Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pakko hyväksyä silmälasipäiset treffikumppaneiksi, jos ei tunnu siltä?

Vierailija
10.10.2018 |

Olen kirjoitellut jonkin aikaa miehen kanssa ja selvisi vähän aikaa sitten, että hänellä on silmälasit. Tavattu ei olla vielä kertaakaan eikä vaihdettu kuvia. Kun mulla on jo etukäteen ajatus, että oudoksun silmälaseja niin miksi pitäisi itsensä pakottaa hyväksymään ne? Ja kun ajattelee, että samaa ihmistä on katsottava koko loppuelämänsä. Kaverina mikä ettei, mutta elämänkumppanina eri asia. Ehkä olen vähän pinnallinen, mutta on varmasti muitakin, joilla samanlaiset ajatukset. Yksi kaverini kummastelee miten silmälasit karsivat miesehdokkaitani. Mutta hänellä itsellään silmälasit, joten helppo samaistua. Eikö ole itsensä pettämistä yrittää hyväksyä jokin ominaisuus, jota vierastaa? Kommentteja? Asiallisia. Ja toivoisin samankaltaisilta ihmisiltä kuin minä, koska sellaisia varmasti löytyy.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei tässä maailmassa tiettävästi ole kuin kuolla.

Vierailija
22/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sai silmälasit muutama vuosi ikänäön jälkeen. Eli ensin hänelle ostettiin lähikatseluun lasit ja myöhemmin jouduttiin ostamaan lasit, joilla näkee kauas.

(En oikein ymmärrä, mutta niissä kaukolaseissa on vähemmän plussaa kuin lähilaseissaan) Mitä sää olisit minuna tehnyt, jos puoliso saa lasit naimisiinmenon jälkeen.

Ikänäkö on eri asia. En tietenkään hylkäisi, jos yhtäkkiä saisi lasit.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen treffaillut nuorena myös silmälasipäisiä. Ekalla (jonka kanssa olin puolitoista vuotta) oli rumat metalliset lasit ja sellaiset oli sillä myöhemmälläkin. Nyt ajattelen, että ne olis ollu mukavamman näköisiä kauniimmissa laseissa.

Pussatessa lasit harmittivat ja lähikontakstissa likasin ne helposti niin, että olivat vihaisia. En muistanut aina varoa, että niihin tulee ihosta jälkiä.

Vierailija
24/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sai silmälasit muutama vuosi ikänäön jälkeen. Eli ensin hänelle ostettiin lähikatseluun lasit ja myöhemmin jouduttiin ostamaan lasit, joilla näkee kauas.

(En oikein ymmärrä, mutta niissä kaukolaseissa on vähemmän plussaa kuin lähilaseissaan) Mitä sää olisit minuna tehnyt, jos puoliso saa lasit naimisiinmenon jälkeen.

Olisin tietenkin jättänyt sen sian.

Vierailija
25/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten voi olla, että aika iso osa treffipalstan ihmisistä silmälasipäisiä? Varmaan osaisin samaistua paremmin, jos itselläkin olisi lasit.

Ap

Kyllä ne lasit sinunkin nenälläsi jossain vaiheessa keikkuu, toivottavasti olet aikuistunut siihen mennessä. Until then...hellurei.

Vierailija
26/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole mikä silmälasien vihaaja. Nyt mies on yrittänyt ehdottaa tapaamista enkä tiedä mitä tehdä. En viitsi suoraan ilmoittaa, että en halua treffejä, koska sinulla silmälasit.

Ap

Miksi et halua suoraan tuota sanoa?

Kun pelkään mitä vastaisi. Jos loukkaantuu ja haukkuu pinnalliseksi.

Ap

Vierailija
27/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rillejä on tosi monennäköisiä. Musta jotkut rillit on tosi kivan näköisiä! Jotkut taas todellisia puistatuksia....

Vierailija
28/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessamme minulla oli jo lasit, puolisolla ei ollut. Kymmenen vuoden jälkeen oli puolisollakin lasit. Nyt on molemmilla kaksitehot. Lapsia on kolme, joista yhdellä lasit jä hänkin sai ne vasta armeijan jälkeen.

Vierailija
29/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin tietenkin jättänyt sen sian.

🤣

Vierailija
30/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen treffaillut nuorena myös silmälasipäisiä. Ekalla (jonka kanssa olin puolitoista vuotta) oli rumat metalliset lasit ja sellaiset oli sillä myöhemmälläkin. Nyt ajattelen, että ne olis ollu mukavamman näköisiä kauniimmissa laseissa.

Pussatessa lasit harmittivat ja lähikontakstissa likasin ne helposti niin, että olivat vihaisia. En muistanut aina varoa, että niihin tulee ihosta jälkiä.

Tuo on aika paha.

Ap

Vierailija
31/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tarvitsee myöhemmin lasit, eron paikka?

Vierailija
32/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella silmälasit ja toinen pinnallinen. Kumpihan teistä on se häviäjä, jos teistä ei tule paria?

Vierailija
33/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siis silmälasipäisellämiehellä paremmat mahdollisuudet menestyä treffeillä, jos hän saapuisi niihin ihonmyötäisisssä sini-, puna ja keltavärisissä trikoissa ja käyttäisi mahdollisesti myös viittaa... - Ainakin näin pukeutunut Clarki Kent taisi saada monin kertaisesti olla kiinnostavampi kumppani ehdokas ja unelmien kohde Lois Lanelle. - Kun taas pukuun ja paksuihinsilmälaseja käyttävä Kent ei tainnut vastata lainkaan sitä tyyliä mikä oli Lanen mieleen.

Vierailija
34/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus leikitellyt ajatuksella, että olisi kammottavaa tapailla miestä, joka olisi sokea sängystä noustessaan. Jos talo syttyisi palamaan ja kissa olisi syönyt silmälasit, joutuisin itse pelastamaan miehen palavasta talosta eikä toisin päin. :D

Mutta tiedän todella viehättäviä silmälasipäisiä miehiä ja tämä on vain typerä ajatusleikki.

Vierailija
35/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Jos saisin kuulla, että joku tosissaan ei haluaisi lähteä treffeille kanssani pelkästään silmälasien takia, niin mä lopettaisin ihan oma-alotteisesti yhteydenpidon ja poistaisin numeron. Niin tekisi jokainen rillipää, jolla on vähääkään itsekunnioitusta. Ei kukaan halua mitään hyväntekeväisyystreffejä.

Vierailija
36/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, kun ei sille mitään voisi siinä tapauksessa.

Ap

Vierailija
37/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan yleistä tällanen silmälasi-inho oikein on? Yksi eksä piti laseja seksikkäinä, mutta koskaan en ole kuullut kenenkään ainakaan myöntävän, että olisivat deal-breaker muuten kivan tyypin kanssa tai estäisivät edes kiinnostumasta.

Itse sain jo lapsena lasit, teininä aloin käyttää piilareita, kun jossain angstissa päätin näyttäväni rumalta silmälasien kanssa. Jotenkin tämä ajatus kulkee yhä mukana. Harmittaa ja tuntuu tyhmältä, mutta tunnen oloni aina epävarmaksi jos joudun lähtemään lasit nenällä asioille, vaikka en ikinä ole kenenkään muun laseista/lasittomuudesta välittänyt, tai edes huomioinut.

Vierailija
38/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, kun ei sille mitään voisi siinä tapauksessa.

Ap

Voi yhtä paljon kuin nyt, aina voi erota tai olla tapailematta.

Vierailija
39/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lasit jo ala-asteella. En koskaan ole erityisemmin silmälaseista tykännyt,koska minulla on miinusta linsseissä niin paljon että silmät näyttävät lasien kanssa pieniltä. Käytän nykyään paljon piilareita. Minulla on kauniit isot silmät ja en halua jatkuvasti niitä silmälasien takana piilossa pitää!

Mutta hassua kyllä,miehelleni ei ole mitään väliä pidänkö laseja vai piilareita..joskus tuntuu että tykkää jopa enempi niistä laseista :D..Miehellä ei itsellään ole laseja.

Vierailija
40/103 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko hyväksyä, voit ottaa juuri sellaisen miehen kuin haluat. Mutta silmälaseja käyttävät ihmiset ovat aivan samanlaisia kuin ilman silmälaseja kulkevat. :) Melkein kaikilla on taittovikaa tms. Luulen että miehen muut ominaisuudet ovat sellaisia, että et vain kiinnostunut tällä kertaa. Se oikean kohdatessa ei välttämättä mieti lasiasiaa. Aina voi olla varovainen – ei treffaa jos ei kiinnostu