Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis Suomessahan lämpötila on ennusteiden mukaan nousemassa 6-7 astetta jos mitään ei tehdä ilmastolle

Vierailija
11.10.2018 |

Tämähän tulisi olemaan esim. metsätaloudelle totaalinen katastrofi Suomessa.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä ollut jääkausikin, vaikka mitään ei tehty

Vierailija
2/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä ollut jääkausikin, vaikka mitään ei tehty

On on.

Mutta kuka haluaa nyt Suomessa syntyville lapsille tulevaisuuden jossa Suomen ilmasto muuttuu katastrofaalisella tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousi se jääkaudestakin ilman minkäänlaista teollisuutta.

Vierailija
4/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihalle haittavero 50% , kanalle 20% maitotuotteille ,kalalle ja munille 10%.

Lentomatkailulle 30%.

Ongelma ratkaistu.

Siinä voi sitten vaikuttaa mitä ostaa.

Vierailija
5/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nuo haittaverot pitää saada muuallekin!🤔

Vierailija
6/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuolen vanhuuteen ennen kuin pahimmat ongelmat alkaa. Ihan sama minulle. Vanhuuden päivistä voi tulla jännittäviä kun ilmasto riehuu :) Lapsia en tähän maailmaan tee ja heidän kohtalonsa ei voisi vähempää kiinnostaa

Vierailija
7/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä, että hyvissä ajoin etukäteen koko Euroopan väestö vaihdetaan uusilmastoa vastaavaksi.

Vierailija
8/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän paljon oikeasti ihminen voi ilmastolle tehdä. Jospa nämä erilaiset kaudet maapallolla tulee joka tapauksessa, jospa ihmisen toiminta ei siihen vaikutakaan kuin ehkä hiirenkakan verran. Mutta hyvin on saatu ihmiset ilmastoahdistuneiksi. En mä sitä väitä, etteikö saasteet ja päästöt ja niiden vastustaminen olisi ihan oikeita asioita, mutta minun mielessä menee ihan jumaluusharhan puolelle se, että ilmastonmuutokseen olisi ihminen jotenkin syyllinen ja että niihin voisi vaikuttaa. Kaikki ne hörhötykset kasvisruuasta, joukkoliikenteestä, lämmityksestä jne. on sinänsä ihan hyviä asioita, mutta se joka kuvittelee että niillä voi ilmastonmuutosta estää, ... no. Turha minun on perustella. Vaan saadaanpa taas lampaat seuraamaan johtajaa. Mua henkilökohtaisesti vaan *tuttaa, että minun pienituloisen elämää hankaloitetaan ja kallistetaan edelleen käyttäen keppihevosena jotain ilmastonmuutosta, asiaa johon en ole syyllinen enkä voi vaikuttaa. Kohta lätkitään lisää veroa lihalle, autoilulle jne. Samalla kun entisestään supistetaan joukkoliikennettä ja kallistetaan ruokaa muutenkin. Mulla ei ole kohta varaa peruselämään täällä maaseudulla. En paljoa edes tarvitse elääkseni, mutta sekin vähä viedään pois. Ja ketä palvelee se, että kaikki täältä maalta muutettais pois kaupunkeihin? Kaikki ne lieveilmiöt ja ongelmat, joita siitäkin seuraisi? 

Cityvihreillä ei minusta ole ihan kaikki jutut hallinassaan.

Vierailija
9/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolensitäennen kirjoitti:

Minä kuolen vanhuuteen ennen kuin pahimmat ongelmat alkaa. Ihan sama minulle. Vanhuuden päivistä voi tulla jännittäviä kun ilmasto riehuu :) Lapsia en tähän maailmaan tee ja heidän kohtalonsa ei voisi vähempää kiinnostaa

Oletatko kuitenkin, että joku hoitaa sua vanhana, kun ei voisi vähempää kiinnostaa itseä nuorempien kohtalo?

Vierailija
10/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni alkaa salametsästämään, jos lihaan lätkästään lisäveroa, alvihan siinä jo on ja se on korkea koska liha on jo muutenkin lähtöhinnoiltaan kallista?

Vierailija
11/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentomatkailulle 30%.

Ongelma ratkaistu.

Terveellistä ruokaa verotetaan jo nyt aivan saatanasti.

Vierailija
12/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populaation väheneminen on ehkä lopulta siunaus ihmiskunnalle, jos pienellä populaatiolla uusi alku. Loppu tosin monelle tulee olemaan verinen.

Vierailija
13/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Populaation väheneminen on ehkä lopulta siunaus ihmiskunnalle, jos pienellä populaatiolla uusi alku. Loppu tosin monelle tulee olemaan verinen.

Siksikin pitäisi pitää rajat kiinni, ettei jouduta sotimaan tilasta.

Vierailija
14/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kaikki IPCC ilmastopaneelien tutkimukset ovat pelkkiä arviointeja, eikä mitään varmasti paikkansa pitävää tietoa tapahtuvista asioista. Niiden luomisessa on käytetty apuna tietokoneita joka mahdollistaa suoraan tutkimustulosten manipulointia. Maapallolla on niin paljon vettä(jonka suunta, nopeus, määrä, suolapitoisuus yms. vaihtelevat) ja vaihtelevia sääolosuhteita ettei tarkat tutkimukset tulevasta ilmastosta ole ikinä mitenkään mahdollisia. Vastaavanlaisia tapahtumia on ennustettu ennenkin ja luulti aiemminkin tapahtuviksi, mutta mitään vakavaa ei siltikään ole tapahtunut. Jos kaikki vanaht ennusteet olisivat pitäneet paikkansa niin maapallonkin olisi pitänyt tuhoutua jo ajat sitten.

Vierailija
15/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomatkailullehan se vero pitäisi olla. Sitä turhempaa ei ole kuin matkustaa lentäen ulkomaille lomailemaan, se ensinnäkin kuormittaa jo pelkkä yksi teissu enemmän kuin keskiverto lihansyöjä 8 vuoteen. Lentomatkustukselle 80% vero on sopiva.

Vierailija
16/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain jos tulee paremmat kelit.

Vierailija
17/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tuhoaa metsäteollisuuden? Täällähän kasvaisi tammimetsiä männyn tilalla.

Vierailija
18/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentomatkailulle 30%.

Ongelma ratkaistu.

Lentoliikenne on 3,5 % päästöistä. Lihat, kanat, maito, ja munat 14,5 %. Kala tuskin edes yhtä prosenttia.

Sitten muistetaan, että vaihtoehtoiset ruokavaliot eivät ole päästöttömiä nekään.

Eipä pelastunut ilmasto tälläkään pelleilyllä.

Fossiiliset korvaamalla se kylläkin pelastuisi. Mutta sähän et ole hiilidioksidista koskaan kuullutkaan, etkä varsinkaan tiedä mistä se syntyy.

Vierailija
19/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/76 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa teki kun katto sen jääkarhu videon😓Olisi toivonut että kuvaaja olisi pystynyt päättämään päiviltä sen..