Miksi tosilla on tasainen onnellinen elämä ja sitten on niitä, joilla murhetta murheen perään.
Tiedättekö näitä: toisilla elämä menee tasaisesti ilman suurempia murheita. Kuten esim anoppini, jolla tasainen lapsuus, koulut, naimisiin ja pari lasta. Ei sairauksia, ei avioeroja, ei taloudellisia huolia. Sitten on niitä, joille kasaantuu huolia ja murheita, surua ja kuolemia. Miksi?
Kommentit (888)
Vierailija kirjoitti:
Koska asenne ratkaisee ja meillä hymyillään. 919
Sitä minäkin tein 35 v kunnes en enää pystynyt.
viimeinen tikki.
Kun kaikki ongelmat tulevat ulkoa päin. Ja niitä on paljon.
Ei ole reilua ei.
Vierailija kirjoitti:
Mulla suku yritti aiheuttaa pahaa mieltä yms. Katkaisin välit niin ei aiheuta kukaan enää murheita. On työ koti ja ystävät ja vapaus,koska sai lurjus ukkokin lähöt minun elämästä. Sinkkuus ja stressittömyys 🙏Jokainen on oman onnensa seppä.
Harkitsen samaa. Ei jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt pitkän elämän jo ja nähnyt ja kuullut valtavasti ihmisten kohtaloita.
Niin työn kautta kuin työn ulkopuolella, opiskeluaikoina , harrastuksissa ym.
Minulle on käynyt selväksi ettei ole olemassa tasaista hyvää elämää kellään. Jokaiselle tulee elämässä vastoinkäymisiä jollain alueella ja olen kohdannut todella traagisia asioita kohdanneita ihmisiä ja kärsimystä. Joillekin niitä jopa kasautuu.On vaan elettävä eteenpäin ja tehtävä parhaansa ja vahingoittamatta läheisiä tai ketään elävää. Elämä on arvokas , jokaisen elämä ja elämästä tulee nauttia ja tuottaa hyvää oloa lähimmäisille. Koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
Olin au-pairina nuorena useammassa perheessä ja tulin siihen tulokseen, että tasapainoisia perheitä ei ole olemassakaan.Kaikilla on ongelmansa.Työelämässä ongelmat vaan peitetään toisin kuin kotona.
Näin. Toisilla on normaalit perheet ja kodit. Elämä kulkee tasaista latua. On perintöjä, kaunis ulkonäkö.
Toiset taas saavat taistella lapsesta saakka ja meno senkun kiihtyy vanhempien tullessa iäkkäiksi. Grande finaali tapahtuu kun olet 60 kieppeillä. Sitten kun saat rauhan, oletkin jo vanhus, ehkä sairaskin ja köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi tämän yksinkertsisemmin sanoa: Karma. Usko tai älä. Oman elämän oppiläksyt.
Jokainen oppii vastoinkäymisistä, mutta kun kaikilla ei niitä edes ole.
Olisi mukava nähdä siloteltua elämän elänyt todellisen vastoinkäymisen aallokon edessä.
Elämässäni ollut paljonkin kaikenlaista vaikeaa/surua, mutta ei sitä ehkä ulkoapäin huomaa. On sanottu, että aina kun kohtaat uuden ihmisen, niin kohtaat myös mysteerin, joka meissä kaikissa on. Hyväksy se muissa ja myös itsessäsi. Minä ainakin haluan pitää oman salaisen maailmani.
Sitä ei voi tämän yksinkertsisemmin sanoa: Karma. Usko tai älä. Oman elämän oppiläksyt.