Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?
Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?
Kommentit (126)
Parhaat ja halvimmat äitiysfarkut löytyivät H&M:ta.
Parhaat rintsikat on Lindexillä ja H&M:lla.
Parhaat urheiluvaatteet löytyivät osoitteesta www.sportamore.fi. Esim. Blacc urheiluvaatteet edullisia ja kauniita.
Hinta-laatusuhteeltaan hyviä lasten sisävaatteita on mm. Name it:llä.
Vierailija kirjoitti:
Entisestä Tarjoustalosta ja Citymarketista. Sain kehujakin vaatteista ja kyselyitä mistä on hankittu :)
Mulla sama! Jos käyttää tavallisia vaatteita, esim.mustaa t-paitaa tai taskutunikaa, on Prismat, Cittarit, Tokmannit ja Halpahallit ihan päteviä vaatekauppoja. Saahan sitä maksaa vastaavasta merkkituotteesta monenkertaisesti jos haluaa. Minä en halua.
Yllämainittujen ketjujen omat merkit House, Mywear ja Pola ovat kivoja!
Itse teen joskus kirpputorilla löytöjä, olen isokokoinen ja pitkähkö nainen. Paljon on minusta taas s- ja m-kokoa, olen ajatellut, että paljon on olemassa pieniä ja laihoja naisia.[/
Tai tarkemmin ottaen paljon naisia jotka ovat olleet s- ja m-kokoa ennenkuin laittoivat vaatteet kiertoon kirppikselle.
Espoon keskuksen UFF. Ylipäätään UFF:illa on tullut tehtyä upeita löytöjä muutaman kerran.
Hyväntekeväisyyskirpparilta.Asutaan kesämaassa ja rikkaiden kaupunginosan vieressä- kirpparilla kiinteät hinnat esim. cashmere- ja merinovillaneuleet 4 euroa kappale...mekot vitosen. Jakut 5-6 euroa.
Eilen löysin juhlahousut, hintalappu kiinni, vuorattua raakasilkkiä- 7 euroa.
Olen jo muutaman vuoden tilaillut "salaa" klingeliltä mm. neuleita ja peruspuseroita. Saksalaista laatua ja kokomerkinnät jämptejä, mutta suunnattu ilmeisesti minua vähän vanhemmalle väestölle. Olen alle 40.
Lidl: yllättäen parhaita pitkähihaisia trikoopaitoja, joita mulla on. Myös kengät: laatu hyvä, lesti tarpeeksi leveä (mulla on kahdet ballerinat, yhdet lenkkarit ja yhdet pitkät kumipohjaiset talvisaappaat).
Citymarket: MyWear -mallisto erittäin hyvää hinta-laatusuhdetta (kuten Lidlissäkin), mulla on mm. pari yöpaitaa sieltä.
Tokmanni: sukat ja talvitakit, varsinkin kun malttaa odottaa tarjouksia. Mulla oli 35 eurolla (puoleen hintaan) ostettu toppatakki ainakin 4 talvea päivittäisessä käytössä, kunnes nepparit alkoivat irrota. Sukat ovat hyvää laatua, olen ostanut miestenosastolta niitä mustia "bulkkisukkia" nipputarjouksina (parhaimmillaan 5 euroa 10 parin nippu) ja kaupan omaa merkkiä olevia bambusukkia. Kestävät erinomaisesti.
Ostan yleensä netistä (briteistä) vaatteita, brexit saattaa muuttaa tilannetta. Kirppareilta olen tehnyt löytöjä, 10e saanut joskus laadukkaan yhdistelmän kokonaisuutena (housut ja paidan). Lisännyt siihen sitten omasta "kokoelmasta" värillisesti sopivat kengät ja takin. Mahdollisesti henkselit tai vyön.
Olen aika tyylikäs mies. 8)
Prismasta, Lidlistä ja Varustelekasta löydän välillä jotain.
En nyt tiedä kuinka yllättävää se on, mutta olen tyylikkyydestä tunnettu ja kehuttu - ja osa jutuista on tosiaan just jostain Lidlistä ja Varustelekasta.:)
Löysin kerran dyykatessa takin jossa oli laput paikoillaan, mut vetskari jumissa. Vein sen kotiin ja korjasin. Edelleen käytössä väliaikatakkina.
Hauskinta oli se, että takki oli minun kokoa ja tyylikäs. Eipä se kai muuten ois osunut silmään.
Vierailija kirjoitti:
Prisma ja Tokmanni. Etenkin tuo jälkimmäinen ihmetyttää.
Tokmannin valikoima on huomattavasti parantunut. Ihan kivannäköisiä vaatteita, laatu nyt on mitä on, mutta sehän on sitä samaa aika monessa muussakin paikassa. Viime kesänä ostin kaksi trikoomekkoa ja useammankin puseron ja t-paidan. Kokojärjestelmä on myös vähän uusiutunut, ei tarvitse ottaa hartioista liian isoa kokoa, että vatsa ja lantiokin mahtuu. Sisareni yllä ollutta t-paitaa luultiin merkkivaatteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Sovituskopista
Samoin! Eniten käyttämäni pitkä neuletakki löytyi ehkä 10 vuotta sitten Sokoksen sovituskopista. Sillä on juhlittu häät ja hautajaiset, kesällä ja talvella.
Tässä meidänki taloyhtiössä on tuolla ulkona semmonen naru mihin ihmiset käy välillä ripustmassa kaikkea tavaraa kierrätykseen. Uskomattoman hyviä vaatteita löytänyt narulta ja mikä parasta ne on yleensä valmiiksi ihan puhtaita. Monesti lakanoita ja kodintekstiilejä kans narulla. En ole vuosiin ostanut muuta kuin alusvaatteita, kun haluun ihan omat enkä narulta kierrätettyjä
Vierailija kirjoitti:
Halonen. Olen löytänyt juhlamekon ja -kengät sekä syystakin, vaikka kauppa ei ole koskaan tuntunut oman tyyliseltä ja on ollut sellainen "no käydään nyt tuollakin sitten"-pysähdys.
Sama juttu mulla. Järkytyin kun selasin hintahaloo-kuvastoa ja siellä oli juuri omantyylinen paita ja tuntuvalla alennuksella. Löysin vielä toisenkin paidan samalla reissulla. Ja nuo kaksi vaatetta ovat omantyylisintä mitä olen löytänyt vuosiin jos kirppislöytöjä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta
Tokmanni myy hyviä vanhoja merkkejä, kuten Vendi.
Virossa on Mosaic, jolla on myös nettikauppa. Löysin viime kesänä alesta ihanan mekon, jota löytyi netistä omaa kokoani.
Torilta.
Harvoin pääsen sinne koska olen töissä.
Leppävaaran torilla on hyvät tunikat ja rautatieasemalla on pari hyvää liikettä Stadissa.
Sellaiset nettikaupat kun Bethesda store ja Jinx.
Vähän erikoisempia, mut hienoja.