Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tässä voisi tehdä kun vaimo syyttää minua kaikesta

Vierailija
05.10.2018 |

Ehkä tällä palstalla olisi viisautta tällaiseen parisuhdeongelmaan: vaimo löytää minusta vian tai syyllisen lähes kaikkeen, mikä hänen mielestä on jotenkin pielessä. Vaikka en olisi ollut edes paikalla, niin jotenkin olen kuitenkin syyllinen siihen että asiat on menneet pieleen. Jos hän esim. unohtaa ostaa ruokakaupasta jotain, jonka oli suunnitellut ostavansa, niin se on minun syy siten, että soitin hänelle kesken kauppareissun ja sotkin hänen ajatukset tai en muistanut muistuttaa häntä siitä ostoksesta tai mitä ikinä. Tai jos hän epäonnistuu jossain työprojektissaan niin sekin on jollain tavalla lopulta minun syy, jos ei muuten niin siten että olen kuulemma ollut ärsyttävä ja siksi hän ei ole pystynyt kunnolla keskittymään työhönsä. Tai kun hän lihoi, niin se oli minun syy siten, että olin aiheuttanut hänelle masennusta johon hän oli sitten syönyt. Tai jos hän hukkaa avaimensa, niin se on minun syy kun en löydä niitä tai en ole siivonnut niin hyvin, että avaimet pääsee hukkumaan kun eteisen pöydällä on tavaraa tms.

Yleensä en jaksa vastata hänelle mitään, koska nuo asiat, jotka hän laittaa minun viaksi on niin ilmiselvästi jotain muuta kuin minun vika. Mutta aikani tällaista kuunneltuani olen aika kyllästynyt ja sanoin hänelle eilen, että voidaan erota jos hän näkee minussa kerran vain vikoja ja syyllisen kaikkeen mahdolliseen. No ei kuulemma halua erota. Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä kun riidelläkään en koko ajan haluaisi (jos alan perustelemaan että millä perusteella jokin asia ei ole minun vika niin hän suuttuu siitä perustelemisestani ja alkaa kiukuttelemaan). Neuvokaa miestä mäessä!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne, vaimo syytti tänäänkin että olin laittanut pyykit väärin kuivumaan ja nyt syytti että kun juttelin vanhempieni kanssa puhelimessa niin en kertonut heille, että vaimoni oli ideoinut meille reissun minun syntymäpäiväksi. Että en kuulemma koskaan anna hänelle arvoa. Siis mitä voi tehdä, ihan laidasta laitaa tulee syytöksiä päivittäin. Elämä ei ole enää mukavaa. Olen sanonut että voidaan erota, jos jatkuvasti minä teen asioita väärin hänen mielestään, mutta sitten hän sanoo, että minä olen luovuttaja ja alkaa haukkumaan sen osalta sitten Haluaisin kovasti muuttaa asioita, mutta en vain onnistu, aina teen jotain väärin. Kärsivällisyys on koetuksella jatkuvasti.

Vierailija
82/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee pattayalle, unohtuu tuommoset turhat murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Vaimoni arvostelee minua aivan typeristä asioista. Onneksi olen pettänyt jo "pankkiin" ja leväytän kaiken hänen eteensä, kun kohta jätän hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme