Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?

Vierailija
09.10.2018 |

Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaatteet ovat olleet suosikkejani jo pitkään laadun ja hinnan takia. Tosi usein muös kivat kuosit ja värit. Sovituskoppien puute ei haittaa, sillä yhden Lidlin vaatteen ostettuaan tietää kokonsa; kokotaulukko pitää hyvin kutinsa, oli sitten kyseessä urheiluliivit, paita tai vaikka pikkarit.

I like! :)

Vierailija
42/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl

Lidl ja Heidi Klum ovat läskirasisteja - vaatteiden koot loppuvat 42 - 44:jään.

Mikä hel-vetin 44:jään?? :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

avolavaroskiksesta vaelluskengät arvo 200 e

hoas keittiöstä pussissa oli adids takki ja muita hienoaj vaatteita, otin kaikki

Vierailija
44/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mummokauppa Klingelistä tosi kivoja isokokoiselle. Alusvaatteissa taasen myös Cellbesillä löytyy kokoja 66 asti. Siis molemmissa kivoja ja kun osaa odottaa %aleja ja tarjouksia, niin halpojakin.

Esim Klingelillä jatkuvasti 15 € lahjakortti nettikaupassa. Kengissä on leveitä lestejä ja varren leveyden talvisaappaissa voi valita !

Klingelillä on myös alle 160cm pituisille oma mallisto, aika useaa vaatetta saa myös lyhyempänä ja myös kokoja on. Suomessa saa kissojen ja koirien kanssa etsiä niiitä.

Vierailija
45/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta! Todella hyvä valikoima naisten vaatteita mutta erityisesti Polàn vaatteita. Yllätyin!

Vierailija
46/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolta. Lämpimiä, kestäviä ja tosi käteviä. 

Vierailija
47/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredalla on niitä karmeita mummovaatekauppoja, mitkä tuo järkyn kalliita rytkyjä Ranskasta. Yhdestä sellaisesta löysin sattumalta ihan järkyn kivan nuorekkaan mekon -70% alennuksella!

Vierailija
48/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkkarista löysin yhdet parhaat farkut ikinä. Se oli kauan aikaa sitten, mutta vieläkin muistelen lämmöllä.

Vierailija
49/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl ja kirpparit.

Vierailija
50/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisestä Tarjoustalosta ja Citymarketista. Sain kehujakin vaatteista ja kyselyitä mistä on hankittu :)

Vierailija
51/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahalli, mutta se ei enää ole kovin yllättävää, kuullut monen kehuvan heidän vaatteitaan.

52/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman H House sukkahousut ovat halpoja ja laadukkaita! Olen siirtynyt lähes yksinomaan näihin.

15 den. Satin sukkahousuissa on täydellinen istuvuus ja hintaa tyyliin 3,90.

Saman sarjan 60 den. Opaque sukkikset ovat myös loistavat ja hinta 7,90.

🇺🇦🇮🇱

53/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF on ykkönen, tänäänkin lähti matkaan Espritin pikkumusta hintaan 10€.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
54/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä siivouskomerosta/varastosta rakennuksesta, jossa olin työni puolesta, löysin etsiessäni jotain kaikkien romujen alta Conversen kengät, ja juuri minun kokoani.

Oliko sulla sattumoisin lupa ottaa tavaraa, mitä sieltä löysit?

Mikäli ei, niin sulla on nyt varastetut Converset.

Vierailija
55/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparit on pienikokoiselle kauhistus kun vaatteet yleensä ovat kokoa L+ tai sitten teinivaatteita. Kerran sattui olemaan yksi pöytä kokonaan minun kokoisia ja tyylisiä vaatteita ja tulikin putsattua pöytä melkein kokonaan.

Mahdatko olla todella pienikokoinen, tyyliin xxs? Jos et, niin ihmettelen, miten et löydä. Ainakin fb:n kirppareilla on yliedustusta kivoista vaatteista koossa xs-s, isompaa vaatetta (esim. L) ei tahdo juuri kellään olla myynnissä.

Vierailija
56/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä siivouskomerosta/varastosta rakennuksesta, jossa olin työni puolesta, löysin etsiessäni jotain kaikkien romujen alta Conversen kengät, ja juuri minun kokoani.

Samaa voidaan kysyä muiltakin ketjuun osallistuneita. Se, että "löytää" kivoja vaatteita erikoisista paikoista, ei tarkoita että maksaisi niistä.

Henkilökohtaisesti inhoan sitä, että nykyihmisten ostovimmaa yritetään häivyttää sillä, että vaatteet "löytyvät", "tarttuvat mukaan" tai "kotiutetaan". Miksei voitaisi suoraan kysyä, että mistä ostat?

Vierailija
57/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siistijä jättänyt vaihdettuaan työkenkiin. Mahtaa harmittaa

Vierailija
58/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovituskopista

Samoin! Siis jonkun muun sinne viemiä ja jättämiä. Sellaisia mitä itse ei ottaisi käsiinsä ja sitten siellä onkin SE mekko jota pidät melkein vuoden putkeen kun se on niin ihana. Harmi kun kaupoissa myyjät ehättävät siivota niin nopeasti sinne jätetyt pois.

Vierailija
59/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monki, oon huomannut että niiden vaatteiden koot on monesti vähän väljempiä kuin muilla ketjuliikkeillä. Löytyy vähän isommallekkin vaatteita jotka näyttää kivalta, eikä vaan joltain säkeiltä.

Monkilla on kivoja persoonallisia vaatteita, ja esim. takit ovat lämpimiä, hyviä ja halpoja.

Vierailija
60/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolla on kivojakin vaatteita.