Mistä "odottamattomasta" paikasta olet löytänyt kivoja vaatteita?
Eli,ei mikään sellainen,mistä ehkä ensimmäisenä ajattelisi että löytyy kivoja vaatteita?
Kommentit (126)
Kirpparilta. Löytyy yllättävän paljon kivoja ja persoonallisia juttuja, jos vain sopii omaan kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparit on pienikokoiselle kauhistus kun vaatteet yleensä ovat kokoa L+ tai sitten teinivaatteita. Kerran sattui olemaan yksi pöytä kokonaan minun kokoisia ja tyylisiä vaatteita ja tulikin putsattua pöytä melkein kokonaan.
Tää on huippua kun sattuu kohdalle!
Tokmannilta ostin muistaakseni 15 eurolla mustavalkean kietaisumekon, jota olen käyttänyt paljon. Esim Japanissa sitä ihasteltiin kovasti.
Lidlistä. Ilokseni tuntuvat vielä olevan melko hyvälaatuisia. Ostin muutamalla eurolla t-paidan, joka on paksua, hyvälaatuista ja muotonsa säilyttävää puuvillaa. Lempiurheilutoppini on Lidlistä myös ja maksoi muistaakseni alle kympin.
Mummokauppa Klingelistä tosi kivoja isokokoiselle. Alusvaatteissa taasen myös Cellbesillä löytyy kokoja 66 asti. Siis molemmissa kivoja ja kun osaa odottaa %aleja ja tarjouksia, niin halpojakin.
Esim Klingelillä jatkuvasti 15 € lahjakortti nettikaupassa. Kengissä on leveitä lestejä ja varren leveyden talvisaappaissa voi valita !
Kiva on ilmeisesti subjektiivinen käsite.
Jos ois kuvia näistä kivoista vaatteista..ne ois tyyliä teltta.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta
Mä olen tälläinen perustäti, Tokmannilta löytyy perustädille hyvin vaatetta joissa ei ole turhia liehukkeita, räikeitä kuvioita ym.
Kierrätyskeskuksen pihalla olleesta ilmaistavaroiden kontista löytyi kori, jossa oli kaksi juuri minun kokoista paitaa: punamustaraidallinen trikoopaita ja lämpimänkeltainen tyköistuva neuletunika. Heitin molemmat pesukoneeseen ja ovat nyt aktiivisesti käytössä.
Lidl ja varsinkin Prisma! Erityisesti noista kaikista Prisman löydöistä oon saanut tosi paljon kehuja ja kyselyjä mistä oon ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Lidl
Lidl ja Heidi Klum ovat läskirasisteja - vaatteiden koot loppuvat 42 - 44:jään.
Kirpparilla eläkeikäisten pöydät. Usein löytyy 90-luvulta ja vanhempaa hyvälaatuista retro- ja vintagevaatetta. Kotimaisia yleensä.
Hyväntekeväisyyskirpputoreilta (esim. SPR) väärin kategorioituja vaatteita. Lasten osastolta voi löytyä naisten vaatteita.
Halpa-Halli, Tokmanni ja Lidl. Duunaan niltä vielä vähän itse. Viimeksi ompelin johonkin Lidln halpaan harmaaseen mekkoon pitsisen kukan ja heti muuttui ilme. Silitän myös paljon niitä silitysmerkkejä esim. Tokmannilta olen löytänyt niitä. Nämä pikku muutokset saavat koko yleisilmeen muuttumaan. Halpaa ja silti sievää.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparit on pienikokoiselle kauhistus kun vaatteet yleensä ovat kokoa L+ tai sitten teinivaatteita. Kerran sattui olemaan yksi pöytä kokonaan minun kokoisia ja tyylisiä vaatteita ja tulikin putsattua pöytä melkein kokonaan.
Itse teen joskus kirpputorilla löytöjä, olen isokokoinen ja pitkähkö nainen. Paljon on minusta taas s- ja m-kokoa, olen ajatellut, että paljon on olemassa pieniä ja laihoja naisia.
Sovituskopista