Mikä lyhyissä blondeissa viehättää miehiä niin paljon?
Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.
Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.
Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. no minä olen pitkä tumma ja hoikka. Vaatimukseni miehille on kyllä aika kovat:
- pituus vähintään 180cm, mielellään enemmän
- urheilullinen
- päivettynyt, tummat piirteet
- hyvä iho ja valkoiset hampaat
- ei saa tupakoida
- hyvä ammatti, jossa hyvä palkka
- herrasmiehen ihana luonneEn suostu tinkimään yhdestäkään kohdasta.
Täytän muut ehdot, mutta minulla ei ole tummia piirteitä, päivettynyt kyllä olen, mutta hiukset, kulmakarvat ja parta on sellaiset maantienväriset. Kuulostat kyllä minulle sopivalta naiselta, sillä etsiskelen palkintovaimoa. Monissa edustustilaisuuksissani olisi hyvä, jos olisi näyttävä nainen vierellä.
t. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on seksikästä, jos nainen joutuu polvistumaan ottaakseen suihin.
Kyllä ne lyhyemmätkin joutuvat.
Jos on tarpeeksi lyhyt, niin ei joudu.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.
Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.
Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?
Pitkät blondit ovat eniten miesten mieleen, siis keskimäärin.
Semmonen pitkien naisten haukkumisketju 😂
T. Pitkä ja kaunis nainen
Lyhyet vaaleat blondit ovat tyhmiä ja helppoja.
Lyhyempi nainen saa parempaa palvelua kaupoissa, baareissa jne. kun asiakkaan kasvot ovat samalla tai alemmalla tasolla kuin asiakaspalvelijan. Lyhyttä on siis helpompi lähestyä kaikissa arkisissa tilanteissa, joten lyhyisiin naisiin tutustuu helpommin kuin pitkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178 cm mies ei ole pitkä.
Ulkomailla kun menen bussiin tai metroon niin yleensä vain 0-2 jätkää siellä ovat minua pidempiä.
Noh, suomalaisilla naisilla on kyllä vähän vinoutuneet käsitykset omasta hyvyydestään ja siitä mitä voi miehiltä vaatia. Se on suuri syy siihen miksi asiat ovat niin paskasti suomessa.
Onneksi ulkomuotoni on sellainen että saan jatkuvasti huomota nuorilta pikini fitness instagram misuilta. Suomessa joutuisin varmaan tyytymään johonkin kulahtaneeseen yh pubiruusuun joka luulee olevansa joku suurikin hyväntekijä kun huolii minut.
T. 178cm jätkä
Nyt on kyllä pakko sanoa, että itse olen 175 cm pitkä nainen, ja hyvin usein huomaan kaupungilla tai vaikkapa marketissa, että olen selvästi pisin henkilö näköpiirissä. Ja jos joku on pitempi, se on mies. Joskus on ollut todella kummallisia tilanteita kun oikeasti katseet kohtaa ihmisjoukossa sen muun joukon päiden yläpuolella. Keskipituus voi suomalaisilla hyvinkin olla melko korkea, mutta suuri osa porukasta menee silti reilusti sen alle (ja tietysti myös yli). Ja 178cm on ihan tavallinen pituus miehelle. Ei pitkä, mutta ei mikään huomiotaherättävän lyhytkään.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyempi nainen saa parempaa palvelua kaupoissa, baareissa jne. kun asiakkaan kasvot ovat samalla tai alemmalla tasolla kuin asiakaspalvelijan. Lyhyttä on siis helpompi lähestyä kaikissa arkisissa tilanteissa, joten lyhyisiin naisiin tutustuu helpommin kuin pitkiin.
Tämä! Varsinkin Gigantin miesmyyjät vaikuttava kiusaantuneilta, jos joutuvat tsiigaileen asiakasta yläviistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. no minä olen pitkä tumma ja hoikka. Vaatimukseni miehille on kyllä aika kovat:
- pituus vähintään 180cm, mielellään enemmän
- urheilullinen
- päivettynyt, tummat piirteet
- hyvä iho ja valkoiset hampaat
- ei saa tupakoida
- hyvä ammatti, jossa hyvä palkka
- herrasmiehen ihana luonneEn suostu tinkimään yhdestäkään kohdasta.
Täytän muut ehdot, mutta minulla ei ole tummia piirteitä, päivettynyt kyllä olen, mutta hiukset, kulmakarvat ja parta on sellaiset maantienväriset. Kuulostat kyllä minulle sopivalta naiselta, sillä etsiskelen palkintovaimoa. Monissa edustustilaisuuksissani olisi hyvä, jos olisi näyttävä nainen vierellä.
t. M44
Lisään vielä, että minulla on aika varmat näkemykset naisten tyylin suhteen, joten jos päädymme yhteen, minä päätän pukeutumisestasi, kampauksestasi ja meikistäsi, kun liikumme yhdessä julkisuudessa. Tämä ei mielestäni ole kohtuuton vaatimus, jos minä ne myös maksan. Ideaalitilanne tietysti olisi, jos makummekin olisivat yhteneväiset.
M44
Todella pitkät naiset ovat vähän "androgyynin" oloisia, mutta kyllä heillekin on ottajansa, ne todella pitkät miehet ainakin. Luin joskus, että miehet pitävät varsinkin "tekoblondia" kevytkenkäisemmän näköisenä, joten siksi varmaan vientiäkin on hitusen enemmän yöelämässä (lähde varmaan Cosmo...) Ja toisaalta vaaleus myös "nuorentaa". Miksi pitää aina tehdä niin iso numero näistä ulkonäköasioista? Kaikille löytyy joku eikä toisaalta toisten naisten viennin pitäisi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet vaaleat blondit ovat tyhmiä ja helppoja.
Ei, vaan lyhyillä vaaleilla on varaa olla joko tyhmä tai älykäs, sillä he pariutuvat joka tapauksessa.
Pitkällä naisella on kirouksena pituus, joka karkoittaa miehet. Siihen jos vielä lisää tyhmyyden niin pitkä nainen ei tule koskaan pariutumaan. Siksi pitkät naiset haluavat antaa itsestään älykkään mielikuvan.
Lyhyenä on kivempaa. Jos tulee kiloja niin ne kun laihduttaa pois niin on taas pieni ja siro. Pitkä saa laihduttaa itsensä vaikka luurangoksi, mutta on silti aina pitkä - ei koskaan pieni ja siro.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyenä on kivempaa. Jos tulee kiloja niin ne kun laihduttaa pois niin on taas pieni ja siro. Pitkä saa laihduttaa itsensä vaikka luurangoksi, mutta on silti aina pitkä - ei koskaan pieni ja siro.
Varmasti lyhyenä on kivempaa, koska naiset tutkitusti keskimäärin haluavat itseään vähintään 10cm pidemmän miehen, jolloin lyhyillä on paljon enemmän miehiä joista valita. Jos olet vaikkapa 175cm pitkä nainen, et oikeastaan voi tuolla kriteerillä edes innostua alle 185-senttisestä miehestä. Tämä karsii kiinnostavien miesten määrää aika paljon. Toisaalta on myös tutkittu, että sekä miehet että naiset pitävät vastakkaisessa sukupuolessa omista piirteistään, eli pitkät ja hoikat pitävät pitkistä ja hoikista ja lyhyemmät lyhyemmistä.
Tulkaa pitkät naiset maaseudulle. Kelpaa mikä vaan kunhan on nainen!
Vierailija kirjoitti:
Pitkien naisten kannattaa vain toivoa ja rukoilla luojaansa, että saavan ainoastaan poikia, joille pituusgeeninsä voi siirtää. Jos pitkän naisen pituusgeenit siirtyvät tytöille niin on suurempi mahdollisuus, ettei suku jatku. Pitkät naiset kun eivät ole kovin haluttuja parisuhdekentällä.
Vaikuttaa ne miehenkin geenit. Pitkillä miehillä voi olla pitkiä tyttäriä vaikka nainen eli lasten äiti olisikin lyhyt.
ja viesti poistettu kirjoitti:
Pieni siro nainen ei ole uhka miehisyydelle. Mies voi tuntea olevansa urhea Tarzan joka pelastaa hennon hauraan kaunottaren (vaalean) kauheilta vaaroilta. Nainen kun on avuton ja täysin hänen armoillaan.
Niin hyvässä kuin pahassa. Siis myös täysin alistettavissa sekä fyysisesti että psyykkisesti - blondithan ovat tiedetysti tyhmiä!!! eikö niin? Täydellinen leikkikalu ja hyväksikäytettävä mahtavalle urokselle.
Kautta aikojen on tiedetty, että vahva ja itsetunnon omaava nainen on kauhea uhka. Naisia on vuosituhansia painettu alas rautakouralla juuri tämän takia. eikä tarvitse olla feministi tämän tajuamiseen.
Jokainen jolla on hiukan älyä pystyy sen itse päättelemään ja näkemään ikiaikaisen historian kulussa.
Miehet ovat pelänneet naisen voimaa aina. Niin edelleenkin, ja nyt kauhu kasvaa kun naiset ovat heränneet.
Tästä on kuitenkin mahdoton kääntyä. Uusi sukupolvi on onneksi valveutuneempaa ja naiset alkavat toden teolla ymmärtää oman voimansa. Murroskautta jatkuu vielä jonkin aikaa, mutta uskon että jos ihmiskunta eloon jää, tästä tulee normaalia.
Siis mitä mä just luin?? Äitiyden ja naiseuden voima on tätä maailmaa kannatteleva voima. Naisissa on tulevaisuus! Me rakennamme kodin ja huolehdimme niin lapset kuin miehet tarpeineen. Olemme voimakkaita, omalla, hillityllä tavallamme. Suojelemme lapsia, hemmottelemme perhettä, vaatetamme, ruokimme, pidämme kodin kauniina ja puhtaana. Olemme hiljaisia mutta vahvoja, helliä mutta tunteellisia, hoivaavia mutta itsenäisiä. Naisissa on ihanaa feminiinistä hoivaa ja voimaa!
Vierailija kirjoitti:
On. Lyhyt nainen on naisellinen. Pitkä ei.
Mikä on pituusraja, ettei ole naisellinen? Onko kyse avuttomuudesta, vai mistä se tulee että lyhyt on naisellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Lyhyt nainen on naisellinen. Pitkä ei.
Sanoo suomalainen tanttajalka 😂😂
Ruotsissa lähes kaikki naiset on 170cm+
Siellä on naiset paljon pidempiä (ja kauniimpia) kuin Suomessa.
Ei ole. Ruotsalaisten naisten keskipituus on välillä 166-168cm eli aika lailla sama kuin Suomessakin.
Missään maassa "lähes kaikki naiset" eivät ole yli 170 cm, kun hollantilaisilla sekä eteläslaavilaisten maiden naisilla on keskipituus n. 170-171 cm ja he ovat keskipituudeltaan pisimpiä naisia maailmassa. Tosin joskus luin jostain afrikkalaisesta alkuasukasheimosta, jossa miesten keskipituus olisi 190 cm ja naisten 180 cm, joten siellä "lähes kaikki naiset" voivat olla yli 170 cm pituisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkien naisten kannattaa vain toivoa ja rukoilla luojaansa, että saavan ainoastaan poikia, joille pituusgeeninsä voi siirtää. Jos pitkän naisen pituusgeenit siirtyvät tytöille niin on suurempi mahdollisuus, ettei suku jatku. Pitkät naiset kun eivät ole kovin haluttuja parisuhdekentällä.
Vaikuttaa ne miehenkin geenit. Pitkillä miehillä voi olla pitkiä tyttäriä vaikka nainen eli lasten äiti olisikin lyhyt.
Silti monet lyhyet naiset suosivat pitkiä miehiä, mitä isompi karju niin sitä parempi. Jos mahdollisia tulevia tytärlapsia miettii niin silloinhan lyhyen naisen olisi paras pariutua joko keskipituisen tai lyhyen miehen kanssa.
Nope. Voin perustaa väitteeni tuntemaani n. 50 eri naiseen ja todella suuri osa tämän ryhmän sinkku/vanhapiika-naisista on tummatukkaisia ja normaalia pitempiä naisia. Parisuhteissa olevat ja/tai perheelliset naiset ovat vaaleita ja lyhyitä.