Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lyhyissä blondeissa viehättää miehiä niin paljon?

Vierailija
03.10.2018 |

Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.

Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.

Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin homomiehenä kysyisin teiltä siroja naisia havittelevilta heteromiehiltä, kuinka lyhyt nainen on liian lyhyt? Onko esim. 145 cm vielä sellainen, että ottaa eteen? Jossain vaiheessahan mennään väkisinkin kääpiöfetissin puolelle, jos aina vain lyhyempiä halutaan.

Vierailija
122/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituus on mulle aika pieni kriteeri viehätysvoimassa. Itse asiassa tällä hetkellä käyn kuumana yhteen tosi pitkään blondiin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet blondit tuntuvat olevan yliedustettuja myös Hollywood-julkkisten puolella.. jotain heissä kai sitten on!

Vierailija
124/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus työkavereina kaksi tällaista naista. Pieniä nättejä blondeja. Miehet piirittivät heitä baareissa.

Vierailija
125/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurisidonnainen asia. Pituus on yhteydessä korkeampaan älykkyyteen sekä miehillä että naisilla, joten esim. Gambiassa pitkien naisten jälkeläisillä on suurempi todennäköisyys selvitä hengissä. Länsimaissa älyllä ei ole enää vuosikymmeniin ollut mitään merkitystä henkiinjäämisen kanssa, joten älykkyyden merkitys naisilla on vähentynyt.

Samaisessa gambialaisessa tutkimuksessa havaittiin, että miesten pituudella ei ollut yhtä selvää yhteyttä lisääntymistehokkuuteen. Länsimaissa pituus on miehillä huomattavan merkittävä jälkeläisten määrää ennustava tekijä.

Ei kukaan Suomen presidentti ole ollut pitkä mies. Sauli Niinistökin  vain 177cm. 

Mauno Koivisto oli n 190 ehkä ylikin. Urkki oki myös pidempi kuin SN

Entisajan presidenteistä en tiedä.

Vierailija
126/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyenä on kivempaa. Jos tulee kiloja niin ne kun laihduttaa pois niin on taas pieni ja siro. Pitkä saa laihduttaa itsensä vaikka luurangoksi, mutta on silti aina pitkä - ei koskaan pieni ja siro. 

Musta olis kamalaa olla lyhyt. Nytkin tuntee kotona olevansa liian lyhyt, kun mies laittaa harvemmin tarvitut tavarat ylähyllylle ja mä en ylety sinne ilman tuolia.

N180cm

Vierailija
127/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten palstan pitkät naiset nousevat heti puolustelemaan, miten haluttuja he ovat ja miten vientiä riittää. Tosi asiassa vain harvat miehet kuumenevat pitkistä variksenpelättimistä, jotka itseään naisiksi väittävät. 

Äänikin niillä on matala kun sitä testosteronia on ollut liikaa murrosiässä. Hyi hyi.

Kaappihomojen suosiossa ne 170cm+ muijat vaan ovat.

Joo. Mullakin yhtä matala ääni kuin 10v pojilla. Ainakin jos pelikavereita on uskominen, kun äänen perusteella luulevat mua pikkupojaksi 😂

N180cm

Vierailija
128/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut, että juuri pitkillä tytöillä olisi mitenkään erityisen matala ääni. Vaikuttaakohan kuitenkaan?

Vierailija
129/142 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannut, että juuri pitkillä tytöillä olisi mitenkään erityisen matala ääni. Vaikuttaakohan kuitenkaan?

No ei. Samoin kuin pituus ei vaikuta siihen mihin rasva kertyy lihotessa. Muutenhan ei olisi omenalihavia lyhyitä ja tiimalasikroppaisia pitkiä naisia.

Vierailija
130/142 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikää kaikki valkoiset naiset on rumia

lyhyt aasialainen on kaunis

Vierailija
131/142 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten palstan pitkät naiset nousevat heti puolustelemaan, miten haluttuja he ovat ja miten vientiä riittää. Tosi asiassa vain harvat miehet kuumenevat pitkistä variksenpelättimistä, jotka itseään naisiksi väittävät. 

Äänikin niillä on matala kun sitä testosteronia on ollut liikaa murrosiässä. Hyi hyi.

Joo. Mullakin yhtä matala ääni kuin 10v pojilla. Ainakin jos pelikavereita on uskominen, kun äänen perusteella luulevat mua pikkupojaksi 😂

N180cm

Jep jep. Tosi seksikästä sellainen muija joka kuulostaa pikkupojalta.

Onneksi minun naisen kokoisella 163cm tyttöystävällä on ihanan korkea ääni joka signaloi korkeasta estogreeni tasosta.

Vierailija
132/142 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N180cm

Onneksi minun naisen kokoisella 163cm tyttöystävällä on ihanan korkea ääni joka signaloi korkeasta estogreeni tasosta.

Pikkupojilla on korkea ääni, sehän madaltuu vasta äänenmurroksessa. Ja naisen kokoinen mäkin olen. Olenhan nainen enkä mies. :)

N180cm

Vierailija
133/142 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N180cm

Pikkupojilla on korkea ääni, sehän madaltuu vasta äänenmurroksessa. Ja naisen kokoinen mäkin olen. Olenhan nainen enkä mies. :)

N180cm

Niinpä. Korkea ääni miehiin verrattuna, matala ääni (keskiverto) naisiin verrattuna. Mieti nyt vähän itsekin, onko sinun usein vaikea erottaa naisäänejä pikku poikien äänistä.

https://www.smithsonianmag.com/science-nature/why-women-like-deep-voice…

Vierailija
134/142 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N180cm

N180cm

Niinpä. Korkea ääni miehiin verrattuna, matala ääni (keskiverto) naisiin verrattuna. Mieti nyt vähän itsekin, onko sinun usein vaikea erottaa naisäänejä pikku poikien äänistä.

https://www.smithsonianmag.com/science-nature/why-women-like-deep-voice…

Eiköhän mua luulla pikkupojaksi, koska suurin osa kyseisen pelin pelaajista on pikkupoikia, eikä aikuisia naisia ja muutenkin 90% pelaajista on miespuolisia 😂

N180cm

Vierailija
135/142 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kyllä niillä pienillä ja tummilla on vähintään yhtä paljon vientiä. Jos näytät aasialaiselta, niin vielä enemmän vientiä. Lopulta kauniit kasvot ja hyvä vartalo ratkaisee. JA ehdottomasti PERSOONA.

Vierailija
136/142 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä iljettävät trañsuț liittyvät lyhyisiin blondeihin?

Vierailija
137/142 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet lihoaa helpommin. Huomattu on. Kaikki kilot näkyy saman tien.

M33

Lihoaa lihoaa lihoaa, vttu mene kouluun, aikuinen nainen.

Vierailija
138/142 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni seksikäs hyvämuotoinen blondi on mukava katsottava kun hän ratsastaa kovalla kalullani.

Vierailija
139/142 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ja kauneinta herkkua!

Vierailija
140/142 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset eivät oikein iske. Ihan silläkin periaatteella, että suutelu ei onnistu hyvin. Pidän pitkistä naisista, koska heidän olemus on vaikuttavaa.(Tietysti sekin on henkilökohtaista.)

T:189cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän