Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?
Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?
Kommentit (126)
Horze- ratsastustarvikeliikkeestä. En harrasta ratsastusta tai ole missään tekemisissä hevosten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Horze- ratsastustarvikeliikkeestä. En harrasta ratsastusta tai ole missään tekemisissä hevosten kanssa.
Eilen eksyin jostain syystä Horzen sivuille ja tekee mieli taas aloittaa hevosharrastus :)
Vierailija kirjoitti:
Naistenosastolta. Olen mies.
Millaisen vaatteen löysit?
Lidl. Ostin sieltä rannekellon. Olisi pitänyt ostaa useampi, kun maksoivat vain 8,20 kappale.
Halpa ei useimmiten ole hyvää. Tätä kelloa kyllä kehuttiin hienoksi (oikeasti) kun se näytti kalliita. Muutaman Vuoden käytön jälkeen metalliranneke katkesi ja siitä tuli taskukello. Kun patteri loppui luovuin rakkaasta kellosta.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparit on pienikokoiselle kauhistus kun vaatteet yleensä ovat kokoa L+ tai sitten teinivaatteita. Kerran sattui olemaan yksi pöytä kokonaan minun kokoisia ja tyylisiä vaatteita ja tulikin putsattua pöytä melkein kokonaan.
Ei muuten pidä paikkaansa, aina kaikki kivat vaatteet ovat kokoluokkaa xs-s.. L-kokoisia kivoja vaatteita löytyy aniharvoin.
Naistenosastolta. Olen mies.