tilanteessa keskittyäkseen uuteen vauvaansa ja vaimoonsa.

Ap

Vierailija
16/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi? Taustalla voi olla alkoholismia, perheväkivaltaa, rahaongelmia, peliriippuvuutta, vaikka mitä. Ei niitä asioita ystävälle kerrota.

No mitenhän se sitten on lapsensa sinne jättänyt!

Vierailija
17/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin se on kyllä totta että 4kymppiset miehet haluavat usein uuden lapsen heti päästyään edellisestä perheestä eroon ja muuttavat äkkiä toiselle asuinalueelle viikko-viikko tilanteessa keskittyäkseen uuteen vauvaansa ja vaimoonsa.

Ap

Joo oot oikeessa. Nainen ihan varmasti on uhkaillut miestä ja siten lapsi sai alkunsa. Miehen eka liitto oli yhtä unelmaa ja "kaverisi" kierosti lumosi miehen. Eiku?

Hyvässä suhteessa ei petetä. Hyvästä suhteesta ei noin vain lähdetä perustamaan uutta perhettä.

Vierailija
18/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää ja ei voi tietää....

Sen kuitenkin kaikki tietää, että pettäminen on väärin! Yksiselitteisesti.

Vierailija
19/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Ja tällaiselle miehelle sitten varmaan jättäisikin lapsensa tuosta vaan. Nimenomaan ystäväni on kokoajan sanonut että oli niin hyvä mies ja hyvä isä mutta kun rupesivat seurustelemaan jo kun olivat 17v niin pakkohan se on saada vielä elää ja löytää uusi mies kun ehtii.

Yhä vieläkään en todellakaan voi olla hänen puolestaan iloinen. Kuka äiti jättää lapsensakin kun on niin munan vietävissä ja leikkii sitten uutta iloista perhettä uuden vauvan kanssa :(

Se jota lainasit, ei aavistustakaan numerosta

Vierailija
20/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei voi tietää mitä se edellinen liitto todella on ollut. Ystävän vaimo haukkuu ja solvaa ystävääni, käyttää henkistä väkivaltaa. Mies on vähän "tossu" eikä lähde suhteesta. Pelkää miten elämä "hullun exän" kanssa menisi, jos se jo aviossa on tuollaista.

Itse olemme mieheni kanssa onnellisia, toistemme parhaita ystäviä. Toivoisin niin,että ystävä hankkisi pallit ja ymmärrärtäisi, että meillä on vain yksi elämä. Olen miettiny, että varmaan hän lähtisi suhteesta vain jos löytäisi sen suuren rakkauden, itsekkään syyn lähteä.

Monesti miehet on melko mulkeroita ja haluaa turvata selustansa. Ei ne usein jätä vaimoa ellei ole jotain jo varalla katsottuna. Surullista mutta toisinaan totta.

Muista ettei se ydinperhe aina ole paras kaikille. Minun vanhempani riitelivät jatkuvasti ja lapsena toivoin heidän eroavan. Joskus näin? Antaa kaverin nauttia. Ei meistä kukaan tiedä mitä tapahtuu/on tapahtunut suljettujen ovien takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi