Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun sormea vaivaa sis kuva

Vierailija
10.10.2018 |

https://aijaa.com/8aYpnJ

Aamulla alkoi yhtäkkiä pistää ja ajattelin, että tikkuko sormeen meni, koska tuntui juuri siltä. En kuitenkaan löytänyt tikkua, mutta nivelissä on kuvassa näkyvät kuivahtanut pallukka - en ole huomannut sitä aiemmin. Nyt sormi on kosketusarka mustalla merkitystä kohdista. Eli ylhäältä sivusta ja alhaalta sivusta/ sormen alta.
Mikä tällaisen voi tehdä, on ikävän tuntuinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko reumaa

Vierailija
2/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylä siinä nivelen päällä ja kipu tuntuu sit sivulla? Tai sit se ekan ehdottama reuma. Yritä kuitenkin olla murehtimatta, toivottavasti on aamulla parempi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään tulehdusta, jos tässä olisi joku verenmyrkytys niin olisiko oireet erilaiset? Sain alkukesästä leikkaushaavasta vakavan infektion ja nyt pelkään sitä yli kaiken.

Vierailija
4/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olis erilaiset oireet verenmyrkytyksessä. Ja jos sulla ei nyt oo mitään sattunut (leikkaus tms.), niin mistä se edes tulis? Toki jos et vielä ole menossa nukkumaan, voit sitä tarkkailla tunnin pari ja jos oikein alkaa huolettaa, soita päivystykseen ja kysy heiltä! :) Tsemppiä!

Vierailija
5/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se tuli mieleen, että ehkä joku hyönteinen on pistänyt/purrut? Mulla on mielestäni joskus ollut kesällä vastaavia hyönteisten tekosia.

-2&4

Vierailija
6/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että jos mulla joku huomaamattoman pieni haava ja siitä lähtenyt verenmyrkytys. Sormi tuntuu lämpimältä ja aavistuksen paksummalta koukistettaessa kuin muut sormet, mutta selkeää turvotusta ei ole. Minulle jäi siitä aiemmasta infektiosta jota oli vaikea saada hallintaan traumaperäinen stressireaktio ja nyt olen saanut lähetteen psykoterapiaan eli ahdistun ihan kamalasti kun stressaan taas ja tällä kertaa tätä sormea.

Vierailija
7/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin pieni haava, joka tulehtuisikin, niin kroppa pystyy ne kyllä handlaamaan yleensä oikein hyvin. Leikkaus ja leikkaushaavat on aivan eri tilanne, kun suonet ym. on auki. Mutta ymmärrän kyllä, että pelottaa, hyvä että olet saanut terapiaa! Kyllä hommat vielä iloksi muuttuu, älä sure! :)

-2&4... Jne.

Vierailija
8/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 7# rauhoittavista kommenteistasi. Pahinta on kun en kehtaa näitä oireita ja mitään pelkoja kenellekään puhua, koska olen ”ihan normaali” ihminen, jolle nyt vain 2kk sairaala ja infektiokierre laukaisi nämä pelot. Luulenpa, että jos näistä puhuu ihmisille tulee ennakkoluuloja.

Ap

Vierailija
9/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on menoa nyt.

Vierailija
10/10 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vaikea sanoa, kun en tiedä, millaisia ihmisiä tunnet. Tiedän sen kyllä, että itse en osaa avautua tällaisista asioista läheisille, koska he ovat niin kovia huolestumaan, että huolestuisin lisää itsekin. Psykoterapeutti on idioottivarma ratkaisu: he ovat tällaisten asioiden kanssa tekemisissä hyvin paljon ja osaavat suhtautua asiaan sopivasti ulkopuolisena. On todellakin hyvin tavallista, että terveysongelmista jää tuommoisia pelkotiloja, joten siinäkään mielessä et ole yksin eikä ole mitään hävettävää! :)

-2&4...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi