Miksi en saa tinderissä pareja, vaikka olen nätti, hoikka nainen?
Olen nätti/kaunis, hoikka 28v. nainen. Miksi en saa tinderissä osumia minua kiinnostavien miesten kanssa? Mielestäni profiilini on kaikin puolin hyvä, enkä enää keksi miten siitä voisi saada paremman. Tosin pari miestä joiden kanssa oon treffeillä käynyt ovat sanoneet että oon kauniimpi/viehättävämpi livenä. Ehkä en ole vain kuvauksellinen. Kadulla miesten päät kyllä kääntyy jos olen laittautunut. Tinderissä ketään ei tunnu kiinnostavan.
Kommentit (68)
Meikkaatko liikaa? Tiedän monia, jotka pyyhkäisevät nukkenaamaiset plastiikkimimmit vasemmalle, vaikka profiilissa muuten lukisi tai olisi mitä.
Ota uusia kuvia ja valituta parhaat.
Hmm. Olsiko syynä se, että moni mies kuvittelee ja uskoo säästävänsä itsensä usein pettymykseltä kun ajattelee, että tavallisemmaltakin näyttävä nainen saa monin kertaisen määrän "tykkäykisä" tavi mieheen verrattuna, niin kuinka monin kertaisen määrän "tykkäyksiä" mahtaakaan saada kauniimpi ja puoleensa vetävämpi nainen. - Kuinka monta kertaa sinä itse olet ollut ensimmäisen siirron tekijä?
Hei voitko linkata kuvasi jossain? Vaikka kik tms? Kiinnostaisi oikeasti! Itse lopetin just Tinderin kun naisten profiilit ovat usein niin tyhjiä ja treffit ovat olleet ihan paskoja kun nainen istuu tuppisuuna eikä ole kiinnostunut oikein mistään.
Luultavasti johtuu siitä, että itse valitset vain miehiä, joilla on todella paljon valinnanvaraa. Kliseinen profiilikin voi vaikuttaa (viini, matkustelu, kuntosali.. ja joku mietelause) mutta ei niin paljon, että pareja ei tulisi, jos olet vähänkään nätti.
Jos sulla on joku valokuvausta enemmän harrastava tuttava, pyydä, että hän ottaisi sinusta paljon kuvia. Valaistus, kuvakulmat ym tekevät ihmeitä. Kun ottaa paljon niitä kuvia, niin on sitten valinnanvaraa. Näin saisit ainakin viehättävyyttäsi vastaavan kuvan.
Voi myös olla, että Tinder ei vaan toimi, keksi joku muu tapa tarjota itseäsi komeille, tasoasi vastaaville könsikkäille.
Tinder-miehet tykkäävät pulleammista.
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti/kaunis, hoikka 28v. nainen. Miksi en saa tinderissä osumia minua kiinnostavien miesten kanssa? Mielestäni profiilini on kaikin puolin hyvä, enkä enää keksi miten siitä voisi saada paremman. Tosin pari miestä joiden kanssa oon treffeillä käynyt ovat sanoneet että oon kauniimpi/viehättävämpi livenä. Ehkä en ole vain kuvauksellinen. Kadulla miesten päät kyllä kääntyy jos olen laittautunut. Tinderissä ketään ei tunnu kiinnostavan.
Ootko domina?
Mä en keksi muuta kun sitä että sulla voi olla vaan huonot kuvat. En kyllä usko että muusta on kiiinni. Koska itse olen sun ikäinen ja kun olin Tinderissä niin keskusteluja tuli tosi paljon ja on myös sanottu samaa että livena näytän vielä paremmalta. Ja olin siis tosiaan nirso ja tykkäyksiä en laittanut paljon. Olen ollut ihan tyhjällä profiililla etten ole kirjoittanut mitään ja on ollut myös paljon kirjoitettuja tietoja. En ymmärtänyt paljon eroa. Vaihta kuvia.
Mä taas saan paljon matcheja, mut juuri kukaan ei älä puhumaan. Mikä miehiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas saan paljon matcheja, mut juuri kukaan ei älä puhumaan. Mikä miehiä vaivaa?
Ymmärrät varmaan että osa miehistä tykkää jokaisesta profiilista! Sitten kun on 10 matchia linjoilla alkaa se todellinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmaan että osa miehistä tykkää jokaisesta profiilista! Sitten kun on 10 matchia linjoilla alkaa se todellinen valinta.
Niin se varmaan on. Outoa kyllä. En mä ainakaan tykkäis, kun niistä joita oikeasti haluisin nähdä.
Valitset miehiä, joita kiinnostaa vain seksi ja profiiilisi viestii estoisuudesta tai sitoutumishalusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sit selität jos ap ei saa edes niitä matchejä?
Vierailija kirjoitti:
Alatko itse?
Mykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatko itse?
Mä olen jotenkin niin vanhanaikanen, että haluan että mies alottaa juttelun. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sit selität jos ap ei saa edes niitä matchejä?
Ei taida oikeasti olla kovin hyvän näköinen ja pitää vain kympin miehistä. Ei oikein muuta vaihtoehtoa.
Niin mullakin sama, että miehet ei ala juttelemaan. Kaverit myös huomannut... onko Tinder-aika vähän ohi?
Ehkä sä sit alat panostaa ihan niihin live-tapaamisiin ja jätät Tinderin.