Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
9021/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 kk aikana ei tullut munaa, ei pusua eikä halausta. Ei ole aikuisen naisen juttuja tommoset kaveritapaaamiset. Kuitenkaan kaveria tuo mies ei sitten halunnut olla kun joskus puhuin miehen ja naisen kaveruudesta. Kulki pää pystyssä ohi kun tuli lopettamispäätöksen jälkeen vastaan.

Taisi olla impopentti.

Vierailija
9022/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut ottaa suihin ja nuolla p-aukkoani. Se oli sitten soromnoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9023/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiihkeä nainen, valokuvamallin ulkonäkö ja todella upea suutelija. Mutta niin tiukka, että sänkyhommista ei tullut mitään. Vaikka mitä yritettiin ja useita kertoja. Olin nuori ja vähän hölmö testoissani. Nykyään en päättäisi suhdetta tuohon.

Vierailija
9024/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut ottaa suihin ja nuolla p-aukkoani. Se oli sitten soromnoo.

Olipas ihme tyyppu. Hyvä että jätit.

Vierailija
9025/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiihkeä nainen, valokuvamallin ulkonäkö ja todella upea suutelija. Mutta niin tiukka, että sänkyhommista ei tullut mitään. Vaikka mitä yritettiin ja useita kertoja. Olin nuori ja vähän hölmö testoissani. Nykyään en päättäisi suhdetta tuohon.

Tiukkuus häviää,kun kokeillaan useita kertoja.

Vierailija
9026/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli liian lyhyt. Yritin kyllä koska hän oli muuten ihana. Mutta hävetti kävellä vierekkäin ja minä olen vaan 165cm. N27

Vierailija
9027/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten heräsit kusele ja päästit kissan.

Vierailija
9028/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetsi.

https://wiki.teamfortress.com/wiki/Familiar_Fez/fi

Vierailija
9029/9708 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Harva mies tuntee seksualista veto voimaa jos nainen on täysin muodoton ja haisee hiivasienele, hyi helvata.

Vierailija
9030/9708 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme kirppikselle. Mies löysi kivan paidan mutta väri oli väärä ja ihan tosissaan mietti menevänsä kysymään myyjältä,olisiko vihreää. Hävetti ja mietin onko mies ikinä ennen käynyt kirpputorilla.

Vierailija
9031/9708 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ollut eheytyshoidosta kyse, vaan että henkilö on jäänyt jumiin toisten ihmisten peräaukon tutkiskeluun 😅 

Eheytyshoito mikä Eheytyshoito. Ei homouteen  ei pedofiiliuteen, ei anusfiliaan. Ei erottelua. Joko ehdoton ei tai ei millekään. Kuka on tuomari erottelemaan sallitun ja kielletyn?

Asiasta ei tule totta vain sen takia että siitä jaksaa jankata loputtomiin ;-)

Enpä usko että kukaan muu saa päähänsä liittää kaiken ihmisen, melko harmittomankin, käyttäytymisen korjaamisen käsitteeseen eheytyshoito.

Jos joku laskee toisen ihmisen perskarvoja ja värikartan avulla tutkii reiän värivivahteita, niin kyllä tällä ihmisellä on ihan muut ongelmat kuin noilla mainitsemillasi. Ihan maallikkona voisin sanoa että jos jättäisi p*rnon katselemisen vähemmälle ja teini-iän taakseen, niin oireet vähitellen katoaisivat. Ei se ole sen kummempaa rakettitiedettä tuokaan.

Mutta jos harrastuksesi on 'gas lighting', niin tulet varmaan hamaan tappiin jankkaamaan samasta. Uskokoon sitten kuka uskoo.

Vierailija
9032/9708 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne siitä että en vaan halua seksiä hänen kanssaan. Deal breaker.

Inkliissiiä, inkliissiä, on kova älykkö!

Vierailija
9033/9708 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivuotta..

Maksoin kaikesta kaiken ja vähän ylikin.

Viimeinen niitti kun koitti maksattaa omia velkojaan minulla sanoen ,että " ystäväni mies kuoli,eikä hänellä ole nyt rahaa maksaa kuolin ilmoitusta ja se on menossa perintään,ellei hän saa jostain nyt 250€ rahaa ja minulla on pankissa jokin häikkä etten voi siirtää..voitko laittaa hälle rahaa ?". Sanoin että voin huomenna kun maksan muutenkin laskuja.

Eipä tarvinnut siirrelläkään kun tämä kaveri tulikin paikan päälle hakemaan rahojaannja koko kusetus selvisi minullekin.

En nyt mitenkään halua yleistää, mutta tuollaisia kaikki naiset just on.

"All i need is lov...ash! Moneyyyyy".

Ja tämä rakkaudesta.

Itse en ole koskaan lainannut rahaa miehiltä. Eka poikaystävälleni kyllä lainasin rahaa, kun hän pääsi armeijasta ja oli varaton. 

Jännä että yhden ihmisen perusteella tuomitset puolet maailman väestöstä. Ei kuulosta kovin tieteelliseltä, vaan pelkästään siltä että haluat löytää jonkun tekosyyn siihen että saat vihata naisia joukkona. Outoa ja epäoikeudenmukaista.

N53

Vierailija
9034/9708 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupasi tuoda ruokaa tulleessaan.ruoka oli  kaljapakki ja paistopisteen lihiksiä rasvaisessa paperipussissa, Selvisipä herran ruoktottumukset sitten :(

Vierailija
9035/9708 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, toivottavasti tämä mies jatkossa miettii minkälaisen naisen ottaa, eikä juuri sitä valehtelevat hyväksikäyttäjää. Nyt ei sitten uskalla ketään, ottaisi opikseen ja sitten uusi nainen kokeiluun.

Vierailija
9036/9708 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi ho mostella 

Oliko se homo? Entä sinä itse?

Vierailija
9037/9708 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, toivottavasti tämä mies jatkossa miettii minkälaisen naisen ottaa, eikä juuri sitä valehtelevat hyväksikäyttäjää. Nyt ei sitten uskalla ketään, ottaisi opikseen ja sitten uusi nainen kokeiluun.

Juuri näin, maailmassa on paljon hyviä ihmisiä, naisia ja miehiä. Huonosta kokemuksesta voi ottaa opikseen ja seuraavalla kerralla osaa jo varoa. 

Itse olen elämäni varrella tavannut tökeröitäkin miehiä, jotkut yrittäneet käyttää hyväksi taloudellisestikkin. Heidät tiputin kyydistä nopsaan, kiittäen oppitunnista. Nyt olen löytänyt maailman ihanimman miehen 8 v sitten. 

Uskallusta tälle miehellekkin jolla oli ikävä kokemus!

Vierailija
9038/9708 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
9039/9708 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lapsi, ei ollut kiinnostusta alkaa hovikuskiksi.

Vierailija
9040/9708 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli liian vanha joten lopetin tapailun 7kk jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä