Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voisitteko rajoittaa hajuveden käyttöä?

Vierailija
05.10.2018 |

Kävin tuossa eilen yhdellä kurssilla, ja viereen istuutui nainen, joka ei ollut säästellyt hajuveden määrässä. En ole yliherkkä hajusteille, mutta se haju tarttui omiin vaatteisiin, kuten huomasin kotona.

mies

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle tuoksuvat miehet on kuumia, ei tietenkään liikaa lotrattuna.

Vierailija
22/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on viheliäistä, olipa hajustettu kumpaa sukupuolta tahansa.

Minun harrastukseni on peseytyminen. Ei lian peittäminen haju- tai partavesillä. :)

Et ole sellaisesta kuullut, että ensin peseydytään ja sitten laitetaan haju- tai partavettä? En tiedä ketään, joka "peittäisi lian" hajusteilla.

Ainakin tällä palstalla on liikaa "käyn illalla suihkussa, koska en halua mennä likaisena nukkumaan" -ihmisiä.

Jokainen hikoilee puoli litraa yössä, joten kyseiset ns. raikkaat ja freshit lisäävät hien päälle aamulla hajuvettä. 

Aamulla suihkuun, kiitos ja puhtaana matkaan.

Hui että. :D Siis sunko mielestä ihminen on likainen, jos suihkussa käynnistä on kymmenisen tuntia? Tuo on lähinnä neuroottista eikä vastaa normaalien ihmisten käsitystä likaisesta ja puhtaasta.

En ole ap mutta olen samaa mieltä. Aamulla suihkuun, ja hiusten pesu aamulla. Yöllä tapahtuu ihon oma puhdistautuminen ja korjaaminen, tali on hyvä suihkuttaa pois nimenomaan aamulla. Et ehkä itse haista, mutta itse tarkkanenäisenä haistan talisen ihon ja päänahan, huomaan kuka ei ole käynyt suihkussa. Hajuvesi talin päälle on oksettavaa. Hajuvesi pitäisi lailla kieltää yleisillä paikoilla kuten tupakkakin!

Ehdoton turn off miehellä on tunkkainen pesemätön iho! Olen lempannut miehiä heti alkuunsa ominaishajun vuoksi. Suihkusaippua aamulla ja deodorantti, se riittää!

Tuoakanhaju on jotain niin kaameaa, ettei voi pahempaa olla, tiedoksenne tupakoitsijat...

Ei kaikilla ole mahdollisuutta käyttää aamulla ylimääräistä tuntia aamutoimiin: käy aamulla suihkussa, kuivaa ja laittaa hiukset yms. Hieman nopeuttaa aamulla töihin lähtemistä, kun on illalla pessyt ja muotoillut hiukset. Aamulla sitten toki osittainen vartalon pesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes pesee joka päivä hiuksia??

Vierailija
24/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt ihan noin mene! Jos mies painaa 200 kg, reikäiset pieruverkkarit jalassa, hiukset tönkkönä rasvasta, kaljamaha röllöttää paidan alta, mutta tosi hottis kun "käyttää tätä Giorgio Armanin tuoksua". Mieti nyt.

Vierailija
25/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenkö hajut eivät sitten haittaa ollenkaan?

Ei mee monta sekuntia taas ku suoraan naisille kohdistettu kysymys saa tän vastauksen...

Vierailija
26/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan semmoinen joka hikoilee päivän aikana. Eli menevä ja sporttinen.

Vierailija
27/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan hajuvesiä, ja tulen käyttämään niitä jatkossakin. En kylve niissä, mutta laitan sen verran että tuoksuu kun tulee lähelle. Kurja juttu yliherkkien kannalta, mutta elämä on välillä vaikeaa jos on yliherkkyyksiä.

Moni, joka on käyttänyt pitkään jotain tiettyä tuoksua, luulee noin. Omaan hajuveteen turtuu, joten sitä kylvää päälleen päivä päivältä enemmän ja ihmiset pyörtyilevät ympärillä.

Ehkä moni, mutta en minä. Ensinnäkin mulla on monta eri hajuvettä, joiden välillä vaihtelen. Toiseksi laitan aina saman määrän, en suihkuttele päivä päivältä enemmän.

No juuri sinä lotraat niitä lemuja tasan varmasti liikaa. Kysy vaikka joltakin rehelliseltä ihmiseltä.

Voi tsiisus näitä minä minä minä - tyyppejä...

Vierailija
28/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, eivät nekään pese joka päivä hiuksia.

Vierailija
29/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla on näitä ihmisiä, joissa haistaa vielä tuntien jälkeen, kun ko. hajuvesihaisuli on käynyt piipahtamassa. Tuoksuvana seuraa huoneesta toiseen. Jos jotain positiivista asiassa pitää löytää, niin ainakin tietää kuka viettää aikaansa kahvihuoneessa tai pomon tykönä.

Vierailija
30/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajuvettä lähinnä silloin, kun menen ulos. Silloinkin vain yhden suihkauksen.

Vierailija
31/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun harrastukseni on peseytyminen. Ei lian peittäminen haju- tai partavesillä. :)

Et ole sellaisesta kuullut, että ensin peseydytään ja sitten laitetaan haju- tai partavettä? En tiedä ketään, joka "peittäisi lian" hajusteilla.

Ainakin tällä palstalla on liikaa "käyn illalla suihkussa, koska en halua mennä likaisena nukkumaan" -ihmisiä.

Jokainen hikoilee puoli litraa yössä, joten kyseiset ns. raikkaat ja freshit lisäävät hien päälle aamulla hajuvettä. 

Hui että. :D Siis sunko mielestä ihminen on likainen, jos suihkussa käynnistä on kymmenisen tuntia? Tuo on lähinnä neuroottista eikä vastaa normaalien ihmisten käsitystä likaisesta ja puhtaasta.

En ole ap mutta olen samaa mieltä. Aamulla suihkuun, ja hiusten pesu aamulla. Yöllä tapahtuu ihon oma puhdistautuminen ja korjaaminen, tali on hyvä suihkuttaa pois nimenomaan aamulla. Et ehkä itse haista, mutta itse tarkkanenäisenä haistan talisen ihon ja päänahan, huomaan kuka ei ole käynyt suihkussa. Hajuvesi talin päälle on oksettavaa. Hajuvesi pitäisi lailla kieltää yleisillä paikoilla kuten tupakkakin!

Ehdoton turn off miehellä on tunkkainen pesemätön iho! Olen lempannut miehiä heti alkuunsa ominaishajun vuoksi. Suihkusaippua aamulla ja deodorantti, se riittää!

Tuoakanhaju on jotain niin kaameaa, ettei voi pahempaa olla, tiedoksenne tupakoitsijat...

Sä ehkä haistat talin sellaisesta ihmisestä, joka ei ole käynyt pesulla 3 päivään. Ei normaalin ihmisen päänahka haise aamulla, jos hiukset on pesty illalla. Oletkohan vähän neuroottinen?

Vierailija
32/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä ei todellakaan kuulu laittaa niin paljon, että se haisee metrien päähän. Jotenkin niin moukkamaista kuvitella valtavan hajustepilven ympärillä kuuluvan muka asiaan tai tekevän hyvän vaikutuksen.

Vierailija
33/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka päiväinen "luksukseni" on hajuvedet. Käytän niitä joka paikassa paitsi töissä koska olen saanut niin monet valitukset.

Vierailija
34/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan hajuvesiä, ja tulen käyttämään niitä jatkossakin. En kylve niissä, mutta laitan sen verran että tuoksuu kun tulee lähelle. Kurja juttu yliherkkien kannalta, mutta elämä on välillä vaikeaa jos on yliherkkyyksiä.

Moni, joka on käyttänyt pitkään jotain tiettyä tuoksua, luulee noin. Omaan hajuveteen turtuu, joten sitä kylvää päälleen päivä päivältä enemmän ja ihmiset pyörtyilevät ympärillä.

Ehkä moni, mutta en minä. Ensinnäkin mulla on monta eri hajuvettä, joiden välillä vaihtelen. Toiseksi laitan aina saman määrän, en suihkuttele päivä päivältä enemmän.

No juuri sinä lotraat niitä lemuja tasan varmasti liikaa. Kysy vaikka joltakin rehelliseltä ihmiseltä.

Voi tsiisus näitä minä minä minä - tyyppejä...

Lotraan just sopivasti. Voi tsiisus näitä yliherkkiä ansarikukkasia. Minun allergiani ja herkkä nenäni, iik apua.

Vierailija
35/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt ihan noin mene! Jos mies painaa 200 kg, reikäiset pieruverkkarit jalassa, hiukset tönkkönä rasvasta, kaljamaha röllöttää paidan alta, mutta tosi hottis kun "käyttää tätä Giorgio Armanin tuoksua". Mieti nyt.

Joo ei mene, kun ei tule edes lähestyttyä noita 200g karjuja!! Nuo varmaan harvoin hyvälle tuoksuvat, hyvän hygienian ylläpito noilla kiloilla on hyvin haasteellesta jo naisillakin.

Vierailija
36/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, saatan suihkussa huuhtoa ohimoilta ja otsalta, mutta hiukset pesen vasta seuraavana AAMUNA! Samana aamuna pestyt hiukset ei ala haista sen päivän aikana, vaikka hikoilisi miten. Koska ne päänahan talit ja mikrobit puskee ulos vasta yöllä! Mikä luojan tähden siinä on niin vaikea ymmärtää? Kun pesee hyvillä shampoilla (hoitoaine on terveille hiuksille turha) voi pestä joka päivä. Toki jos ei tarvitse ihmisten ilmoille lähteä, en pese ollenkaan. Ihan kohteliaisuudesta kannustaisin ihmisiä huolehtimaan hygieniasta ja unohtamaan ne hajuvedet. Se oli tässä se pointti. Lopettakaa myrkkyhajuilla länträäminen!!!!

Vierailija
37/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä on hyvä käyttää, jotta vaimo kotona haistaa, missä mies on käynyt.

Vierailija
38/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt hajuvesiläträäjiin vain venäläisten naisten keskuudessa, heillä tuntuu olevan tapana käyttää mausteisia/voimakkaita hajusteita "vähän" reilummalla kädellä. Afrikkalaistaustaiset naiset ja miehet tuoksuvat myös usein patsulilta(?) metrien päähän. Suomalaisnaiset ovat mielestäni hyvinkin hillittyjä hajuveden käyttäjiä arjessa, juhlatilanteet toki eri asia. Missäpäin te herkkikset oikein liikutte kun törmäätte ihan jatkuvasti näihin haisuleihin??

Vierailija
39/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ehkä haistat talin sellaisesta ihmisestä, joka ei ole käynyt pesulla 3 päivään. Ei normaalin ihmisen päänahka haise aamulla, jos hiukset on pesty illalla. Oletkohan vähän neuroottinen?

No kyllä haisee! Esim. jotkut vanhemmat ihmiset haisee herättyään niin pahalle juurikin dekolteealueelta (alue jolle yleensä suihkutetaan hajuvettä peittämään pahaa hajua) ja päänahasta, mutta eikun vaatteiden vaihtoon ja kaikkine hajuineen liikenteeseen. Ja sama haiseva yöpuku päälle seuraavana yönä! Haisevat ihan vaan laiskuuden vuoksi kun se 5 minuutin aamusuihku ei ole tullut rutiiniksi.

Pikkulapsetkin haisee ihan muhineelle perseelle monesti, pissan ja kakkapierun sekoitukselle! Yök. Kylvettäkää niitä kakaroitanne vaahtokylvyissä!

Olen aina raikas kun otan pikasuihkun aamulla, todella kohteliasta perheenjäseniä ja muita ihmisiä kohtaan. Tuo aamuinen pikasuihku kannattaa opettaa myös teini-ikäisille!

Vierailija
40/91 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, saatan suihkussa huuhtoa ohimoilta ja otsalta, mutta hiukset pesen vasta seuraavana AAMUNA! Samana aamuna pestyt hiukset ei ala haista sen päivän aikana, vaikka hikoilisi miten. Koska ne päänahan talit ja mikrobit puskee ulos vasta yöllä! Mikä luojan tähden siinä on niin vaikea ymmärtää? Kun pesee hyvillä shampoilla (hoitoaine on terveille hiuksille turha) voi pestä joka päivä. Toki jos ei tarvitse ihmisten ilmoille lähteä, en pese ollenkaan. Ihan kohteliaisuudesta kannustaisin ihmisiä huolehtimaan hygieniasta ja unohtamaan ne hajuvedet. Se oli tässä se pointti. Lopettakaa myrkkyhajuilla länträäminen!!!!

Voi luoja, kaikki neuroottiset änkyrät kokoontuvat aina näihin hajusteketjuihin vaatimaan sitä sun tätä. Hajuvedet ja tuoksut eivät ole laittomia ja niiden käyttö on jokaisen oman päätöksen varassa. Live with that.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan