Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli juttua yhden tyypin kanssa, jonka kulttuurissa naisen sanomisilla ei kai ole niin paljoa merkitystä. Pistin jutun poikki kun yritti alkaa komennella minua kaikessa ja tämä roikkui parin viikon välein langoilla vänisemässä miten on ikävä jne. Sanoin ensimmäisellä kerralla että en ole enää kiinnostunut ja toivotin hyvää jatkoa, toisella kerralla jo kohteliaan napakasti, etten ole kiinnostunut ja en halua häneltä mitään yhteydenottoja. Lopulta kolmannella kerralla väänsin hänelle tiukasti rautalangasta että kun nainen sanoo ei, se tarkoittaa ei ja jos haluan, että hän jättää minut rauhaan, hänellä ei ole vaihtoehtoja vaan hänen on kunnioitettava sitä ja piste. Uhkasin että jos ahdistelu ei lopu, otan yhteyttä poliisiin eikä meillä ikinä tule olemaan mitään eikä pommittaminen ja vänkääminen auta asiaa. Tuo tehosi kun ei ole nyt langoilla roikkunut.
No miks et estänyt häntä, katos kun puhelimessa on semmonen asetus.. Vastasit vaan nöyrästi idän ihmeelle.
Änkytys. Ei voi mitään, mut tiesin heti, että en jaksa enkä pysty kuuntelemaan sitä joka päivä.
Mies oli kuin tosielämän Frank Gallagher,siis hahmo Shameless-sarjasta. Täysi juoppo mutta osasi salailla tuon suhteen alussa,taitava itkemään krokotiilinkyyneleitä ja kertomaan itselleen suotuisia satuja (veljeni oli hirvikolarissa..). usea lapsi eri naisille,kova flirttaamaan,seksihullu. Jotenkin uskomattoman karismaattinen vaikkei mikään erityisen komea ja naamasta alkoi jo vähän näkyä se tissuttelu.
Viimein niitti oli kun mies oltuaan kolme viikkoa teillä tietämättömillä, vastaamatta viesteihin tms ja minä olin jo melkein katoamisilmoitusta tekemässä, ilmestyi haisevissa vaatteissa silmä mustana ja kaula imettynä ovelleni ja totesi vain pokkana, että haluaa suihkuun ja nukkumaan. No en päästänyt vaan käskin painua hevonkuuseen. Myöhemmin selvisi että siltä oli kämppä lähtenyt alta ja oli ollut jonkun pubiruusun luona punkkaamassa, kunnes nainen veti turpaan ja heitti ulos.
Vierailija kirjoitti:
1. Nainen otti leipoessaan kuuman veden hanasta. Kuumimman mahdollisen. Väitti että se on juuri 37 asteen lämpöistä.
2. Naisella oli melkein nopan kokoinen luomi hauiksen kohdalla. Siitä kasvoi 4-5cm pitkä paksu musta suora karva.
3. Nainen ei antanut minun ottaa hänestä valokuvia.
4. Naisella oli tapana kutsua luokseen ja puolen tunnin päästä alkoi meikata ja sanoi että lähtee treffeille, mutta voin olla luonaan yötä. Tai sitten kun olimme yhdessä baarissa niin lähti vieraan miehen matkaan juuri valomerkin jälkeen. Jälkikäteen oli aina kuin mitään epänormaalia ei olisi tapahtunut.
5. Laitoin jazzia soimaan ja nainen sanoi voisinko laittaa jotain musiikkia missä on sanat.
6. Nainen olisi halunnut panna baari-illan jälkeen, eikä suostunut siihen että nukun. Koko yön eli noin 6-7 tunnin ajan läpsäisi minua poskelle heti kun nukahdin. Eli yli sata kertaa sen yön aikana. Ja vonkui että panisin häntä.
7. N
Miksi pitää suostua valokuvattavaksi treffi kaverille? Mitä sillä valokuvalla oikein tekee? Ylipäätään valokuviin ei ole mikään pakko suostua, pyytäkööt sitä kuka vaan. Ja sitä pyyntöä voisi kunnioittaa. Ihmeellistä tämä nykyajan valokuvaus tavat yleensäkin, esim jaetaan kuvia ties minne/kenelle, vaikka ei olisi lupaa siihen tms. Yleiset käytöstavat tässäkin asiassa alentuneet. Muistakaa, kaikki EI halua valokuviin just silloin kun SINÄ vain niin tahdot, pitäkää se valokuvaaminen hyvän maun rajoissa, ja kunnioittakaa muita siinä asiassa samalla.
Tapasin mielenkiintoisen ja kivan näköisen naisen ihan vain netissä. Kun naputtelu johti lopulta tapaamiseen, yllätyin kun hän kutsui minut kotiinsa. Hänen luonaan vessassa käydessään vilkaisin hänen peilikaappiinsa: Peilikaapissa oli lääkkeet skitsofreniaan. Irtauduin kohteliaasti, enkä jäänyt yöksi vaikka yöpaikkaakin tarjottiin.
Päällä aina joku halvan näköinen keinokuituinen toppi, farkut jotka oli niin matalat,että alushousut moikkaili sekä tallotut balleriinat joista lopulta putosi pohjat. Poltti tupakkaa vessassa kun ei jaksanut mennä parvekkeelle ja meille tuli riita, kun koetti luonani vessaan polttamaan. Laittoi deodoranttia niin että suhautti ilmaan ja pyöri siinä tuoksupilvessä. Meinasin aina tukehtua siihen imelään vaniljan tms hajuun. Pahinta oli, jos oli juuri vetänyt tupakan ja suhautellut dödöä, kun menin pissalle..
Oli sitä mieltä että oli coolia olla bi ja rakasti pussailla julkisesti, mutta seksiä meillä ei ollut, mä tyydytin hänet pari kertaa sormilla mutten saanut vastapalvelusta. En usko, että oli oikeasti bisse.
Eron jälkeen soitti kerran ja pyysi lainaksi viittäkymppiä.
Mies laittoi mikropitsan päälle juustoraastetta,asetti toisen mikropitsan kanneksi ja tunki mikroon. Kehui miten itse on keksinyt tälläisen "herkun".
Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi mikropitsan päälle juustoraastetta,asetti toisen mikropitsan kanneksi ja tunki mikroon. Kehui miten itse on keksinyt tälläisen "herkun".
Nerokasta! 😂 Masterchef ainesta ja sä hylkäät.
Mies laittoi viestiä esim mun työpäivän aikana ja jos en sitä tunnin sisällä lukenut ja vastannut niin häneltä tuli jo viesti että "Anteeksi jos häiritsen!"
ÄLÄ pyydä anteeksi, että laitat viestiä, en ole puhelimella koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Piereksi ja pani.
Einari nari..
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt näitä, jotka esiintyvät esim. deittisovelluksissa vanhoilla kuvilla, todella filtteröityinä tai muuten yrittävät kuvissa piilottaa jotain, vaikka se stereotyyppinen "kuvassa on pelkkä naama, joten kroppa on todennäköisesti melkoinen"... Että mikä näiden end game on, mitä he ajattelevat että siinä ensitapaamisessa toisen päässä liikkuu, kun paikalle tulee joku, jota ei välttämättä edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi?
Olis hauska yarina. No vastassa oli ainakin 140 kiloinen nainen joka tuli viereen alkoi raapimaan käsivartta, kurkusta kuului kurnivaa ääntä. Ajoin muutaman ottaneena karkuun.
Haiseva mitään sanomaton molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty likoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, lika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja palmyamoria, ei käy, huono sängysä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estä minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....
Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.
Näitä kun lukee niin ei tee edes mieli alkaa tapailla ketään. Ikinä.
En voi ymmärtää, jotka on deittisovelluksissa flitteröidyillä kuvilla tai jos puhutaan WhatssApissa siinäkin flitteri ja tämä oli mies.. Minulta vaati sitten ns oikean kuvan. No kun tavattiin, niin oli alle 160 cm pitkä, laiha ja ihan eri näköinen kuin kuvissa, ei nyt kuitenkaan ruma ollut,mutta kun odotti toisen näköistä ihmistä.
Huono hygienia. Ei pessyt hampaita ikinä, ei pessyt käsiään vessakäynnin jälkeen, pesi hiukset niin harvoin että päänahka haisi härskiintyneeltä talilta. Kyseessä oli vielä ihan fiksu ja koulutettu työssäkäyvä ihminen, ei mikään puliukko.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon ihmistyypin. Yleensä tuollaisilla miehillä ja naisilla on asuntona joku lähes läävän näköinen koti, jossa huonekalut vanhoja ja kulahtaneita eikä mikään niistä sovi yhteen. Jääkaapin sisältö on tyyliin mikropitsoja ja muutama kalja. Eteisestä löytyy joku haiseva roskapussi ja likaisia kuluneita kenkiä. Viihtyisyydestä ei tietoakaan.
Tällaisilta ihmisiltä puuttuu myös pöytätavat ja ovat muutenkin käytökseltään juntteja. Tuossa ihmistyypissä on eniten tupakoitsijoita, kaljan kittaajia ja taloudellista välinpitämättömyyttä. Hampaat pestään vaan ehkä aamuisin. Nämä ihmiset eivät ole aikuistuneet.
Joskus erehdyin tapailemaan (olen bi) kyseisen kaltaista naista ja tapasin myös hänen ystäviään. En kokenut mitään yhteenkuuluvuutta heidän kanssaan ja lopetin treffailun muutamaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitan nykyään aina miehen nimen facebookin hakuun ja katson, minkälaisia kommentteja hän on erilaisiin uutisiin jättänyt. Tai onko ylipäätään kommentoinut niitä. Jos löytyy minkäänlaista pilkkaamista ja nauruhymiöitä, ei jatkoon.
Eli tähän on kaatunut useampikin yritelmä heti alkuunsa, ja todella hyvä niin.
Tämä on muuten hyvä idea, pitääpä ottaa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä. Oli mun virhe lähteä sitä suhdetta viemään yhtään eteen päin, jouduin oppimaan kantapään kautta. Ja toiselle kommentoijalle sanon että en tietenkään voinut sanoa oikeaa syytä. Oli hirveetä paskaa kun toinen kysyy sata kerta miksi miksi? Mitä mä tein väärin? Ja sun pitää keksiä valheita ja kiemurrella siinä ja tajuut kuinka satuta vaikka haluaisit rakastaa.. Sitä noidankehää kun päässä pyörität niin kyllä menetin osan sielustani. No joku mies kellä ei ole tällaista saatanan fiksaatiota päässä saa hänestä parhaan naisen..
Täällä pienirintainen nainen. Olen hiljattain saanut pakit ihanalta mieheltä, joka ei pysty ollenkaan selittämään miksi ei halua suhdetta. Itkua vääntää kun on niin ikävä ja kertoo tykkäävänsä minusta enemmän kuin kenestäkään koskaan, mutta silti on ehdottomasti sitä mieltä että emme voi olla yhdessä. Olemme tunteneet jo pidempään ja hän on koko sen ajan taistellut tunteidensa kanssa.
Minua kyllä helpottaisi todella paljon kuulla jos syy on joku tällainen. Olisi paljon helpompi siirtyä elämässä eteenpäin! Itsetuntoni ei ole toisen osapuolen päävammasta kiinni. Sen sijaan jos kysymys olisi persoonastani tai jostain mitä olen tehnyt väärin ja mihin olisin voinut vaikuttaa, haluaisin ehdottomasti tietää siitä jotta voin korjata käytöstäni jatkossa. Kun mies ei pysty sanomaan mistä kiikastaa, en voi tietää varmaksi ettei käytöksessäni ole mitään korjattavaa.
Oliko tämä mies idän ihme?