Olin erään Tiinan luona yötä lokakuussa 2006, mitähän sille kuuluu?
Olis kiva vaikka tavata tässä näin joku päivä, ennen joulua, muistella vanhoja. Mistähän vois löytää tämän ihmisen?
Kommentit (33)
Tiinalla on isopäinen 17-vuotias ruma poika. Syntyi heinäkuussa 2007.
Ent kai mie oo jääny yksin? Ei kai?
Tiina tässä hei, olen nykyään hetero.
Vierailija kirjoitti:
Tiina tässä. EVVVK aapee. Vedä tumppuus.
Onko se oikia Tiina? Asukkoo vielä siin samassa rivarissa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Olinhan hänen luonaan yötä ja katselin oven raosta kun hän oli jonkun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Poika trollaa tällä palstalla ja valittaa, että tytöt eivät ole kiinnostuneita.
Voitko tulla pyyhkimään kuset kellarin lattialta? Ne ovat edelleen siellä.
Se oli elämäni surkein yö vuonna 2006.
Tv. Tiina
30 tuhatta Tiinaa, joista suurin osa on 54-65 vuotiaita nyt, onnea etsintään erektiohäiriön omaava mies.
Nussin aika paljon eri miesten kanssa 2006, joten en muista enää niistä puoliakaan.
t. Tiina
Oikea Tiina täällä. Joudun toteamaan että sanonta mitä serkumpi sitä herkumpi ei pidö paikkaansa.
Löysin vähän aikaa sitten koneelta vanhoja digikameralla otettuja kuvia Tiinasta. Oli kaikki reiät komeasti levällään, vaikka eihän siitä pikselisotkusta hirveästi erottanut.
Tiinasein, miul on koulunäkkiä tääl ja salaneuvos juustoa !!
Tiina, tuon tavallisen arkinen nimi. olisi edes Katariina tai Elisabet , vaan EI.
Tiina tässä hei. joo tosiaan sillo olin just toipumasta siitä leikkauksesta mut kiva jos tykkäsit, nyt mä oon taas mies ja mun nimi on Tino.
Vierailija kirjoitti:
Löysin vähän aikaa sitten koneelta vanhoja digikameralla otettuja kuvia Tiinasta. Oli kaikki reiät komeasti levällään, vaikka eihän siitä pikselisotkusta hirveästi erottanut.
Ne reiät löytää OF:stä nykyään. Tiina sai potkut pari vuotta sitten ja vaihtoi alaa.
Vierailija kirjoitti:
Se oli elämäni surkein yö vuonna 2006.
Tv. Tiina
Sitä onkin kiva muistella.
Vierailija kirjoitti:
Tiina, tuon tavallisen arkinen nimi. olisi edes Katariina tai Elisabet , vaan EI.
Tiina Katariina Elisabeth on koko nimeni. Iskä diggasi Kata Kärkkäisen musasta ja äiti oli Elisabeth Rehnin ihailija. Siskoni halusi minun olevan Tiina.
Minäkin olin kerran yhden Kukkohovin kanssa.
M
Tiina tässä. EVVVK aapee. Vedä tumppuus.