Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9581/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panikoi ja vetäytyi kun koetin suudella. Emme suudelleet kertaakaan. Seksin aikana piti paidan päällä ja äänteli kuin itkisi. Oli jotenkin täysin estoinen ja lukossa nelikymppiseksi.

Vierailija
9582/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kädet hiusvärin värjäämät kun värjäsi ilman hanskoja ja hiusväriä myös niskassa ja korvissa

- Rintaan tatuoitu "ha ha ha" ( Jokeri leffaan katsoneet tietää)

- Todella ylipainoinen etenkin vatsan seudulta mutta söi päivittäin sipsejä ja mikropitsoja

- Ei voinut ottaa suihin kun leuat muka  lähtee paikoiltaan

- Pannessa äänteli kun  poikiva lehmä

- Eronnut erityislapsen äiti ja joutui juoksemaan kaiken maailman keskusteluissa jotka koskivat lasta ja tämän tukitoimia

- Kolme kissaa ja asunnossa haisi kissankusi

- Alkoi kännissä itkeä kun ei ollut ikinä oppinut kääntämään sätkää

- Kusetti olevansa 35,epäilin asiaa ja lopulta paljastui  että oli 45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9583/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulta otettiin kohdunkaulan näytepala syöpäepäillyn takia. Miehen piti ajaa minut sairaalaan ja kotiin,mutta sillä välin kun olin operaatiossa, mies häipyi ja lähetti viestin "en mä pysty tähän".

Ei rahaa taksiin,vanhemmat ja sisar toisessa kaupungissa. Kävelin itkien bussipysäkille alapää valuen verta kuin veriputous ja  kouristukset alamahaa repien. Kesken matkan alkoi oksettaa ja piti jäädä ennen omaa pysäkkiä pois. Myönnän että ylireagoin,mutta lähetin miehelle videon jossa itken ja oksennan kivusta kaksikerroin sekä hoen " Kusipää.Kusipää". Taisin näyttää keskariakin. Se ol ns arkunnaula,en enää edes halunnut kuulla koko miehestä mitään.

Miehen huppari oli jäänyt asunnolleni,kävin tunkemassa sen molokkiin.

Takana oli ollut tuossa vaiheessa 7kk  hyvin toiminutta suhdetta.

Joo, minustakin tuntuu, että ei todellakaan jäänyt katumaan päätöstään xD

Vierailija
9584/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. Yksi lähetteli ihan sekopäisiä viestejä, taisi olla päihdeongelma,  ja oli huono seksissä. Varattu. Pilkkasi lapsiani. Siinä ne syyt. M51

Vierailija
9585/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panikoi ja vetäytyi kun koetin suudella. Emme suudelleet kertaakaan. Seksin aikana piti paidan päällä ja äänteli kuin itkisi. Oli jotenkin täysin estoinen ja lukossa nelikymppiseksi.

Näitä läheisyysongelmaisia on muuten paljon mm. tinskussa, mistä lie johtuu.

Vierailija
9586/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kysynyt mikä on, ylipäätään miksi olet noita tehnyt, kun olet huomannut, että toinen ei syystä tai toisesta ole mukana kuin sinä? Sitä ei tiedä voi olla vaikka mitä traumoja toisella intiimi asioista.. 

Vierailija
9587/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kiihkeässä doggy stylessä kun hänen puhelimensa soi, oli kiimassaan unohtanut auki. Yleensä hän sulkee sen. Kuulin aviomiehen kysyvän, meneekö ylitöissä vielä pitkään ja toisitko aamuksi lapsille maitoa. Puhelun loputtua totesin, että tämä oli tässä, et saanut edes siemeniä lahjaksi. Hän oli selittänyt minulle olevansa lapseton sinkku. 

Vierailija
9588/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme kiihkeässä doggy stylessä kun hänen puhelimensa soi, oli kiimassaan unohtanut auki. Yleensä hän sulkee sen. Kuulin aviomiehen kysyvän, meneekö ylitöissä vielä pitkään ja toisitko aamuksi lapsille maitoa. Puhelun loputtua totesin, että tämä oli tässä, et saanut edes siemeniä lahjaksi. Hän oli selittänyt minulle olevansa lapseton sinkku. 

Tää oli sun uni🙂

Vierailija
9589/9682 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui, että tapailin kaikkia miehen kavereitakin. Kivaahan se, että on hyviä kavereita, mutta että olohuone täynnä bändikavereita / jalkapallokavereita / millon mitäkin kavereita seitsemänä iltana viikossa? Juu ei.

Vierailija
9590/9682 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.

Vierailija
9591/9682 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInulta otettiin kohdunkaulan näytepala syöpäepäillyn takia. Miehen piti ajaa minut sairaalaan ja kotiin,mutta sillä välin kun olin operaatiossa, mies häipyi ja lähetti viestin "en mä pysty tähän".

Ei rahaa taksiin,vanhemmat ja sisar toisessa kaupungissa. Kävelin itkien bussipysäkille alapää valuen verta kuin veriputous ja  kouristukset alamahaa repien. Kesken matkan alkoi oksettaa ja piti jäädä ennen omaa pysäkkiä pois. Myönnän että ylireagoin,mutta lähetin miehelle videon jossa itken ja oksennan kivusta kaksikerroin sekä hoen " Kusipää.Kusipää". Taisin näyttää keskariakin. Se ol ns arkunnaula,en enää edes halunnut kuulla koko miehestä mitään.

Miehen huppari oli jäänyt asunnolleni,kävin tunkemassa sen molokkiin.

Takana oli ollut tuossa vaiheessa 7kk  hyvin toiminutta suhdetta.

Joo, minustakin tuntuu, että ei t

Pitäisi kastroida tuollainen mies, ettei myöhemmissä vaiheissa ajaudu enää naisten luo, koska selkeästi ei ole miehellä ollenkaan kypsyyttä. Ihan poika vielä. Ihan oikeutettu reaktio

Vierailija
9592/9682 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toimii nykyään vaimonani" :D Tosi rakkautta.

Vierailija
9593/9682 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin jättämään muuten niin kauniin ja mukavan naisen koska en voinut kestää sitä, että häneltä aina seksihommissa tupsahti pikkuisen ruskeaa haisulia ulos. Tämä toistui joka asennossa että siitä ei ollut kiinni. Alun kiihkossa se meni huumorilla mutta sitten töksähti pahemman kerran.

Harmi, muuten niin viehättävä ja ystävällinen ihminen.

Vierailija
9594/9682 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimet ei vastaa itsekseen

Vierailija
9595/9682 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajun takia olen myös jättänyt tapaamatta erästä naista, ja hän myös ikäänkuin hönki suuhun puhuessaan. Se oli kuvottavaa. 

Naisella voi myös olla liian suuri ja veltto, tuntuu ikävältä sanoa mutta kun näin on niin tuntuma on olematon. Silloin kuin se on todella suuri niin minkään kokoinen miehen elin ei sitä täytä ja kiihottuminen on todella työlästä. Kerran olen tähän törmännyt enkä enään halua törmätä joten kyllä naisenkin koolla on todellakin väliä vaikka siitä harvoin puhutaan.

Vierailija
9596/9682 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vessassa ollessaan aina piereskeli todella kuuluvasti. 

Vierailija
9597/9682 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattuili vaatteistani kutsuen niitä "äitysvaatteiksi" ja "kaavuiksi" sekä väitti että minulla on häiriintynyt kehokuva enkä ole niin lihava kuin uskon. Puin sitten  terassikierrokselle kuumana kesäpäivänä miehen mieliksi ihomyötäisen ribbimekon ja kun kolmessa eri baarissa oli sivullinen huomauttanut miten "raskaana" oleva juo/polttaa, mies punotti aika pahasti ja sanoi että mene  hemmetti nyt vaihtaa toi!

Tämän jälkeen olinkin sitten läski jonka syömisiä piti kytätä koko ajan.

Vierailija
9598/9682 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies potkaisi koiraani. Sanoi että koirille pitää näyttää kuka on pomo.

Koira oli tuonut hänelle lelun näytille eikä päästänyt siitä irti kun mies käski.

Vierailija
9599/9682 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostooo

Vierailija
9600/9682 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.

Oliko apina?