Miksi en saa tinderissä pareja, vaikka olen nätti, hoikka nainen?
Olen nätti/kaunis, hoikka 28v. nainen. Miksi en saa tinderissä osumia minua kiinnostavien miesten kanssa? Mielestäni profiilini on kaikin puolin hyvä, enkä enää keksi miten siitä voisi saada paremman. Tosin pari miestä joiden kanssa oon treffeillä käynyt ovat sanoneet että oon kauniimpi/viehättävämpi livenä. Ehkä en ole vain kuvauksellinen. Kadulla miesten päät kyllä kääntyy jos olen laittautunut. Tinderissä ketään ei tunnu kiinnostavan.
Kommentit (68)
Nirsoilun vuoksi. On nähty niin monta kertaa. Tässä maassa tulee olemaan todella paljon vanhoja piikoja.
Kuinka monelle 20 ehdokkaasta (keskimäärin) laitat sydämen? Veikkaan, että vastauksessa on selitys.
Jos laitat ihan järkevälle määrälle sydämiä, niin toiseksi todennäköisin selitys on, että et vain ole niin nätti kuin ajattelet. Harvalla on realistinen käsitys omasta viehättävyydestään, sen sijaan useimmat arvioivat oman ulkonäkönsä joko ylä- tai alakanttiin. Se, ettet uskalla laittaa kuvaasi tänne, puhuu kyllä tämän puolesta, koska onhan ne samat kuvat Tinderissäkin, joten kuka täältä nyt sen ihmeellisemmin sua tunnistaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas saan paljon matcheja, mut juuri kukaan ei älä puhumaan. Mikä miehiä vaivaa?
Ymmärrät varmaan että osa miehistä tykkää jokaisesta profiilista! Sitten kun on 10 matchia linjoilla alkaa se todellinen valinta.
Niin se varmaan on. Outoa kyllä. En mä ainakaan tykkäis, kun niistä joita oikeasti haluisin nähdä.
Redditissä oli joku (mies) vähän aikaa sitten tehnyt omista Tinder-kokemuksistaan oikein graafin. Tykkäyksistä 2% johti tapaamiseen. Jos tykkäät 100 naisesta niin pääset ehkä 2 treffeille. Suoraan rima realistiseen maaliin, sitten tykkäystä kaikille riman ylittäneille, joukosta kannattaa jättää ns. 10. naiset pois. Toi on varmaan aika monen miehen malli, itse en ole Tinderissä. Omat nettitreffailut on vahvistanut tuota kuvaa. Sellaisen hauskan, kokonaan personoidun viestin jaksaa kirjoittaa ehkä 30 ensimmäiselle. Niistä 30 viestistä ehkä 4-5 saa vastauksen, niistä vastauksista ehkä 1 johtaa tapaamiseen. Niiden jälkeen ei oikein enää jaksa mitään personoituja viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, rehellinen mielipide. Miksi ette ala puhumaan? Tarkoittaako siis, että ei ole tarpeeksi hyvännäköinen vai mikähän siinä sitten mättää.
Luultavasti puhuvat jo kiinnostavan naisen kanssa tai ovat ujoja aloittamaan keskustelua.
Itse tykkäsin jokaisesta kiinnostavasta ja luin kyllä profiilin joka kerta, toisin kuin suurin osa? Kuten joku sanoikin niin hylkäsin tällätyt ja hienohelman näköiset aurinkolasinaiset suoralta kädeltä. Ujona en kehdannut kauneimmille mitään viestiä laittaa vaikka mätsi tuli, koska en kokenut olevani heidän tasolla. Toisaalta tietty odotin heidän aloittavan jotta saisin hieman rohkeutta jatkaa, tietäen että he todella ovat kiinnostuneita.
Juttelin mieluummin hieman alempitasoisten kanssa joiden kanssa ei ollut paineita esittää parasta puoltaan vaan olla aito oma itsensä. Kuulostaa nuijalta, mutta ei mahda mitään.
Nyt vähän rohkeutta miehet. Ehkä mä just odotan sitä sun viestiä. 😅
Tekosyitä. Et ole kiinnostunut jos et voi itse pistää viestiä. Elätkö 50-luvulla tai keskiajalla?
Kyllä miehen pitää vähän metsästää! 😂 Rehellisesti, kyllä se aloite minusta pitää tulla mieheltä. Tiedän, että vanhanaikaista.
Et sä mistään "vanhanaikaisuudesta" välitä, vaan haluat päästä itse helpommalla. Siksi et tee aloitetta, johon voisit saada pakit.
Sun pitää panostaa niihin kuviin kybällä. Laita vaikka tekoripset kuviin ja meikkiä yms. On paljon naisia (ja miehiä?) jotka eivät ole valokuvauksellisia mutta livenä persoonan tullessa mukaan kuvaan ovat tosi viehättäviä joten kun tiedät tämän, feikkaat vähän kuvilla että vastaavat sua livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka pitäis kuulemma naistenkin tehdä aloitteita, niin en mä kyllä halu tehdä.
. Aina on miehet ottanut kontaktia ennenkin.. ja ottaa nyt baareissakin. Tulisi jotenkin tyrkky olo Itelle. Pitää ehkä alkaa käymään taas enemmän ulkona.
No ajat muuttuu. Sä voit muuttua mukana tai jäädä nuolemaan näppejäs.
Oletko feministi? Se on iso no-no.
Muita no-no on veganisuus tai jooga koska molemmat viittaa MT- ongelmiin.
Jos ei lue mitään kuvauksessa, tai pelkkiä emojeja. Matkakuvia, salikuvia, mutruhuuliselfieitä.. Kaikista pahin on suppailukuva, mä oon heittänyt jotain muilta osin mielenkiintoisiakin vasemmalle sen takia. Kokovartalokuva varmaan sulta löytyykin, kun sanoit olevasi hoikka. Jos sitä ei oo, niin ei todennäköisesti ole sinut vartalonsa kanssa, ja se on tärkeämpää kuin vartalo itsessään.