Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa tinderissä pareja, vaikka olen nätti, hoikka nainen?

Vierailija
08.10.2018 |

Olen nätti/kaunis, hoikka 28v. nainen. Miksi en saa tinderissä osumia minua kiinnostavien miesten kanssa? Mielestäni profiilini on kaikin puolin hyvä, enkä enää keksi miten siitä voisi saada paremman. Tosin pari miestä joiden kanssa oon treffeillä käynyt ovat sanoneet että oon kauniimpi/viehättävämpi livenä. Ehkä en ole vain kuvauksellinen. Kadulla miesten päät kyllä kääntyy jos olen laittautunut. Tinderissä ketään ei tunnu kiinnostavan.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, rehellinen mielipide. Miksi ette ala puhumaan? Tarkoittaako siis, että ei ole tarpeeksi hyvännäköinen vai mikähän siinä sitten mättää.

Luultavasti puhuvat jo kiinnostavan naisen kanssa tai ovat ujoja aloittamaan keskustelua.

Itse tykkäsin jokaisesta kiinnostavasta ja luin kyllä profiilin joka kerta, toisin kuin suurin osa? Kuten joku sanoikin niin hylkäsin tällätyt ja hienohelman näköiset aurinkolasinaiset suoralta kädeltä. Ujona en kehdannut kauneimmille mitään viestiä laittaa vaikka mätsi tuli, koska en kokenut olevani heidän tasolla. Toisaalta tietty odotin heidän aloittavan jotta saisin hieman rohkeutta jatkaa, tietäen että he todella ovat kiinnostuneita.

Juttelin mieluummin hieman alempitasoisten kanssa joiden kanssa ei ollut paineita esittää parasta puoltaan vaan olla aito oma itsensä. Kuulostaa nuijalta, mutta ei mahda mitään.

Vierailija
42/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, rehellinen mielipide. Miksi ette ala puhumaan? Tarkoittaako siis, että ei ole tarpeeksi hyvännäköinen vai mikähän siinä sitten mättää.

Paha sanoa, mulla on aika harvoin matchejä. Taitaa olla sulla se klassinen että tykkäät vain parempi tasoisista miehistä kuin mitä itse olet naisena. Karuahan se on ymmärtää.

Saatko livenä miten lähestymisiä?

Saan baarissa kyllä suht paljon. Miehet myös paljon katselee muutenkin.

Pistä kuva? Voin arvostella rehellisesti.

No en kyllä uskalla.

Miksi et? Vaikka livechatissa linkkaat yksityiskeskustelussa? Olen 39-vuotias ex-Tinderöijä joten tuskin me nyt tunnetaan..  :) 

Ei sitten, ymmärrän että onhan se iso askel! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti puhuvat jo kiinnostavan naisen kanssa tai ovat ujoja aloittamaan keskustelua.

Itse tykkäsin jokaisesta kiinnostavasta ja luin kyllä profiilin joka kerta, toisin kuin suurin osa? Kuten joku sanoikin niin hylkäsin tällätyt ja hienohelman näköiset aurinkolasinaiset suoralta kädeltä. Ujona en kehdannut kauneimmille mitään viestiä laittaa vaikka mätsi tuli, koska en kokenut olevani heidän tasolla. Toisaalta tietty odotin heidän aloittavan jotta saisin hieman rohkeutta jatkaa, tietäen että he todella ovat kiinnostuneita.

Juttelin mieluummin hieman alempitasoisten kanssa joiden kanssa ei ollut paineita esittää parasta puoltaan vaan olla aito oma itsensä. Kuulostaa nuijalta, mutta ei mahda mitään.

Nyt vähän rohkeutta miehet. Ehkä mä just odotan sitä sun viestiä. 😅

Vierailija
44/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, mulla on aika harvoin matchejä. Taitaa olla sulla se klassinen että tykkäät vain parempi tasoisista miehistä kuin mitä itse olet naisena. Karuahan se on ymmärtää.

Saatko livenä miten lähestymisiä?

Saan baarissa kyllä suht paljon. Miehet myös paljon katselee muutenkin.

Etkö voi livenä miehiin tutustua, jos kerta lähestyvät?

45/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhden ketjun tänne aiheesta aloittanut ennenkin. Ensinkin kun naiset ei vastaa niihin aloituksiin. Toiseksi ne naisten profiilit kun on täysin tyhjiä suurimmalla osalla, jos ylipäänsä mätsiä tulee niin vaikea keksiä jotain fiksua sanottavaa. Sitten kun muutaman päivä mätsistä niin ei enää kehtaa edes mitään laittaa.

Vierailija
46/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä. Et ole kiinnostunut jos et voi itse pistää viestiä. Elätkö 50-luvulla tai keskiajalla?

Vierailija
47/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tiedoksi! Jos nainen tykkää niin kyllä todennäköisesti haluaa puhua. Vaikka tosin joku taisi sanoa, ettei aina tule vastausta. Hankalaa Minä ainakin vastaan kaikille. :) (paitsi niille vonkaajille)

Vierailija
48/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yhden ketjun tänne aiheesta aloittanut ennenkin. Ensinkin kun naiset ei vastaa niihin aloituksiin. Toiseksi ne naisten profiilit kun on täysin tyhjiä suurimmalla osalla, jos ylipäänsä mätsiä tulee niin vaikea keksiä jotain fiksua sanottavaa. Sitten kun muutaman päivä mätsistä niin ei enää kehtaa edes mitään laittaa.

Haha jep! Kirjotin tohon toiseen ketjuun, lopetin siis tinderin kun ei siinä ollut mitään järkeä. 

Profiilissa ei ole MITÄÄN mihin tarttua, ainut mitä voi kehua on kuvia. Sekin pitää tehdä äärimmäisen hillitysti ettei vaikuta liian seksinnälkäiseltä.

Keskustelut pakosti ovat tyyliin "Moi mitä kuuluu"-paskaa mitä naiset inhoavat. Useimmat vastauksista ovat tyyliin "Mitäs tässä". Eipä ne treffit olleet sen parempia kun toinen ei voinut kertoa itsestään mitään vaan itse piti jauhaa koko ilta.

49/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Itse ainakin pyyhin vasemmalle kaikki naiset jotka on liian kauniita ja joille oletettavasti suurinosa miehistä antaa tykkäyksen.

Voi ei miksi! Voit menettää helmen.

Eiköhän nekin etsi komeampia miehiä joten tuskin.

Vierailija
50/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä. Et ole kiinnostunut jos et voi itse pistää viestiä. Elätkö 50-luvulla tai keskiajalla?

Kyllä miehen pitää vähän metsästää! 😂 Rehellisesti, kyllä se aloite minusta pitää tulla mieheltä. Tiedän, että vanhanaikaista.

Vierailija
51/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Itse ainakin pyyhin vasemmalle kaikki naiset jotka on liian kauniita ja joille oletettavasti suurinosa miehistä antaa tykkäyksen.

Voi ei miksi! Voit menettää helmen.

Eiköhän nekin etsi komeampia miehiä joten tuskin.

Ei ne tykkäis susta, jos ei pitäis komeana. :)

Vierailija
52/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen neuvo: poista heti kaikki lemmikit kuvista, kaikista. Ei salikuvia. Ei yhteiskuvaa kenenkään kanssa tai kuvaa jossa oot rannalla, laskettelemassa tms. Selkeä kuva hymyilevistä kasvoista ja poista listaus mitä kaikkea miehen tulisi olla. Kerro mieluummin muutamalla sanalla itsestäsi. Toimii.

Vierailija
53/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas saan paljon matcheja, mut juuri kukaan ei älä puhumaan. Mikä miehiä vaivaa?

Alatko itse?

Mä olen jotenkin niin vanhanaikanen, että haluan että mies alottaa juttelun. 😅

Se usein tulkitaan heikkouden ja epätoivon merkiksi jos mies aloittaa keskustelun ja on se aktiivinen osapuoli, nyt on vuosi 2018 ja naiset voi ihan itse aloittaa keskustelun eikä keksiä mitään tekosyitä, vanhanaikainen, kutominen kesken jne.

Toimi kun on kipinänhetki äläkä sössötä.

Vierailija
54/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä ihmeen takia miehet laittaa vaan "moi" ja sitten ei vastaa enää mitään... vaikka siis itse vastaan.

Näin tapahtuu vain kun chattaat niille top 10% panomiehille. Ei ne ehdi pyörittämään kuin sitä top 10% panomatskua, sulle ei ole aikaa.

Vierailija
55/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen neuvo: poista heti kaikki lemmikit kuvista, kaikista. Ei salikuvia. Ei yhteiskuvaa kenenkään kanssa tai kuvaa jossa oot rannalla, laskettelemassa tms. Selkeä kuva hymyilevistä kasvoista ja poista listaus mitä kaikkea miehen tulisi olla. Kerro mieluummin muutamalla sanalla itsestäsi. Toimii.[/quote

Pitää keksiä joku hyvä teksti.. Mulla ei lue mitään.

56/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha jep! Kirjotin tohon toiseen ketjuun, lopetin siis tinderin kun ei siinä ollut mitään järkeä. 

Profiilissa ei ole MITÄÄN mihin tarttua, ainut mitä voi kehua on kuvia. Sekin pitää tehdä äärimmäisen hillitysti ettei vaikuta liian seksinnälkäiseltä.

Keskustelut pakosti ovat tyyliin "Moi mitä kuuluu"-paskaa mitä naiset inhoavat. Useimmat vastauksista ovat tyyliin "Mitäs tässä". Eipä ne treffit olleet sen parempia kun toinen ei voinut kertoa itsestään mitään vaan itse piti jauhaa koko ilta.

Tutulta kuulostaa

Vierailija
57/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka pitäis kuulemma naistenkin tehdä aloitteita, niin en mä kyllä halu tehdä.

. Aina on miehet ottanut kontaktia ennenkin.. ja ottaa nyt baareissakin. Tulisi jotenkin tyrkky olo Itelle. Pitää ehkä alkaa käymään taas enemmän ulkona.

Vierailija
58/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva tavata mies jotain muuta kautta... ihan mitä vaan muuta.

Vierailija
59/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder ehkä toimii meillä vähän tavanomaisemman näköisille jotka tietää sen oman tasonsa suht hyvällä tarkkuudella. Ite löysin oman poikaystävän sieltä, 2v oltu nyt yhdessä ja molemmat ollaan ihan perus tyyppejä. Ehkä ulkonäöllisesti peruskauraa aika lailla. Sovitaan hyvin yhteen :) kaikki kaverit ei anna edes mahollisuutta omantasoiselle miehelle! en ymmärrä ja sitte ihmetellää ku ei löydy kunnon miestä tai kuulu viestejä. No ei kai jos ihan perus, ei niin urheilullinen tai seksikäskään nainen swaippailee vaan jotain palomies hunkseja oikealle? Ei hyvää päivää. Eli en tässäkään keksi muuta kuin että AP luulee tasonsa korkeammaksi kuin onkaan, tai sitten on liian kaunis että normaalit miehet ei uskalla sellaiselle alkaa juttelee tai edes laittaa oikealle sen kaltasta, koska tietävät myös oman tasonsa. Omakin mies oli kuvassa aika perus höntin näköinen mut livenä oli todella komea mielestäni, 10 kertaa kuvaa edustavampi kaikin puolin, vaikka ei siinä kuvan perusteellakaan mitään vikaa ollut vaikka ei mikään naistenlehden seksihunks ollutkaan, Eikä tarvitsekkaan. Realismia peliin naiset (ja miehet) pliis. 

Vierailija
60/68 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinusta huokuu negatiivista energiaa tai miehet ajattelevat että eivät kuitenkaan riittäisi sinulle ja vaihtaisit heidät heti lennosta kun joku vähän parempi mies kiinnostuu sinusta.

Vai oletko sittenkään ihan niin hyvännäköinen kuin itse kuvittelet?