Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
- Emme edes tavanneet, mutta nainen alkoi tenttaaman minun mielipiteitäni USA:n sisäpolitiikasta.
- Tapasimme kerran, mutta välimatkaa oli liikaa. En halua mitään satunnaista tapailusuhdetta.
- Tapasimme kerran, mutta nainen oli minua n. 30 kg painavampi, vaikka oli lyhyempi.
- Tapasimme kerran, mutta nainen näytti 10-15 vuotta vanhemmalta kuin profiilikuvissaan.
Oli myös kaksi naista, joiden kanssa olisin mielelläni tavannut useamman kerran. Toinen tuntui vaan hakevan mahdollisimman paljon uusia kavereita, ei mitään romanttista. Toisen taas karkoitin itse, kun suutelin häntä toisilla treffeillä.
Mutta kesä on treffien aikaa. Kohta taas seuraavat treffit.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panikoi ja vetäytyi kun koetin suudella. Emme suudelleet kertaakaan. Seksin aikana piti paidan päällä ja äänteli kuin itkisi. Oli jotenkin täysin estoinen ja lukossa nelikymppiseksi.
Tulee mieleen, että oli kaapissa eikä pystynyt hyväksymään oikeaa suuntautumistaan. Meneehän siinä kuka tahansa lukkoon, kun yrittää suudella ja harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, johon ei tunne minkäänlaista vetoa ja jonka kosketus jopa inhottaa.
Sellanen kokemusasiantuntijan tietoisku
Treffikumppani oli persoonaltaan hillitty ja kypsä. Hän piti taiteista ja luonnosta. Olin kymmenen vuotta häntä vanhempi ja tuntui kuin olisin deittailemassa isoäitiäni.
Olin 44v ja nainen 25v.
Nainen valehteli aivan kaikesta ja "eli valheissaan".
Loppua kohden tunnusti valehdelleensa monista asioista, joka vei pohjan luottamukselta/ tappoi rakkauteni. Tahatonta komediaa sinänsä, kun suhteen alussa hän vaati olemaan rehellinen ja sanoi valehtelemisen olevan pettämistä pahempi juttu.
Siihen päälle erittäin sekava yhteishuoltajuus exänsä kanssa.
Asioista ei auttanut keskustella, kun hänen jäädessä alakynteen hän lukkiutui/ rakensi muurit ympärilleen. Itse, kun olen tottunut puhumaan kaikesta. Hänkin näin väitti, mitta valheidenverkon läpi tuli siitäkim totuus. Exien kanssa ei oltu kunnolla asioista edes puhuttu, vaan korrektisti lakaistu maton alle lopulta...
Panin suhteen poikki muutaman kerran tämän vuoksi ja viimeisen kerran samoista syistä, keskittyen omaan hyvinvointiin. Suhde oli tuon vuoksi äärettömän raskasvetoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olin 44v ja nainen 25v.
Nainen valehteli aivan kaikesta ja "eli valheissaan".
Loppua kohden tunnusti valehdelleensa monista asioista, joka vei pohjan luottamukselta/ tappoi rakkauteni. Tahatonta komediaa sinänsä, kun suhteen alussa hän vaati olemaan rehellinen ja sanoi valehtelemisen olevan pettämistä pahempi juttu.
Siihen päälle erittäin sekava yhteishuoltajuus exänsä kanssa.
Asioista ei auttanut keskustella, kun hänen jäädessä alakynteen hän lukkiutui/ rakensi muurit ympärilleen. Itse, kun olen tottunut puhumaan kaikesta. Hänkin näin väitti, mitta valheidenverkon läpi tuli siitäkim totuus. Exien kanssa ei oltu kunnolla asioista edes puhuttu, vaan korrektisti lakaistu maton alle lopulta...
Panin suhteen poikki muutaman kerran tämän vuoksi ja viimeisen kerran samoista syistä, keskittyen omaan hyvinvointiin. Suhde oli tuon vuoksi äärettömän raskasvetoinen.
Lisäksi ei näyttänyt tunteitaan, oli "kova ja kylmä". Rakkaudentunnustuksiakaan ei juuri tullut, eikä sellaisia päivittäisiä läheisyydenosoituksia.
Näistäkin puhuttiin suhteen alussa ja molemmat olivat puheissaan samoilla linjoilla. Käytäntö / totuus oli sitten tässäkin eri.
Mä tykkään pussailla, helliä, halia ja sanoa rakastavani päivittäin. Nukkua lähekkäin ja kiehnätä sohvalla. Hänkin sanoi tykkäävänsä, mutta sanat vs teot...
No uusia tuulia päin
Laitan nykyään aina miehen nimen facebookin hakuun ja katson, minkälaisia kommentteja hän on erilaisiin uutisiin jättänyt. Tai onko ylipäätään kommentoinut niitä. Jos löytyy minkäänlaista pilkkaamista ja nauruhymiöitä, ei jatkoon.
Eli tähän on kaatunut useampikin yritelmä heti alkuunsa, ja todella hyvä niin.
Nyt opin, ettei ikinä ekoja treffejä kotona. Kirjoiteltiin puoli vuotta ja puhuttiin livenä WatssAppissa, ihan oli asiallinen ja mukava, joten ajattelun, että miks en uskaltais häntä kotiini pyytää. Kun hän tuli kotiini, niin halusi juoda alkoholia, koska häntä kuulemma jännitti, se olis ollu mulle ihan ok, jos tämän herran käytös ei olisi muuttunut, niin radikaalisti. Alkoi pyytämään multa rahaa, sanoin ettei ole, otti sitten keittiön tuolin ja uhkasi hajoittaa ikkunan, eipä siinä auttanut muu, kuin soittaa poliisit. Tämä äijä oli irakilainen eli haukkukaa nyt sitten minua tyhmäksi.
Toisilla treffeillä mies tuli luokseni, juoksi kesken kahvin vääntämään aivan järkyttävän hajuiset sonnat vessaan ja ilmestyi sen jälkeen kuin ei mitään pussailemaan. Jos meillä olisi ollut mahtava kemia,tuosta vessassa käymisestä olisi saanut jutun jolle nauraa vuosia myöhemmin " Joo siis Mikko juoksi vaan äkkiä vessaan kun piru ois ollut perässä".
Ikävä kyllä,mies ei muutenkaan sytyttänyt vaan oli "ihan ok". Pussaili viimeistään varmisti,ettei välillämme kipunoi.
Pihi. Ei halunnnut ravintolaan tai kahvilaan koska ruokaa ja kahvia saa kotonakin. Hiukan ennen erosimme painelin pizza puffettiin syömään ja jätin äijän puhisemaan ostarin käytävälle. Syy,että niin pihi mies edes oli ostarilla olin minä ja minun ostokseni.
Seksihullu ja vain omasta nautinnostaan välittävä. Esileikit olivat vieras käsite "housut pois ja hoitoon",kun valitin etten edes ole märkä ja tuntuu pahalta niin osti tuubin liukkaria. Kun pistin haarat pysyvästi kiinni,ihmetteli mistä moinen johtuu koska onhan hän kunnon panomies,
Ketjupolttaja, Yski limaista yskää ja haisi tuhkakupilta.
Oli liian olemattomat tissit. Oli ihana nainen mutta tajusin etten voi tehdä kompromissejä asiassa vaikka kuinka yritin väistää totuuden, olen tissimies. Helvetin pinnallista mutta.. Alkaisin vakavampaan suhteeseen, mutta katselisin kokoajan muita naisia ja haavelisin niiden rinnoista, ei hyvä. Kyllä se järkyttyi kun feidasin sen, järkytti se itseänikin että se piti tehdä.
46v mies täysi aikuislapsi niin ylä- kuin alakerrastakin. Ihan kivan näköinen, raamikas pitkä mies päällisin puolin, mutta valitettavasti typerä kuin vasemman jalan saapas, eikä hänellä ollut muuta annettavaa parisuhteelle kuin satunnainen seura, otti ns rusinat pullista ja kävi vain terapoitavana ja kohottamassa itsetuntoaan luonani. Toisaalta vähän säälin häntä, mutta toisaalta en yhtään ihmettele että hänen exänsä etsi toisen miehen ja heitti tämän aikuislapsen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Oli liian olemattomat tissit. Oli ihana nainen mutta tajusin etten voi tehdä kompromissejä asiassa vaikka kuinka yritin väistää totuuden, olen tissimies. Helvetin pinnallista mutta.. Alkaisin vakavampaan suhteeseen, mutta katselisin kokoajan muita naisia ja haavelisin niiden rinnoista, ei hyvä. Kyllä se järkyttyi kun feidasin sen, järkytti se itseänikin että se piti tehdä.
Ihanko oikeasti kerroit hänelle, että muuten olisit hyvä nainen, mutta tissisi ovat auttamattoman pienet?
Tapailin muistaakseni 3x erästä aluksi ihan mukavan oloista keski-ikäistä miestä aikoinaan (siis kauan aikaa sitten). Hän oli pelastusalalla ja ilmeisesti kuvitteli että naiset ihailee tämän ammattikunnan edustajia kuin pikkupojat jotain sankareita ja kai typerästi liioittelemalla toi sitä julki kokoajan. Hänellä itsellä taisi olla myös jonkinasteinen sankarisyndrooma, koska puhui joka tapaamiskerralla loputtomasti työkeikoistaan ja mitä "urotekoja" hän olikaan niillä tehnyt. Lähetteli minulle useita vanhoja valokuvia lehtileikkeistä jossa hän on työnsä äärellä, siis pelastustehtävissä tai ainakin työuniformu päällä. Kun ajettiin autolla jossain hän luetteli matkan varrelta kiinteistöjä joissa on ollut töissä tai pelastustehtävissä. Voitte kuvitella että ei hirveesti kiinnostanut, eikä noi jutut edesauttaa yhtään tutustumista ja eteenkin kun hän oli äänessä lähes tauotta puhuen tietty itsestään.
Hän myös toi useita, tyyliin 4-5x, esille sen että hän on entinen kilpaurheilija Sm tasolta, siitäkin puhui loputtomasti, vaikka en koskaan sen kummemmin kommentoinut, nyökkäsi vaan ja ynähtelin kuuntelun merkiksi. Hän ei tajunnut yhtään etten kiinnostu noista jutuista eivätkä ne saa minua millään muotoa ihailemaan häntä (en ole pikkutyttö joka katsoo silmät suurina ihaillen jotain sankarimiestä). Lisäksi kävi ilmi että polttelee satunnaisesti sikaria vaikka olin ilmoittanut että minulle tupakanpoltto on ehdoton nou nou. Myös asumisasioistaan valehteli aluksi.
Ei jatkoon.
En tuntenut mitään kipinää tähän tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen lempileffa oli Forrest Cump ja jaksoi jatkuvasti ylistää tätä leffaa sekä selostaa juonenkäänteitä.
Pitkäaikainen tyttöystäväni ( kun olin päälle 20 - 70-luvulla ) heräsi aamuyöstä kun tulin parin kaverin kanssa n. kolmen aikaan kotiin yllättäen ja teki meille yönakit ja tarjoili ketsupin ja sinappikurkkusalaatin kanssa ja toi Lahden tölkit kylmästä jääkaapista - ja meni nukkumaan.
Unohti korkeat ohutreunaiset olut-tuopit
Forrest Cump on muuten aivan mahtava leffa. Samoin Valerian and the city....
Tapailtu muutaman kerran ja ensimmäinen koko vkloppu yhdessä. Laittelin ruokaa ja mies alkoi lähennellä. Kiltisti sanoin, että ei nyt, teen tän loppuun.. alkoi riisumaan minua ja jo napakammin sanoin työntäen pois, että EI nyt. Alkoi oikein repimään housujani alas ja ärähdin että EI ja siirryin kauemmaksi.. vieläkin kävi päälle kun yleinen syyttäjä. Suutuin ja karjaisin että EI!
Mies veti hirveät kilarit ja ovet paiskoen lähti ulos. Huusi vielä jotain saatanan akka mennessään..
No alle 15sekunnin olin autossani ja lähdin menemään. Yök!!
Hyvä, että olit rehellinen mieltymyksistäsi. On niitäkin aikuisia miehiä, jotka pitävät likimain nolona fetissinä sitä, että pitävät isoista rinnoista ja siksi päätyvät seukkaamaan pienirintaisen kanssa. Jossei sytytä, ei sytytä. Kiusallista on, jos tuo mieltymys tulee esiin vasta vaikka 5 vuoden yhteiselämän jälkeen.
Kiitos ymmärryksestä. Oli mun virhe lähteä sitä suhdetta viemään yhtään eteen päin, jouduin oppimaan kantapään kautta. Ja toiselle kommentoijalle sanon että en tietenkään voinut sanoa oikeaa syytä. Oli hirveetä paskaa kun toinen kysyy sata kerta miksi miksi? Mitä mä tein väärin? Ja sun pitää keksiä valheita ja kiemurrella siinä ja tajuut kuinka satuta vaikka haluaisit rakastaa.. Sitä noidankehää kun päässä pyörität niin kyllä menetin osan sielustani. No joku mies kellä ei ole tällaista saatanan fiksaatiota päässä saa hänestä parhaan naisen..
Vierailija kirjoitti:
Nyt opin, ettei ikinä ekoja treffejä kotona. Kirjoiteltiin puoli vuotta ja puhuttiin livenä WatssAppissa, ihan oli asiallinen ja mukava, joten ajattelun, että miks en uskaltais häntä kotiini pyytää. Kun hän tuli kotiini, niin halusi juoda alkoholia, koska häntä kuulemma jännitti, se olis ollu mulle ihan ok, jos tämän herran käytös ei olisi muuttunut, niin radikaalisti. Alkoi pyytämään multa rahaa, sanoin ettei ole, otti sitten keittiön tuolin ja uhkasi hajoittaa ikkunan, eipä siinä auttanut muu, kuin soittaa poliisit. Tämä äijä oli irakilainen eli haukkukaa nyt sitten minua tyhmäksi.
No mitä muuta sä sitten olit kuin tyhmä? Ihan järkyttävää, että edelleen on naisia, jotka kuvittelevat, että "nämä" ovat normaaleja ihmisiä käytökseltään. Ihan odotettavissa, että jonkin sortin sekoilua luvassa. Ihme, ettei r a i z k a n n u t sua!
Yritti komennella ja ohjailla. Hyvin itsekeskeinen, puhui liikaa.
Tulee mieleen, että oli kaapissa eikä pystynyt hyväksymään oikeaa suuntautumistaan. Meneehän siinä kuka tahansa lukkoon, kun yrittää suudella ja harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, johon ei tunne minkäänlaista vetoa ja jonka kosketus jopa inhottaa.