Haluaisitko hyvän puolison?
Jos olisi joku joka rakastaisi sua yli kaiken, olisi valmis uhraamaan vuoksesi (aikaa, rahaa jne.) ja pitäisi sua arvokkaana.
Teillä olisi samanlainen huumorintaju, yhteisiä haaveita, hyvä yhteys ja seksiä. Hän miellyttäisi silmääsi ja tuntisit häntä kohtaan vetoa.
Häneen voisi täysin luottaa ja hän kunnioittaisi sinua.
Kestäisit hänen pikkuvikojaan.
Riidat sovittaisiin ja hän ei olisi sua kohtaan ilkeä vihaisenakaan. Ei olisi kuitenkaan mikään ylikiltti vässykkä, jolla ei olisi omaa tahtoa ollenkaan.
Kommentit (10)
En enää. Kaikissa suhteissa on myös ne ongelmansa. Olen suhteisiin pettynyt.
N43
Uskon siis että monet ihmiset ovat tällaisia, mutta jostain syystä monille parisuhde tuntuu olevan vaikea. Mitä puolisolta nykyään halutaan? AP
Minulla on ollut tuollainen vaimo jo neljännesvuosisadan. Lisäksi meillä on yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia. Tykkäämme käydä yhdessä kävelyllä ja löydämme helposti molempia kiinnostavia lomakohteita ja teemme niissä mielellämme samoja asioita.
Mulla myös tämä puoliso ollut 23 vuotta! :) AP
Minulla on ihana puoliso, en voisi kuvitella parempaa.
Haluaisin Ralph Fiennesin. Olkoot sellanen naistenmies kun on mutta taas Schindlerin listaa katsellessa ei voi kun kuolata.
Onpa ylimielistä kertoa, miten asiat hyvin itsellå. Kaikilla ei ole. Mikähän tämånkin jutun pointti oli?
Mä uskon että monet ovat tällaisia kun kasvetaan yhteen ja halutaan pitää aidosti huolta toisesta. Välitetään enemmän siitä puolisosta kuin itsestä. Kaikilla voisi olla hyvä parisuhde, jos sellaista haluaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että monet ovat tällaisia kun kasvetaan yhteen ja halutaan pitää aidosti huolta toisesta. Välitetään enemmän siitä puolisosta kuin itsestä. Kaikilla voisi olla hyvä parisuhde, jos sellaista haluaa. AP
Naiivia.
Puuttuuko listasta mielestäsi jotain tärkeää? En ole tarjoamassa omaani kenellekään, mutta mulla on tällainen puoliso. AP