Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?

Vierailija
09.10.2018 |

Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten osastolta...

165 cm 55 kg kokoiselle sopivat 164 cm vaatteet :)

Vierailija
62/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta

T. Nainen Helsingistä 44v ja koko myös 44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytötavaralaatikoista :D

Vierailija
64/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta

Mä olen tälläinen perustäti, Tokmannilta löytyy perustädille hyvin vaatetta joissa ei ole turhia liehukkeita, räikeitä kuvioita ym.

Pitääpä mennä katsastamaan valikoima, kuulostaa hyvältä.

Vierailija
65/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lasten osastolta...

165 cm 55 kg kokoiselle sopivat 164 cm vaatteet :)

Olen saman kokoinen ja ostan esim collegehousut Zaran lastenosastolta. Lahkeet on täsmälleen oikean pituiset.

Vierailija
66/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nansolla on kivojakin vaatteita.

Totta, imago on kamala mutta on kivojakin vaatteita.

Vierailija
67/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BikBok! Pidin sitä teinikauppana, josta saa lähinnä huonolaatuisia riepuja (sellaisiakin olen sieltä aikoinaan ostanut), mutta vähän aikaa sitten löysin sieltä ihan parhaat farkut.

Vierailija
68/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monki, oon huomannut että niiden vaatteiden koot on monesti vähän väljempiä kuin muilla ketjuliikkeillä. Löytyy vähän isommallekkin vaatteita jotka näyttää kivalta, eikä vaan joltain säkeiltä.

Monkilla on kivoja persoonallisia vaatteita, ja esim. takit ovat lämpimiä, hyviä ja halpoja.

Olin just yksissä 50-vuotisjuhlissa Monkin mekossa. Olen itsekin viisikymppinen.

Vierailija
69/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klingel - nettikauppa. Yllätyin positiivisesti :) Myös isoja kokoja ja vaikka kuinka paljon valikoimaa.

Vierailija
70/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpahalli. Parempi valikoima kuin muissa marketeissa, jostain syystä.

Halpahalli on kotiseutuni kauppoja, nuoruuteni ykköspaikka. Nyt huomasin, että silläkin on verkkokauppa, täytyy selailla.

Vierailija
71/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen. Olen löytänyt juhlamekon ja -kengät sekä syystakin, vaikka kauppa ei ole koskaan tuntunut oman tyyliseltä ja on ollut sellainen "no käydään nyt tuollakin sitten"-pysähdys.

Vierailija
72/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien osastolta jossain ruotsalaisketjussa, löytyi kiva Star Wars paita :D

Vierailija
73/126 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-Hallista.

Vierailija
74/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni ja halpa halli. Monet ihastelleet ja vaatteet olleet niin mukavat, että niistä on tullut "luottovaate".

Vierailija
75/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta vaatekaapista.

Yritän väh kerran vuodessa käydä vaatteet läpi. Vaatteita on paljon, valtaosa lahjoituksena saatu.

Kun viimeksi kävin vaatteet läpi, löytyi vaikka mitä. Yksikin paita on väh 5 v vanha, mutta odottanut oikeaa käyttöhetkeä.

Vierailija
76/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirpparit on pienikokoiselle kauhistus kun vaatteet yleensä ovat kokoa L+ tai sitten teinivaatteita. Kerran sattui olemaan yksi pöytä kokonaan minun kokoisia ja tyylisiä vaatteita ja tulikin putsattua pöytä melkein kokonaan.

Mahdatko olla todella pienikokoinen, tyyliin xxs? Jos et, niin ihmettelen, miten et löydä. Ainakin fb:n kirppareilla on yliedustusta kivoista vaatteista koossa xs-s, isompaa vaatetta (esim. L) ei tahdo juuri kellään olla myynnissä.

Taidettiin puhua kivijalkakirppareista, ei nettiversioista.

Vierailija
77/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä löytyy pari mun luottotuotetta. 100 % puuvillatrikoinen pitkähihainen toppi, säilyttää värinsä ja muotonsa pesusta pesuun. Harmi vaan, että nykyään ei löydy kuin mustana ja valkoisena. Aiemmin oli useita erivärisiä, myös raidallisia. Toinen huippuhyvä on puuvillaiset alushousut, harmaameleeratut. Ostin yhdet ensin kokeeksi, pesin 60 asteessa useamman kerran, eikä venyneet eivätkä lurpsahtaneet. Sitten menin ja ostin kymmenet. Harmaa on siitä hyvä väri, että voi pestä vaalean tai tumman pyykin seassa. Muuten Lindexin vaatteet on muuttuneet surkeiksi laadultaan ja malleiltaan.

Vierailija
78/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut Citymarketista kohtalaisenhintaiset talvikengät, jotka pian alkoivat päästää loskan ja kosteuden sisään.

Tokmanni myi tarjouksella hajakokoja. Löysin parilla kympillä kivannäköiset paksupohjaiset lämpimät talvikengät, joissa jalat pysyvät kuivina.

Vierailija
79/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärkkäiseltä löytyi kesällä monta nättiä t-paitaa ja kaikki alennuksessa ^¨^

Vierailija
80/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten osastolta. Monesti on tyttären kanssa ensin nuohottu naistenosasto läpi, mutta ne kivat vaatteet on siellä miesten osastolla.