Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?
Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?
Kommentit (126)
Halpahalli. Parempi valikoima kuin muissa marketeissa, jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Citymarket
Valikoima ei muuten vakuuta, mutta se mywear-mallisto on yllättävän hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Stockmann. Yleensä siellä on tylsiä vaatteita.
Mitenniin tylsiä? Mikä on sun mielestä ei-tylsä?
Prisma.
Paljon ns. mummovaatteita, mutta yllättäviä kivoja löytöjä. Käyn muutaman kerran vuodessa katsomassa tarjontaa ja aina löytyy jotain.
Kirpparit on pienikokoiselle kauhistus kun vaatteet yleensä ovat kokoa L+ tai sitten teinivaatteita. Kerran sattui olemaan yksi pöytä kokonaan minun kokoisia ja tyylisiä vaatteita ja tulikin putsattua pöytä melkein kokonaan.
Löysin hiljattain Prismasta kivoja laadukkaita ja naisellisia vaatteita jotka sopi hyvin vähän pyöreämmälle. Pelastivat minut pinteestä suoraan sanoen. Onneksi olen nyt saanut painoa pois ja aion pudottaa lisää jotta voin taas mahtua entisistä paikoista ostamiin vaatteisiin.
Yhdestä siivouskomerosta/varastosta rakennuksesta, jossa olin työni puolesta, löysin etsiessäni jotain kaikkien romujen alta Conversen kengät, ja juuri minun kokoani.
Vierailija kirjoitti:
Prisma.
Paljon ns. mummovaatteita, mutta yllättäviä kivoja löytöjä. Käyn muutaman kerran vuodessa katsomassa tarjontaa ja aina löytyy jotain.
Oon myös löytänyt sellaista kivaa, mikä ei kuulu perusvaateketjujen valikoimiin. Vähän aarrejahdissa ;)
Prisma, ihan huippu löytöpaikka. :DD
...ja mä oon siis tyylikäs jne ;)))
Monki, oon huomannut että niiden vaatteiden koot on monesti vähän väljempiä kuin muilla ketjuliikkeillä. Löytyy vähän isommallekkin vaatteita jotka näyttää kivalta, eikä vaan joltain säkeiltä.
Pakko sanoa kans Prisma :) en käy kovin usein, mutta aina on löytynyt jotain todella ihanaa, ja myös tällaselle XL-kokoiselle. Eikä siis mitään mummotelttaunohdaettäoletnainen -vaatetta. Toinen on vaan noi kirpputorit, kun huolellisesti pöydät käy läpi, aina löytyy jotain just itselle sopivaa.
Suomeen tullessani shoppailen Prsmassa. SIeltä saa vaatteet, Iittalat ja mökkiruuat yhden katon alta.
Miehen tyynyn alta löytyi tosi kivat pikkuhousut.