Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?

Vierailija
04.10.2018 |

Onko käynyt mielessä että se on hyväksikäyttöä?

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään.

Vierailija
162/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten oltiin työpaikan laivareissulla... Yksi työnjohtajista (ei minun tiimini onneksi) tarjosi driksut - sanoin että ei kiinnosta siinä mielessä et kun ollaan kuitenkin samassa firmassa töissä ja tämä mies oli vielä naimisissakin. (Olin itse sinkku) En tiedä ottiko mies haasteena, mutta kantoi drinksuja eteen koko illan vaikka suoraan sanoin et käy hakemassa seuraa muista pöydistä ja illan aikana jopa yritin osoitella sille hyvännäköisiä naisia joita se olis voinu käydä vokottelemassa. Kai se luuli että tulen niin humalaan että lähden mukaan loppujen lopuksi. No, yökerho meni sit kiinni ja lähdin kavereiden kanssa hyttiin nukkumaan. Tämä hemmo otti sen verran tuosta nokkiinsa, että sen jälkeen ei edes moikannut kun tuli työpaikalla vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon opiskelijana, kun tuota tein,se tuntu hyvältä. Sai ilmasta viinaakin niin paljon kuin jaksoi. Nykyään ei enää tarvi huijata, kun on varaa maksaa omat juomat, ja mieskin on löytynyt.

Miten ihmeessä se on voinut tuntua hyvältä? Ei vaan pysty ymmärtämään.

Vierailija
164/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sen pitäisi sitten tuntua? Ei tunnu miltään. Onko joku oletusarvo, että ihmiset lähtevät yleensä jatkoille? Hyvä kun jaksaa siihen pilkkuun asti valvoa, eikä suurin osa kai jaksakaan. Jos joku haluaa tarjota, se on hänen oma asiansa eikä minua kiinnosta motiivi, jos ei kiinnosta ihminenkään. Silloin en ota juomaa vastaan. Näin käy 99% kerroista kun joku jotain yrittää tarjota, ja näitä tarjoamisyrityksiä noin kerran, pari vuodessa. 

Vierailija
165/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee tuota, koska minä en jaksa viettää koko iltaani ei-kiinnostavien miesten kanssa. Olen silti tyytyväinen että muut tekee. Minusta on niin törkeää kuvitella, että juuri tavattu nainen lähtisi muutaman drinkin hinnalla tarjoamaan maksullista seksiä, että nämä miehet sietävätkin saada opetuksen. Maksulliset erikseen, silloin tarjotaan rahaa ihan rehdisti vastineeksi seksistä ja sovitaan etukäteen toimituksen hinta. Tavalliset naiset taas lähtevät mukaan ihan muista syistä jos lähtevät. Tämä on hyvä jokaisen miehen takoa kalloonsa. Jos tavallinen nainen ei anna sinulle ilmaiseksi, niin ei se anna sinulle maksustakaan. Ei se tarjoamattomuus ole turhaan pelimiesten ykkössääntö. Jos haet vain seksiä, niin älä nyt helkkari soikoon tuhlaa aikaasi naisiin jotka eivät jaksa edes katsella naamaasi pöydässään ilman juomatarjoilua - heiltä nyt ei ainakaan lohkea.

Vierailija
166/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tarjoaa ja on mielestäni ehkä mielenkiintoinen, niin otan juoman vastaan. (Tosin vain tiskillä ollessani tai jos on pöytiin tarjoilu - sen verran on järkeä päässä että haluan tietää mitä siinä juomassa on..). Mikäli ensimmäisen juoman aikana totean että tarjoaja ei ole makuuni, niin tarjoan hänelle vuorostani juoman ja häivyn paikalta...

Vierailija
167/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se vasta vaikeaa onkin. Pojat joita yritän baarissa lähestyä (keinolla millä hyvänsä), luulevat minua yleisestä habituksestani johtuen heteroksi, ja näin ollen luulevat minun vain olevan "vi*un hyvä äijä" kun tarjoan heille juotavaa tai pyydän pöytään istumaan...

M22

Vierailija
168/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulta on aina otettu kaikki tarjoamani juomat vastaan, vaikka olisinkin itse kantanut tiskiltä, josta ei ole pöytään näköyhteyttä. Lähtevät myös mukaani jatkoille mitään taka-ajatuksia epäilemättäkään - varmaan siksi, että niitä ei ole. Kaikki miehet eivät pyöri baareissa hormonihuuruissaan pillunkiiltosilmissä. M28

Vierailija
169/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen baareissa oman osuuteni nuorempana ja perheettömänä pyörinyt, ja aika paljon on tarjottu juomiakin. Nuorena ja idealistisena kieltäydyin aina. Kerroin ystävällisesti, että maksan itse omat juomani, koska en halua kiitollisuudenvelkaan kenellekään.

Sitten joskus vähän vanhemmalla iällä tajusin, että hei, muutama lantti sinne tai tänne, ei siinä sielua myydä. Kiitin kohteliaasti ja otin tarjotun juoman vastaan, jos tarjoaja vaikutti mukavalta juttukumppanilta. Hyvien tapojen nimissä juttelin tarjoajan kanssa vähintään sen ajan, kuin juomaa oli jäljellä, sitten kiitin ja jatkoin kohti uusia seikkailuja, jos ei huvittanut tarjota vastavuoroisesti.

Eipä ikinä käynyt mielessä, että siinä olisi kukaan ajatellut seksiä ostavansa. Toisaalta muutenkin kohtasin noina juhlimisvuosinani pääsääntöisesti erittäin asiallisia ja kohteliaita miehiä.

Vierailija
170/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vedin kans kaikki mitä eteen tuotiin, mut ei käyny mielessäkään, että olisin jotenkin panovelvollinen nyt illan päätteeksi jollekin äijälle. Panin sitä ketä halusin.

Nyt vanhempana aivan vituttaa ku joku miehenalku tulee baarissa iskemään ja samalla tuo naaman eteen joku jekkubatteryn. Ensinnäkin mulla on varmasti enemmän rahaa kun sulla joten ostan kyllä itse juomani ja toiseksi, se juoma ei ole tuota hirvittävää litkua.

Vierailija
171/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä että se on hyväksikäyttöä?

MIksi sinä kuvittelet että drinkin vastaanottaminen ois lupaus  lähteä jatkoille? Ei se ole sitä kuin sun päässäsi.

Itse en ole moista harrastanut - maksan itse drinkkini niin kukaan kaltaisesi ei vaan erehdy  kuvittelemaan jotain.

Vierailija
172/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy sanoa, että nainen jos tulee notkuu juoman toivossa niin se ei oikein sytytä. Jos ei ole varaa ostaa itse muutaman euron tuoppia, niin sellasella ei ole varaa tehdä yhtään mitään. Ja sellasen ihmisen kanssa ei ole oikein muutakaan yhteistä.

Itse en koskaan ikipäivänä ole mennyt "notkuu juoman toivossa" ja silti niitä on tarjottu. Yleensä aina niin et oon itse ollut jonossa ja sit kun on mun vuoro ja oon maksamassa niin joku siitä lähettyviltä huikkaa et "mä maksan/tarjoon ton sulle" tms. Joskus yrittvät tulla jutulle joskus se jää tasan siihen juoman maksamiseen.

Vierailija
173/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan oli nuorena ihan normaalia. Tai en niinkään ostattanut drinkkejä, vaan kohteliaasti pummasin pientä rahaa ostaakseni tuopin. Melkein aina tuli hiluja, joskus se tuoppikin saman tien. Seuraa pitämään en yleensä jäänyt. Kun ei anna ymmärtää mitään ylimääräistä jne.

Vierailija
174/195 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut baarissa miehille juotavaa ihan ystävällisyyttäni/kohteliaisuutta/hyväntuulisuuttani. Todella outo ajatus että edes ajattelisin miehen luulevan että odotan vastapalvelukseksi seksiä jatkoilla. Mutta toisin päin se siis pätee?

Muutama viikko sitten tapasin baarissa miehen. Kävimme molemmat ostamansa juomia toisillemme. Olemmeko siis nyt seksiä velkaa molemmat?

Vierailija
175/195 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän etiketin mukaisena jutustella tai tanssia juoman tarjoajan kanssa sen ajan mitä sitä juon, en koe mitään velvollisuutta lähteä jatkoille, mutta kyllä se saattaa saada minut juttelemaan vähän aikaa tyypin kanssa jota en olisi muuten huomannut. Mahdollisille jatkoille lähden sitten ihan tyypin, en juomien perässä.

Vierailija
176/195 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että olen kännissä. Kiitos, miehet 😘.

Vierailija
177/195 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Eihän ne oikeasti halua tutustua naiseen, vaan pimppaa.

Sit ainaki kannattaa mennä sinne alan ammattilaiselle eikä hakuammunnalla ostella juomia naisille jos joltain lohkeaisi. Ammattilaiselta saat haluamasi käsittelyn sovittuun hintaan kun taas baarissa tod. näk. nainen vain haluaa tutustua eikä anna. Pahimmassa tapauksessa juo ja katoaa paikalta.

Itse olen vuosia sitten aikani yhden illan juttuja harrastanut eikä kyllä drinkin hinnalla kannata antaa. Se on se 5 sekkaa ja murahdus. Nautinnosta ei tietoakaan (ja mitä enempi mies yrittää alustaa taitojaan sitä pahempi pettymys odottaa).

Onko tällaisia oikeasti. Krapulassa ymmärrän jos viidessä minuutissa kuti lähtee.

Vierailija
178/195 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ostaa seksiä, niin kannattaa kertoa se ja tarjota kunnon nippu käteistä. Muutaman euron drinkki ostaa sulle korkeintaan hymyn ja kiitoksen.

Vierailija
179/195 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen enkä mikään kaunis,läksin kerran yksin parille pubiin ja joku mies tuli juttelemaan mikä oli ok mutta sitten sanoi ettå haluaa tarjota minulle kaljan. Vastasin ei kiitos,ostan itse oman kaljani. Mies ei uskonut vaan kävi hakemassa minulle sen kaljan ja jotain minttushotteja.

Join ne ja sanoin kiitos,mutta lähdenpä tästä mieheni viereen nukkumaan.

Tyyppi raivostui,huusi hu""aa ym perääni.

Miehet,miksi toimitte näin?!

Luuleteko oikeasti ettå voitte ostaa juomalla pi""lua?

Vierailija
180/195 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Eihän ne oikeasti halua tutustua naiseen, vaan pimppaa.

Sit ainaki kannattaa mennä sinne alan ammattilaiselle eikä hakuammunnalla ostella juomia naisille jos joltain lohkeaisi. Ammattilaiselta saat haluamasi käsittelyn sovittuun hintaan kun taas baarissa tod. näk. nainen vain haluaa tutustua eikä anna. Pahimmassa tapauksessa juo ja katoaa paikalta.

Itse olen vuosia sitten aikani yhden illan juttuja harrastanut eikä kyllä drinkin hinnalla kannata antaa. Se on se 5 sekkaa ja murahdus. Nautinnosta ei tietoakaan (ja mitä enempi mies yrittää alustaa taitojaan sitä pahempi pettymys odottaa).

Onko tällaisia oikeasti. Krapulassa ymmärrän jos viidessä minuutissa kuti lähtee.

Tällaisia on olemassa paljon. Luuletko oikeasti, että jotain baarikärpästä naisen nautinto kiinnostaa pennin vertaa?