Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lyhyissä blondeissa viehättää miehiä niin paljon?

Vierailija
03.10.2018 |

Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.

Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.

Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 165 senttiä liian pitkä naisen pituus? itse olen.

Vierailija
42/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. no minä olen pitkä tumma ja hoikka. Vaatimukseni miehille on kyllä aika kovat:

- pituus vähintään 180cm, mielellään enemmän

- urheilullinen

- päivettynyt, tummat piirteet

- hyvä iho ja valkoiset hampaat

- ei saa tupakoida

- hyvä ammatti, jossa hyvä palkka

- herrasmiehen ihana luonne

En suostu tinkimään yhdestäkään kohdasta.

Ja tässä näemme miksi pitkiä naisia ei kannata yrittää, ellei itse ole kaksimetrinen mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon kaksi viimeistä kertaa ollut kahden lyhyen, hoikan ja blondin kaverin kanssa. Itse olen 180cm, ylipainoinen ja tummatukkainen. Mulla ollut meistä eniten vientiä ja mä olen ainoa, joka ei etsinyt seuraa.

Vierailija
44/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 180cm nainen on vähän liian outo.

Missä suhteessa outo? Itse 180cm ja olen lyhyt poikaystäväni silmissä.

Vierailija
45/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Lyhyt nainen on naisellinen. Pitkä ei.

Sanoo suomalainen tanttajalka 😂😂

Ruotsissa lähes kaikki naiset on 170cm+

Siellä on naiset paljon pidempiä (ja kauniimpia) kuin Suomessa.

Ruotsin naisten keskivertopituus on 164,6cm ja suomalaisten 167,5cm.

Vierailija
46/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, mikä pitkissä naisissa ylipäänsä joitakin, eniten naisia, viehättää. Huonoryhtisiä, isoja ja miesmäisiä. Ottavat tilan haluamattaankin. 

Mua aina huvittaa tällaiset yleistykset.

N180cm

Vierailija
47/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, avoimuus, luonne, elämään / tilanteeseen heittäytyminen yms. Jne. Etc. Ja EI KOSKE lyhyitä blondeja, vaan IHAN KAIKKIA.

Vierailija
48/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx vientii ollu yhteiskunnan tuotokset? hahahaha

Vierailija
49/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska blondit tunnetusti ovat helppoja

Vierailija
50/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162cm, siro ja naisellinen. Tukka on ollut pitkä aina, ja oma väri on tumma ruskea, mutta olen vaalentanut sen kaksi kertaa elämäni aikana joksikin aikaa. Eron miesten käytöksessä huomaa samantien. Ne jotka eivät usko voivat vapaasti kokeilla.

Vierailija
51/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehille pitkä nainen? 168cm korkkareissa on jo sen keskivertomiehen pituinen. 178cm korkkareissa on taas pitkän miehen pituinen.

Vierailija
52/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm mies ei ole pitkä.

Vierailija
53/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

178 cm mies ei ole pitkä.

Etkö ymmärrä lukemaasi? Kukaan ei ole niin väittänyt, mutta sen pituinen nainen on.

Vierailija
54/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä lyhyys ja blondius riitä. Pitää olla iso(hko)t tissit myös. T: mies

Vierailija
55/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni ovat olleet erilaisia. Itse olen 170 cm ja tummatukkainen ja kauniin, lyhyemmän ja blondin kaverin kanssa olen aina saanut riittävästi huomiota. Tai siis ainakin ikinä ei ole tullut fiilista että hän saisi huomiota enemmän , joskus on edes päinvastain. Ja oon ihmettelenyt sitä joskus koska hän on semmonen pieni ja söpö, mutta ehkä syy voi olla että mulla on naisellisempi vartalo.

Vierailija
56/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi ja lyhyt = tyhmä ja heikko. Mies haluaa olla se vahvempi osapuoli ja suojella pientä avutonta.

Vierailija
57/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikojen Av aiheiden perusteella ei voi muuta sanoa, kun että on meillä epävarmat naiset Suomessa. Itsekin nainen, itsekin epävarma, mutta en näin neuroottisesti :D

Vierailija
58/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Eiköhän se naama ja ylipaino tai sen puute ratkaise enemmän kun pituus. Miehet pysyy poissa myös jos sinulla on sellainen ilme että näyttää siltä kun olisit juuri paskaa syönyt.

Ootte kyllä aika ruudinkeksijöitä jos teette sen johtopäätöksen että se on pituuden ja hiusvärin perusteella jollekin rumalle 170cm 75kg brunettille ei löydy seuraa.

Vierailija
59/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunetti mieluummin ja pituutta 170cm noin suunnilleen.

Vierailija
60/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartaloinen, muodokas ja alle 160cm pituinen (suomalainen) nainen on ehdoton suosikkini. Vielä jos löytyisi aitona brunettena ruskein silmin, niin antaisin "puoli valtakuntaa", jos saisin vaimokseni. Itä-Suomessa heitä tuntuu etenkin riittävän, harmikseni asun itse aivan väärällä suunnalla.

Lyhyiden naisten vartalotyyppi miellyttää henkilökohtaisesti tosiaan eniten, sille en voi valitettavasti mitään. Pitkät naiset ovat toki kauniita myös, kuten kaikki naiset ylipäätään. Mutta etenkin pitkät jätän muiden onneksi, kaikille löytyy joskus se oma "vastakappale".

M182

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi