Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pakko hyväksyä silmälasipäiset treffikumppaneiksi, jos ei tunnu siltä?

Vierailija
10.10.2018 |

Olen kirjoitellut jonkin aikaa miehen kanssa ja selvisi vähän aikaa sitten, että hänellä on silmälasit. Tavattu ei olla vielä kertaakaan eikä vaihdettu kuvia. Kun mulla on jo etukäteen ajatus, että oudoksun silmälaseja niin miksi pitäisi itsensä pakottaa hyväksymään ne? Ja kun ajattelee, että samaa ihmistä on katsottava koko loppuelämänsä. Kaverina mikä ettei, mutta elämänkumppanina eri asia. Ehkä olen vähän pinnallinen, mutta on varmasti muitakin, joilla samanlaiset ajatukset. Yksi kaverini kummastelee miten silmälasit karsivat miesehdokkaitani. Mutta hänellä itsellään silmälasit, joten helppo samaistua. Eikö ole itsensä pettämistä yrittää hyväksyä jokin ominaisuus, jota vierastaa? Kommentteja? Asiallisia. Ja toivoisin samankaltaisilta ihmisiltä kuin minä, koska sellaisia varmasti löytyy.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin keskittymään viimeisimpiin kommentteihin, koska aloituksessani ei ole koko totuus.

Ap

Vierailija
82/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa siltä kannalta, että kun huononäköinen mies ottaa lasit päästänsä, sinä todennäköisesti muutut hänen silmissään heti paljon paremman näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko kukaan täällä ketjua loppuun?

Vierailija
84/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen, joka pitää silmälaseja on aika kuuma. Kertoo myös hyvästä itsetunnosta ja todennäköisesti on myös hyvin kouluttautunut.

Uskon, että tänä pätee myös miehiin

Ja sitten taas ruma nainen jolla on lasit on tuon automaation mukaan tyhmä ja (r)ujo.

Ja ei, ei oo vielä omia laseja ja en pidä laseista mahdollisella puolisollakaan. 

Vierailija
85/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen, joka pitää silmälaseja on aika kuuma. Kertoo myös hyvästä itsetunnosta ja todennäköisesti on myös hyvin kouluttautunut.

Uskon, että tänä pätee myös miehiin

Ja sitten taas ruma nainen jolla on lasit on tuon automaation mukaan tyhmä ja (r)ujo.

Ja ei, ei oo vielä omia laseja ja en pidä laseista mahdollisella puolisollakaan. 

Hyvä, että on muitakin, joilla sama mielipide.

Vierailija
86/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti silmälasit rumentaa. Ne, jotka väittää muuta, ovat liian myötämielisiä eivätkä halua myöntää totuutta. Etsiköön silmälasipäiset toisistaan kumppaninsa.

Vierailija
87/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko kommentteja jatkokertomukseeni?

Ap

Vierailija
88/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkö oikein?

Ap

Vierailija
89/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen, että kerro ihmeessä tuo. Silloin ei sen toisen tarvitse miettiä, ettäkö syy olisi ollut hänen ajatuksissaan. Ole vaan rehellinen. Mieluummin niin. Toiki pinnallinen saa olla.

Kyllä sä aika aasi olet, jos pelkkä lasit on ihmisen kriteeri.

Tai onko niin, että sillä ihmisellä on ajatuksissa jotain sellaista, mistä et viehäty ja tuo silmälasit _asia on vain se pintariipaisu se tavallaan viimeinen niitti, että `ei`?

Olet oikeassa. Kirjoiteltuamme en aina tykännyt, kun hän kysyi niin paljon asioista. Välillä ärsytti, että ei taas näitä kysymyksiä. Tämä siis ennen kuin selvisi silmälasit.

Ap

Ap

Vierailija
90/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset suurentavat pullonpohjat on kamalat. Silmät näyttävät isoilta, tuijottavilta mollukoilta. Miksei voi käyttä piilareita?

Vierailija
92/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oikea päätös, että lopetin treffailun siksi kunnes saa selvyyden tähän tuttuun mieheen?

Ap

Vierailija
93/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko jutun läpi ja minusta teit aivan oikein. Miksi etsiä miestä ja löytää heistä vikoja, jos ei ole vielä unohtanut vanhaa. Väärin olisi uutta kohtaan. Toivottavasti saat selvitettyä asiat ns. eksäsi. kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
94/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä huvitti minua :D ei minuakaan silmälasit viehätä ja miehelläni on tosi huono näkö, mutta käyttää piilareita. En kuitenkaan ajattele, että en voisi tapailla silmälasipäistä miestä.

Miten tapasit miehesi? Häiritsivätkö lasit alussa?

Käytti jo silloin piilareita. En minä häntä "hylkäisi", vaikka alkaisikin käyttämään laseja. Todennäköisesti itsekkin joudun joskus lasit hankkimaan.

Vierailija
95/103 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä huvitti minua :D ei minuakaan silmälasit viehätä ja miehelläni on tosi huono näkö, mutta käyttää piilareita. En kuitenkaan ajattele, että en voisi tapailla silmälasipäistä miestä.

Miten tapasit miehesi? Häiritsivätkö lasit alussa?

Käytti jo silloin piilareita. En minä häntä "hylkäisi", vaikka alkaisikin käyttämään laseja. Todennäköisesti itsekkin joudun joskus lasit hankkimaan.

Voi olla, että joudun joskus itsekin. Ei sitä tiedä. Olisiko sulla kommenttia tilanteeseeni? Ehkä olisi pitänyt mieluummin kertoa tälle silmälasimiehelle, että olen vielä toisessa kiinni eikä vain kylmästi poistaa profiili? Myönnän silmälasien olleen varmaan vain tekosyy, en vain ollut valmis jatkamaan eteenpäin.

Ap

Vierailija
96/103 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
97/103 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen vähän pinnallinen

Vähän???

Vierailija
98/103 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru treffit ja lakkaa kirjoittamasta miehelle. On ihan turha nähdä, kun olet hänet jo mielessäsi torjunut. 

Älä herätä toivoa. Kerro syy, jos haluat. Se on jopa helpotus miehelle, että syy on niin pinnallinen, eikä johdu hänen luonteesta tai muusta tärkeämmästä asiasta. 

Ole suoraselkäinen ja reilu. 

Vierailija
99/103 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava pelle olet  russakanmaassa ase ohimolla on mutta ei sivistyneessä maassa.Mikä vika rillipäänaisissa on ,helvetin luuseri.

Vierailija
100/103 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kirjoitti tuon 2018. 🙄