Miksi en saa tinderissä pareja, vaikka olen nätti, hoikka nainen?
Olen nätti/kaunis, hoikka 28v. nainen. Miksi en saa tinderissä osumia minua kiinnostavien miesten kanssa? Mielestäni profiilini on kaikin puolin hyvä, enkä enää keksi miten siitä voisi saada paremman. Tosin pari miestä joiden kanssa oon treffeillä käynyt ovat sanoneet että oon kauniimpi/viehättävämpi livenä. Ehkä en ole vain kuvauksellinen. Kadulla miesten päät kyllä kääntyy jos olen laittautunut. Tinderissä ketään ei tunnu kiinnostavan.
Kommentit (68)
Haluttujen miesten ei tarvitse swappailla randomilla jokaista naista. Eli, jos et saa matchejä tinderissä (missä useimmat miehet eivät edes katso profiilia) tarkoittaa se sitä, että valitset vain niitä halutuimpia miehiä.
Onko tissit hyvin esillä? Kuva yläviistosta valkoinen toppi päällä 😘
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin sama, että miehet ei ala juttelemaan. Kaverit myös huomannut... onko Tinder-aika vähän ohi?
Voi olla. Kuvissa voi kusettaa. Naiset tekevät yllättävän paljon tätä. Seksiinhän se Tinder on, ei mitään vakavampaa. Jos koko juttu perustuu kuviin niin mitä voi odottaa? Pieni pelimiesten rinki pyörittää koko Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti/kaunis, hoikka 28v. nainen. Miksi en saa tinderissä osumia minua kiinnostavien miesten kanssa? Mielestäni profiilini on kaikin puolin hyvä, enkä enää keksi miten siitä voisi saada paremman. Tosin pari miestä joiden kanssa oon treffeillä käynyt ovat sanoneet että oon kauniimpi/viehättävämpi livenä. Ehkä en ole vain kuvauksellinen. Kadulla miesten päät kyllä kääntyy jos olen laittautunut. Tinderissä ketään ei tunnu kiinnostavan.
Ootko domina?
Mikä vit*n domina?
Missä apn profiili ja kuvat? Mitä sä häpeät?
Masentava sovellus.. Miehet tykkää, mut ei selkeästi niin paljon että kiinnostais puhua.
Vierailija kirjoitti:
Masentava sovellus.. Miehet tykkää, mut ei selkeästi niin paljon että kiinnostais puhua.
Ei ne sun tykkäämät miehet välttämättä edes huomaa kaikkia matcheja. Miten pitkään sä odotat ennen kuin poistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sun tykkäämät miehet välttämättä edes huomaa kaikkia matcheja. Miten pitkään sä odotat ennen kuin poistat?
En oo poistanut ketään. Paitsi ne jotka alottaa keskustelun jollain seksijutuilla.
Miehet, rehellinen mielipide. Miksi ette ala puhumaan? Tarkoittaako siis, että ei ole tarpeeksi hyvännäköinen vai mikähän siinä sitten mättää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, rehellinen mielipide. Miksi ette ala puhumaan? Tarkoittaako siis, että ei ole tarpeeksi hyvännäköinen vai mikähän siinä sitten mättää.
Paha sanoa, mulla on aika harvoin matchejä. Taitaa olla sulla se klassinen että tykkäät vain parempi tasoisista miehistä kuin mitä itse olet naisena. Karuahan se on ymmärtää.
Saatko livenä miten lähestymisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, mulla on aika harvoin matchejä. Taitaa olla sulla se klassinen että tykkäät vain parempi tasoisista miehistä kuin mitä itse olet naisena. Karuahan se on ymmärtää.
Saan baarissa kyllä suht paljon. Miehet myös paljon katselee muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuva? Voin arvostella rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuva? Voin arvostella rehellisesti.
No en kyllä uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yleensä vähintään 1 matchi päivittäin. Chattaan jokaiselle jotain kivaa, en mitään urpojen dik pik sexytime juttuja. Juuri kukaan ei vastaa, korkeintaan tulee hymynaama tai sydän takaisin. Olen mies.
Aika järjetöntä touhua. Vaimomateriaalia on kyllä kuvan ja profiilin perusteella löytynyt mutta aina vähintään 200km päästä. Asun pks.
Kyllä tämä on 100% naisten ongelma mutta eipä siinä kai mitään uutta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yleensä vähintään 1 matchi päivittäin. Chattaan jokaiselle jotain kivaa, en mitään urpojen dik pik sexytime juttuja. Juuri kukaan ei vastaa, korkeintaan tulee hymynaama tai sydän takaisin. Olen mies.
Aika järjetöntä touhua. Vaimomateriaalia on kyllä kuvan ja profiilin perusteella löytynyt mutta aina vähintään 200km päästä. Asun pks.
Kyllä tämä on 100% naisten ongelma mutta eipä siinä kai mitään uutta ole.
Hyvä, kun alat puhumaan. Toki mullekkin joskus joku alkaa, mutta ei ne sitten jotenkin etene vaikka yritän itsekkin kysellä.
Itse ainakin pyyhin vasemmalle kaikki naiset jotka on liian kauniita ja joille oletettavasti suurinosa miehistä antaa tykkäyksen.
Kuvasi ovat huonoja/rumia, jos sinulle on kerran sanottu että näytät livenä paremmalta.
Ja minkä ihmeen takia miehet laittaa vaan "moi" ja sitten ei vastaa enää mitään... vaikka siis itse vastaan.
M35 kirjoitti:
Itse ainakin pyyhin vasemmalle kaikki naiset jotka on liian kauniita ja joille oletettavasti suurinosa miehistä antaa tykkäyksen.
Voi ei miksi! Voit menettää helmen.
Voi luoja. Mulle kävi kerran niin että tykkäsin naisesta sunnuntaina. Kävin aikaisin nukkumaan ja heräsin aamulla tyyliin kello 5. Unohdin kännykän aamu-unisena kotiin ja kun pääsin himaan katsoin Tinderin, ei matchejä.
Myöhemmin tuli sama nainen vastaan ja nyt osui tykkäykset yhteen. Mikä huuto sieltä tuli kun en muka ollut aloittanut keskustelua ensimmäisellä kerralla. :D Eipä uskonut rehellistä selitystä.