Onko pakko hyväksyä silmälasipäiset treffikumppaneiksi, jos ei tunnu siltä?
Olen kirjoitellut jonkin aikaa miehen kanssa ja selvisi vähän aikaa sitten, että hänellä on silmälasit. Tavattu ei olla vielä kertaakaan eikä vaihdettu kuvia. Kun mulla on jo etukäteen ajatus, että oudoksun silmälaseja niin miksi pitäisi itsensä pakottaa hyväksymään ne? Ja kun ajattelee, että samaa ihmistä on katsottava koko loppuelämänsä. Kaverina mikä ettei, mutta elämänkumppanina eri asia. Ehkä olen vähän pinnallinen, mutta on varmasti muitakin, joilla samanlaiset ajatukset. Yksi kaverini kummastelee miten silmälasit karsivat miesehdokkaitani. Mutta hänellä itsellään silmälasit, joten helppo samaistua. Eikö ole itsensä pettämistä yrittää hyväksyä jokin ominaisuus, jota vierastaa? Kommentteja? Asiallisia. Ja toivoisin samankaltaisilta ihmisiltä kuin minä, koska sellaisia varmasti löytyy.
Kommentit (103)
Ajattelepa siltä kannalta, että kun huononäköinen mies ottaa lasit päästänsä, sinä todennäköisesti muutut hänen silmissään heti paljon paremman näköiseksi.
Lukeeko kukaan täällä ketjua loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, joka pitää silmälaseja on aika kuuma. Kertoo myös hyvästä itsetunnosta ja todennäköisesti on myös hyvin kouluttautunut.
Uskon, että tänä pätee myös miehiin
Ja sitten taas ruma nainen jolla on lasit on tuon automaation mukaan tyhmä ja (r)ujo.
Ja ei, ei oo vielä omia laseja ja en pidä laseista mahdollisella puolisollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, joka pitää silmälaseja on aika kuuma. Kertoo myös hyvästä itsetunnosta ja todennäköisesti on myös hyvin kouluttautunut.
Uskon, että tänä pätee myös miehiin
Ja sitten taas ruma nainen jolla on lasit on tuon automaation mukaan tyhmä ja (r)ujo.
Ja ei, ei oo vielä omia laseja ja en pidä laseista mahdollisella puolisollakaan.
Hyvä, että on muitakin, joilla sama mielipide.
Oikeasti silmälasit rumentaa. Ne, jotka väittää muuta, ovat liian myötämielisiä eivätkä halua myöntää totuutta. Etsiköön silmälasipäiset toisistaan kumppaninsa.
Saisinko kommentteja jatkokertomukseeni?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet pinnallinen, että kerro ihmeessä tuo. Silloin ei sen toisen tarvitse miettiä, ettäkö syy olisi ollut hänen ajatuksissaan. Ole vaan rehellinen. Mieluummin niin. Toiki pinnallinen saa olla.
Kyllä sä aika aasi olet, jos pelkkä lasit on ihmisen kriteeri.
Tai onko niin, että sillä ihmisellä on ajatuksissa jotain sellaista, mistä et viehäty ja tuo silmälasit _asia on vain se pintariipaisu se tavallaan viimeinen niitti, että `ei`?
Olet oikeassa. Kirjoiteltuamme en aina tykännyt, kun hän kysyi niin paljon asioista. Välillä ärsytti, että ei taas näitä kysymyksiä. Tämä siis ennen kuin selvisi silmälasit.
Ap
Ap
Sellaiset suurentavat pullonpohjat on kamalat. Silmät näyttävät isoilta, tuijottavilta mollukoilta. Miksei voi käyttä piilareita?
Oliko oikea päätös, että lopetin treffailun siksi kunnes saa selvyyden tähän tuttuun mieheen?
Ap
Luin koko jutun läpi ja minusta teit aivan oikein. Miksi etsiä miestä ja löytää heistä vikoja, jos ei ole vielä unohtanut vanhaa. Väärin olisi uutta kohtaan. Toivottavasti saat selvitettyä asiat ns. eksäsi. kanssa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä huvitti minua :D ei minuakaan silmälasit viehätä ja miehelläni on tosi huono näkö, mutta käyttää piilareita. En kuitenkaan ajattele, että en voisi tapailla silmälasipäistä miestä.
Miten tapasit miehesi? Häiritsivätkö lasit alussa?
Käytti jo silloin piilareita. En minä häntä "hylkäisi", vaikka alkaisikin käyttämään laseja. Todennäköisesti itsekkin joudun joskus lasit hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä huvitti minua :D ei minuakaan silmälasit viehätä ja miehelläni on tosi huono näkö, mutta käyttää piilareita. En kuitenkaan ajattele, että en voisi tapailla silmälasipäistä miestä.
Miten tapasit miehesi? Häiritsivätkö lasit alussa?
Käytti jo silloin piilareita. En minä häntä "hylkäisi", vaikka alkaisikin käyttämään laseja. Todennäköisesti itsekkin joudun joskus lasit hankkimaan.
Voi olla, että joudun joskus itsekin. Ei sitä tiedä. Olisiko sulla kommenttia tilanteeseeni? Ehkä olisi pitänyt mieluummin kertoa tälle silmälasimiehelle, että olen vielä toisessa kiinni eikä vain kylmästi poistaa profiili? Myönnän silmälasien olleen varmaan vain tekosyy, en vain ollut valmis jatkamaan eteenpäin.
Ap
Ehkä olen vähän pinnallinen
Vähän???
Peru treffit ja lakkaa kirjoittamasta miehelle. On ihan turha nähdä, kun olet hänet jo mielessäsi torjunut.
Älä herätä toivoa. Kerro syy, jos haluat. Se on jopa helpotus miehelle, että syy on niin pinnallinen, eikä johdu hänen luonteesta tai muusta tärkeämmästä asiasta.
Ole suoraselkäinen ja reilu.
Naurettava pelle olet russakanmaassa ase ohimolla on mutta ei sivistyneessä maassa.Mikä vika rillipäänaisissa on ,helvetin luuseri.
Pyytäisin keskittymään viimeisimpiin kommentteihin, koska aloituksessani ei ole koko totuus.
Ap