Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?
Kommentit (195)
En ole nainen, mutta olisi kiva jos naisetkin joskus tulisivat juttusille ja tarjoisivat vaikka bissen. Lähtisin varmaan jatkoillekin jos pyydettäisiin.
Miehet eivät koskaan arvaa mitä haen tiskiltä. Tarjotaan sidukkaa, viiniä ja makeita litkuja, mutta yleensä haluan jonkun tumman erikoisoluen tai viskin. Keneltäkään randomilta en ole ottanut mitään vastaan. Joskus olen huutanut naama punaisena baarimikolle jos on antanut maksulaitteen minun ohi jollekin vonkaajaukolle. Kertaakaan ei oo maksanu :D
En ota vastaan. Onhan se hyväksikäyttöä jos useamman drinksun juo.
En oo koskaan harrastanut tota, rehtinä ihmisenä, mutta eräs tuttuni teki aina noin. Sen kanssa en olekaan vuosiin käynyt baarissa.
Mutta toisaalta, voin tämän myös ymmärtääkin, miehet ovat ylimielisiä kusipäitä, jotka käyttävät naisia hyväksi aina tilaisuuden tullen, nämä tarjoajat ovat juuri sitä niljakasta mieskastia, joka luulee olevansa naisten yläpuolella.
Onneksi naiset voivat käyttää tätä ylimielistä asennetta myös hyväksi.
En ole koskaan ajatellut, että kukaan yrittäisi ostaa minulta seksiä kaljalla. Itse en ainakaan ole koskaan odottanut tai edes halunnut seksiä tarjoamiani juomia vastaan.
Ei ole tapana juoda koko iltaa toisen piikkiin, mutta jos joku välttämättä haluaa juoman tarjota, en valita. Jos en halua istua kyseisen ihmisen seurassa, en ota juomaa vastaan.
En pidä ajatuksesta, että kukaan ostattaa toisella drinkkejä ja lähtee samantien kavereidensa tai kumppaninsa luo, mutta vielä vastenmielisempi on ajatus henkilöstä, joka oikeasti olettaa että juoman tarjoaminen on lupaus mistään. Varsinkaan seksistä.
En ole tehnyt koskaan noin, vaikka venäläiset kamut aina käskeekin.
Toisaalta monien muiden maiden miehet tarjoaa automaationa aina juomat/ruoat missä sitten ollaankin - vaikka mies olisi naimisissa, tai muuten vaan ei tähtäämässä mihinkään eli kaverina vaan.
Sellaisten tarjoilusta en minäkään kieltäydy, sillä tiedän ettei mies kuvittele sen tarkoittavan mitään.
Olen ostanut baarissa miehille juotavaa ihan ystävällisyyttäni/kohteliaisuutta/hyväntuulisuuttani. Todella outo ajatus että edes ajattelisin miehen luulevan että odotan vastapalvelukseksi seksiä jatkoilla. Mutta toisin päin se siis pätee?
En muista että olis tarjottu, ehkä joskus nuorena. Juon vettä mieluiten, alkoholista en piittaa.
Miltä ap:stä tuntuu ostella drinkkejä naisille reiän toivossa ja todeta, että halpa sijoituksesi ei tuotakaan (kuulemma vähintään) sadan euron hintaista maksullista coitusta? Kuka yrittää käyttää ketä, apina?
Vierailija kirjoitti:
Miltä ap:stä tuntuu ostella drinkkejä naisille reiän toivossa ja todeta, että halpa sijoituksesi ei tuotakaan (kuulemma vähintään) sadan euron hintaista maksullista coitusta? Kuka yrittää käyttää ketä, apina?
Et vastannut ap:n kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset harvemmin lähtee enää baarista jatkoille. Olenkin siirtynyt hakemaan naiset nk. valintatalosta hintaan 80 e puolituntia. Helppoa kuin heinänteko!
On se jotenkin säälittävää, että ihminen joutuu maksamaan seurasta/läheisyydestä/ sukupuoliyhteydestä.
Ja homma onkin yhtä "helppoa kuin heinän teko" Ja varmaan tuntuukin samalta. Hinkkaamista ilman oikeata tunnetta. Jotenkin säälittää. Molemmat osapuolet. Sekä se nainen joka joutuu rahasta moiseen suostumaan ja se mieskin, joka tuollaiseen lempeen joutuu turvautumaan. Kummatkin sotivat ihmisyyttä vastaan.
Mutta ap kysymykseen vastaan kysymyksellä, että miltä se nyt sitten pitäisi tuntua? Ihmiset tarjoaa toisilleen kaikenlaista, eikä sen toisen osapuolen tarvitse sen takia sille toiselle alkaa itseään tarjoamaan. Tarkoitan tällä sitä, että joku voi tarjota täydessä bussissa mummolle istumapaikan, eikä kukaan oleta, että tälle tarjoajalle pitäisi mummon sitten tarjota itseään kiitokseksi.
Miksi siis jollekin kaljamukin tarjoajalle pitäisi itseään ruveta jakamaan?. Kuka edes olettaa tälläistä. Ihminen tarjoaa toiselle ruokaa/juomaa/ palvelusta/ vanhoja vaatteitaan ym mutta ei sen takia tarvitse vastapalvelukseksi alkaa panemaan.
Sillon opiskelijana, kun tuota tein,se tuntu hyvältä. Sai ilmasta viinaakin niin paljon kuin jaksoi. Nykyään ei enää tarvi huijata, kun on varaa maksaa omat juomat, ja mieskin on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun tuli vielä baareissa käytyä, niin joku neiti kerran liimautui kylkeen ja oli kovin drinkkiä vailla. Kaverinsa hihittelivät kauempana joten pelin henki oli heti selvä. Ei tuntunut neiti kauheasti arvostavan, kun totesin etten olekaan ennen tavannut prostituoitua.
Voit kieltäytyä seurasta ja tarjoamisesta myös kohteliaasti. Eniten tossa kerroit itsestäsi.
Oli oikea vastaus sille naikkoselle.
Niinpä. Naisia on niiiiin mukava vähän napsauttaa ja pudottaa ne maanpinnalle muistuttamalla, mitä ne nyt kuitenkia oikeasti kaikki ovat? Tulee miehelle niin voimaantunut ja miehekäs olo, kun pääsee vähän naista muistuttamaan kuka se tässä maailmassa määrää ja on parempi ihminen.
Monessa, todella monessa baarissa jossain vaiheessa tulee pari parhaat päivänsä nähnyttä yli kaks'vitosta naista kysymään tiskillä, että "haluaisiksä tarjota jotain?"... tai jopa "haluaksiksä tarjota MEILLE jotain?", kun on ystävänsä kanssa viihteellä. Joka kerran kun kysyy: "kerro miksi mä haluaisin?", niin kakomisen jälkeen he poistuvat takavasemmalle :)
Jos otan drinkin vastaan -> mies olettaa että olen seksuaalisesti kiinnostunut hänestä tai vähintäänkin että minulla on velvollisuus toimia jonain seuraneitinä puoli-iltaa
Jos kieltäydyn drinkistä -> saan osakseni kiukuttelua siitä että mikä luulen olevani, kun ei juomakaan kelpaa tai puolen tunnin vänkäyksen siitä että ota ota ja sit se juoma tuodaan väkisin pöytään
En kyllä nykyään enää käy baareissa, voi olla ettei kukaan enää tarjoaisi mitään. Mutta silloin kun kävin niin kyllä ihan helvetin monelta mieheltä tuntuu puuttuvan kunnioitus naisen omia rajoja, tilaa ja päätösvaltaa kohtaan kun ollaan "viihteeeeeellä".
Mieluiten molemmat ostaa omat juomansa, kunnes toisin todistetaan ja selvä vipinä/kipinä on _molemminpuoleista_, niin silloin toki on ihan hurmaavaa JOS mies tarjoaa drinkin. Ja miksei toisinkinpäin.
Kaffepulla kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Jos seurueessa ollaan, on aika tökeröä nostaa itsensä jalustalle tarjoamalla drinkit ainoastaan porukan naisille.
No riippuu vähän tilanteesta. Joskus jonkun kaverin miesystävä esim. välttämättä haluaa tarjota naisille lasilliset kuoharia, miehet taas keskittyvät viskeihinsä.
En itse näe mitään ongelmaa näissä. Ehkä ylipäänsä en näe syytä olla kateellinen ja katkera kenenkään saamista drinkeistä, nehän eivät paljoa maksa.
Ongelma ei olekaan siinä, mitä kukakin juo ja mitä se maksaa. Tai se, että oltaisiin kateellisia tai katkeria. Kyse on käytöstavoista.
En tiedä miten teillä muilla, mutta minulle on jo lapsena opetettu että jos jotain kivaa mässytetään porukassa, siitä jaetaan kaikille.
Miehenä pidän pöljänä elvistelynä, jos joku mies seurueesta alkaa tarjoilemaan naisille skumppaa. Itse itseään korostaen.
Martti Markonpoika Marttinen kirjoitti:
Monessa, todella monessa baarissa jossain vaiheessa tulee pari parhaat päivänsä nähnyttä yli kaks'vitosta naista kysymään tiskillä, että "haluaisiksä tarjota jotain?"... tai jopa "haluaksiksä tarjota MEILLE jotain?", kun on ystävänsä kanssa viihteellä. Joka kerran kun kysyy: "kerro miksi mä haluaisin?", niin kakomisen jälkeen he poistuvat takavasemmalle :)
Joo, tekin ootte varmaan jo ne parhaat päivänne nähneet, joten kannattaa olla imarreltu, että edes joku huomaa.
Sen ainoan kerran, kun olen tarjonnut juoman naiselle, oli kyseessä parhaan kaverini ex-tyttöystävä.
Ja aloite tarjoamiselle tuli kaveriltani.
Nämä siis juttelivat keskenään ja kun menin morjestamaan, niin kaverini sanoi, että minähän voisin tarjota tälle tytölle kaljan. No minähän tarjosin ja poistuin seurasta.
Martti Markonpoika Marttinen kirjoitti:
No varmaan teistä jotenkin huokuu ulos päin se epätoivo, että joku pitäisi saada ja nämä naiset ajattelevat, että olette helppo saalis. Ihmiset kummasti vetävät puoleensa samanlaisia ihmisiä. Teistä huokuu epätoivo ja ehkä ne naisetkin on epätoivoisia. Eikä vanhojen miesten muutenkaan kannata kovin kranttuja olla.
Ottajia ei välttämätta enää kovinkaan monia löydy.
Eipä ole miehet drinkkejä tarjoilleet, terv Martti55