Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?

Vierailija
09.10.2018 |

Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt koulusta

Vierailija
82/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksen ilmaiskorista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä siivouskomerosta/varastosta rakennuksesta, jossa olin työni puolesta, löysin etsiessäni jotain kaikkien romujen alta Conversen kengät, ja juuri minun kokoani.

Oliko sulla sattumoisin lupa ottaa tavaraa, mitä sieltä löysit?

Mikäli ei, niin sulla on nyt varastetut Converset.

Kai aika harva jättää epähuomiossa kenkänsä noin.  

Vierailija
84/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen löysin hyvät farmarihousut taloyhtiön metallin kierrätys roskiksesta. Pesin ja otin käyttöön pyypy näyttää tosi hotilta.

Vierailija
85/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten osastolta. Monesti on tyttären kanssa ensin nuohottu naistenosasto läpi, mutta ne kivat vaatteet on siellä miesten osastolla.

Erityisesti villapaidat!

Vierailija
86/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Odottamattomasta?" No omasta vaatekaapista sitten.

Vierailija
87/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adventtikirkon kirpputori.  Varakkaat jäsenet ilmeisesti lahjoittavat ihan uudenveroiset vaatteensa eteenpäin, kun vuodenaika vaihtuu.  Nyt on uudenveroinen toppatakki talvea odottamassa, maksoi 4 €.

Vierailija
88/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin Pola-mallistossa on huippuvaatteita! Ostin musta-valkoisen raidallisen trikootunikan,hinta 14.95. Kankaan laatu on paljon parempaa kuin samantyylisessä Marimekon tunikassa, joka maksoi 109.

Vierailija
89/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockholm's Quality Outlet. Noin 70  liikettä ja 160 brändiä. Keskimäärinen ale jtk 30-40 %, mutta itse löysin erikoisalennettuja, joissa esim. Peakin golf/ulkoiluhousut 20 eurolla. Alkuperäinen hinta 1200 skr, alennettu 200 skr. Lisäksi ostin paljon Hillfigerin puseroita ym. Kannattaa varata useita tunteja. Päävalikoima vaatteet ja kengät, myös lasten, mutta myös urheilu/golf-tarvikekauppoja ja jopa Villeroy & Boch. Katsokaa luettelo.

Siljan laivalta ensin Gärdan asemalta T-centraliin, sitten paikallisjunalla 43 Bålstan suuntaan ja jäädään Barkarbyn asemalla. Loppumatka bussilla 550. Flyginfarten 4, 17738 Järfalla, Ruotsi. Julkisen liikenteen päivälippu kelpaa noihin reissuihin. 

Vierailija
90/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulta. oon löytänyt useita priimalaatuisia, sopivia vaatteita kadulta lähinnä ulkomailla. mm. cashmerehuivin, hupparin, jacqueline riun neuletakin... pesun jälkeen olleet säännöllisessä käytössä.

Vierailija
91/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten osastoilta ja UFFista 

Vierailija
92/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolan ullakolta. Mummo oli melkoinen hamsteri, ja sain tämän talon ullakoineen haltuuni ostettuani muut kuolinpesän jäsenet ulos isäni kuoleman jälkeen. Sattui juuri olemaan retrobuumi ja paksupohjaiset korkkarit muodissa. Niin että tätien aidot 70-luvun kengät tuli sitten käyttöön.

Vieläkin olisi varastossa aidot leveälahkeiset sammarit ja tiedä vaikka tulisi vielä muotiin nahkaremmeillä kenkiin kiinnitettävät luistimenterät. Odotellessa....

Ehkä kumminkin parhaat vaatelöytöni olen tehnyt torikauppiailta. Sekä Suomessa että Tallinnassa. Hyviä neuleita. Sieltä kai samoilta Turkin rättitoreilta ne tulee...Lisäksi ostan aika paljon netistä  Briteistä, koska koen vaikeaksi löytää siistiä toimistovaatetta kotimaisilta nettisaiteilta. Suomalaiset markettivaatteet ovat kummallisia löysiä ryhdittömiä rytkyjä tai parikymppisille.

Harmi vaan toi Brexit. Tulee tullit?

Vierailija
93/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhdan outlet. Siellähän oli vaikka mitä vaatteita. Farkkuja, neuleita yms. Luulin etukäteen, että olisi ollut pelkästään ulkoiluvaatteita.

Vierailija
94/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodin vaatekaapistani löysin kivat vakosamettihousut ja leveälahkeiset kangashousut sekä pari hametta, jotka vieläpä mahtuivat päälle! Olin käyttänyt niitä viimeksi kymmenen vuotta sitten lukiossa, kunnes tuli pillifarkkumuoti ja kaiken piti olla kapeaa. Nyt nuo löydöt on taas ihan huippukivoja!

Vierailija
95/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma.

Olen löytänyt kuntosalille kivoja ja edullisia vaatteita.

Vierailija
96/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vaatekaapista. Oli syntynyt 1920-luvulla. Hyvän ompelijan avulla monesta aidosta vintage-vaatteesta on tullut ihan huippu.

Vierailija
97/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, niin ei enää yhtään ihmetytä, että miksi suomalaiset naiset ovat niin tyylitöntä porukkaa. 

Vierailija
98/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta!

Vierailija
99/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, niin ei enää yhtään ihmetytä, että miksi suomalaiset naiset ovat niin tyylitöntä porukkaa. 

Tyylittömästi voi pukeutua, vaikka asioisi kuinka kalliissa huippuliikkeissä. Jos on silmää, voi kivoja vaatteita löytää ihan mistä hyvänsä. Itse ostan usein vaatteita, jotka käytänkin aivan toisin kuin kuinka ne ehkä on tarkoitettu. Todella isokokoiselle ihmiselle tarkoitetut puserot esimerkiksi voivat näyttää todella hyviltä hoikan ihmisen päällä, kun ne pukee ikään kuin tunikana pillifarkkujen kanssa.

Vierailija
100/126 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolan ullakolta. Mummo oli melkoinen hamsteri, ja sain tämän talon ullakoineen haltuuni ostettuani muut kuolinpesän jäsenet ulos isäni kuoleman jälkeen. Sattui juuri olemaan retrobuumi ja paksupohjaiset korkkarit muodissa. Niin että tätien aidot 70-luvun kengät tuli sitten käyttöön.

Vieläkin olisi varastossa aidot leveälahkeiset sammarit ja tiedä vaikka tulisi vielä muotiin nahkaremmeillä kenkiin kiinnitettävät luistimenterät. Odotellessa....

Ehkä kumminkin parhaat vaatelöytöni olen tehnyt torikauppiailta. Sekä Suomessa että Tallinnassa. Hyviä neuleita. Sieltä kai samoilta Turkin rättitoreilta ne tulee...Lisäksi ostan aika paljon netistä  Briteistä, koska koen vaikeaksi löytää siistiä toimistovaatetta kotimaisilta nettisaiteilta. Suomalaiset markettivaatteet ovat kummallisia löysiä ryhdittömiä rytkyjä tai parikymppisille.

Harmi vaan toi Brexit. Tulee tullit?

Miltä saiteilta ostat? Minusta myös usein, että kauppojen valikoimat on joko teineille tai tädeille.