Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?

Vierailija
09.10.2018 |

Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenosastolta. Olen mies.

Vierailija
122/126 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horze- ratsastustarvikeliikkeestä. En harrasta ratsastusta tai ole missään tekemisissä hevosten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horze- ratsastustarvikeliikkeestä. En harrasta ratsastusta tai ole missään tekemisissä hevosten kanssa.

Eilen eksyin jostain syystä Horzen sivuille ja tekee mieli taas aloittaa hevosharrastus :)

Vierailija
124/126 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenosastolta. Olen mies.

Millaisen vaatteen löysit?

Vierailija
125/126 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl. Ostin sieltä rannekellon. Olisi pitänyt ostaa useampi, kun maksoivat vain 8,20 kappale.

Halpa ei useimmiten ole hyvää. Tätä kelloa kyllä kehuttiin hienoksi (oikeasti) kun se näytti kalliita. Muutaman Vuoden käytön jälkeen metalliranneke katkesi ja siitä tuli taskukello. Kun patteri loppui luovuin rakkaasta kellosta.

Vierailija
126/126 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparit on pienikokoiselle kauhistus kun vaatteet yleensä ovat kokoa L+ tai sitten teinivaatteita. Kerran sattui olemaan yksi pöytä kokonaan minun kokoisia ja tyylisiä vaatteita ja tulikin putsattua pöytä melkein kokonaan.

Ei muuten pidä paikkaansa, aina kaikki kivat vaatteet ovat kokoluokkaa xs-s.. L-kokoisia kivoja vaatteita löytyy aniharvoin.