Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lyhyissä blondeissa viehättää miehiä niin paljon?

Vierailija
03.10.2018 |

Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.

Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.

Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että vienti baarissa ei kerro läheskään koko totuutta. Mä olen pitkä, hoikka, tumma ja mallimainen ja mua kyllä lähestytään baarissa, mutta ei koskaan sellaiset lipevät, kopeloivat miehet, vaan fiksut ja hyväkäytöksiset. Monet miehet ovat sanoneet, että lyhyet blondit ovat usein helpompia, kun taas pitkät ja hoikat vaikuttavat arvokkaammilta. Tämä on toki karmea yleistys. Ja onneksi makunsa kullakin. Ehkä yleisesti voisi kuvitella, et lyhyen naisen on helpompi löytää mies, koska valinnanvaraa on enemmän. 

Vierailija
62/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viesti poistettu kirjoitti:

Pieni siro nainen ei ole uhka miehisyydelle. Mies voi tuntea olevansa urhea Tarzan joka pelastaa hennon hauraan kaunottaren (vaalean) kauheilta vaaroilta. Nainen kun on avuton ja täysin hänen armoillaan.

Niin hyvässä kuin pahassa. Siis myös täysin alistettavissa sekä fyysisesti että psyykkisesti - blondithan ovat tiedetysti tyhmiä!!! eikö niin? Täydellinen leikkikalu ja hyväksikäytettävä mahtavalle urokselle.

Kautta aikojen on tiedetty, että vahva ja itsetunnon omaava nainen on kauhea uhka. Naisia on vuosituhansia painettu alas rautakouralla juuri tämän takia. eikä tarvitse olla feministi tämän tajuamiseen.

Jokainen jolla on hiukan älyä pystyy sen itse päättelemään ja näkemään ikiaikaisen historian kulussa.

Miehet ovat pelänneet naisen voimaa aina. Niin edelleenkin, ja nyt kauhu kasvaa kun naiset ovat heränneet.

Tästä  on kuitenkin mahdoton kääntyä. Uusi sukupolvi on onneksi valveutuneempaa ja naiset alkavat toden teolla ymmärtää oman voimansa. Murroskautta jatkuu vielä jonkin aikaa, mutta uskon että jos ihmiskunta eloon jää, tästä tulee normaalia.

Naiset ovat kyllä nykyään heikompia kuin koskaan, ainakin jatkuvan märinän määrästä päätellen. On saatu kaikki mitä on haluttu ja sitten ollaan niin uupuneita että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten väri on kyllä aika pieni tekijä loppupeleissä, kun elämänkumppania haetaan. 

Koulutustaso, arvot, asenteet, ammatti, tulotaso, huumorintaju, perhetausta (ettei ole psykopaatiksi kasvatettu), harrastukset, liikunnallisuus, lapsirakkaus, elämänhallinta yleisesti, itsetunto terveellä tavalla, raha-asioiden hoitotaito, kiinnostus koti- ja perhe-elämään, seurallisuus/puheliaisuus, ulkonäkö yleensä, siisteys, eläinrakkaus, terve suhde alkoholiin yms ovat varmaan tärkeämpiä kuin hiusten väri. Pituus on tärkeämpi kuin hiusen väri. Se oma on paras. Turha on värjätä liikaa omasta poikkeavaan, koska se ei toimi. 

Liiallinen seksikkyys ulkonäössä vetää puoleensa kaikenmaailman pellejä, joten kannattaa pukeutua asiallisesti, jotta saa asiallaista käytöstä osakseen.

Vierailija
64/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyypillinen suomalainen mies tykkää blondeista pituuteen katsomatta. Itse tykkään tummista hiuksista ja eksoottisemmasta lookista. Mutta kukin tyylillään. Kerran yksi kaverini kertoi tohkeissaan, että työpaikallensa oli tullut harjoittelijatyttö johon hän oli oitis "ihastunut". Kysyin, että minkälainen nainen on kyseessä. Vastaus oli "no semmone isotissine blondi". Siinäpä se, ei sanaakaan luonteesta tai muista piirteistä. Kunhan on blondi ja isot tissit. Hohhoijjaa!

Vierailija
65/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on oikeasti itse lyhyt ja luultavasti pyylevä blondi joka nyt yrittää heruttaa.

Oikeasti jokaiselle suurin piirtein normaalin rajoissa ulkonäöllisesti olevalle naiselle riittää vientiä sekä baareissa että irl jos nyt ei ihan naama norsunveellä koko aikaa kulje.

On oikeasti tosi vaikea ymmärtää naisten jatkuvaa tarvetta vertailla toisiaan ja rypeä huonossa itsetunnossa ja hakea epätoivoisesti hyväksyntää. Eikö teillä ole silmät päässä? Kyllä niitä miehiä riittää ihan kaikille.

t: keskimittainen, kesikokoinen, keskiruskea rillipää jolla on ollut ihan riittävästi vientiä

Vierailija
66/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien naisten kannattaa vain toivoa ja rukoilla luojaansa, että saavan ainoastaan poikia, joille pituusgeeninsä voi siirtää. Jos pitkän naisen pituusgeenit siirtyvät tytöille niin on suurempi mahdollisuus, ettei suku jatku. Pitkät naiset kun eivät ole kovin haluttuja parisuhdekentällä. 

Vierailija
67/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.

Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.

Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?

Tää sama sotanorsu ulisi täällä eilen illalla.

Vierailija
68/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tätä. Ehkä olet vain rumempi kuin mainitsemasi blondit

T. Pitkä brune

Vierailija
69/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkien naisten kannattaa vain toivoa ja rukoilla luojaansa, että saavan ainoastaan poikia, joille pituusgeeninsä voi siirtää. Jos pitkän naisen pituusgeenit siirtyvät tytöille niin on suurempi mahdollisuus, ettei suku jatku. Pitkät naiset kun eivät ole kovin haluttuja parisuhdekentällä. 

Mitä absoluuttista paskaa suollat. Ikinä ei ole ollut miesten huomiosta pulaa, päinvastoin.

T. 177 cm

Vierailija
70/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmän voittaa helpommin kamppailussa.

Vierailija
71/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten palstan pitkät naiset nousevat heti puolustelemaan, miten haluttuja he ovat ja miten vientiä riittää. Tosi asiassa vain harvat miehet kuumenevat pitkistä variksenpelättimistä, jotka itseään naisiksi väittävät. 

Vierailija
72/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu olla suloinen pieni pakkaus, jota mies voi suojella ja rakastaa. 

Vierailija
73/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

178 cm mies ei ole pitkä.

Ulkomailla kun menen bussiin tai metroon niin yleensä vain 0-2 jätkää siellä ovat minua pidempiä.

Noh, suomalaisilla naisilla on kyllä vähän vinoutuneet käsitykset omasta hyvyydestään ja siitä mitä voi miehiltä vaatia. Se on suuri syy siihen miksi asiat ovat niin paskasti suomessa.

Onneksi ulkomuotoni on sellainen että saan jatkuvasti huomota nuorilta pikini fitness instagram misuilta. Suomessa joutuisin varmaan tyytymään johonkin kulahtaneeseen yh pubiruusuun joka luulee olevansa joku suurikin hyväntekijä kun huolii minut.

T. 178cm jätkä

Vierailija
74/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten palstan pitkät naiset nousevat heti puolustelemaan, miten haluttuja he ovat ja miten vientiä riittää. Tosi asiassa vain harvat miehet kuumenevat pitkistä variksenpelättimistä, jotka itseään naisiksi väittävät. 

Veikkauksia pystyyn onko tän kommentin takana lyhyt katkera mies vai lyhyt katkera nainen? 😂

Vierailija
75/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänikin niillä on matala kun sitä testosteronia on ollut liikaa murrosiässä. Hyi hyi.

Kaappihomojen suosiossa ne 170cm+ muijat vaan ovat.

Vierailija
76/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks naiset jatkuvasti ajattelee tämmöstä? Miehiä ei v i t t u a k a a n kiinnosta naisen hiusteväri tai pituus. Paino on ehkä oleellisin tekijä jos nyt joku pitää sanoa.

Miehillä on pulaa naisista, mutta naisilla ei todellakaan miehistä.

Jos ei v ittuakaan kiinnosta hiustenväri tai pituus, niin miksi sitten mieheni yrittää puhua minut ympäri, että värjäisin blondiksi, kuittailee myös pituudestani että olen lyhyt, vaikka suomalaiseksi naiseksi ihan normaalipituinen(170cm).

Vierailija
77/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä naisia luullaan takaa katsottuna miehiksi. Monesti ollut sellaisessa tilanteessa, kun joku luulee minun liikkuneen miehen kanssa vaikka oikeasti olen ollut 169cm kaverin (=nainen) kanssa ulkona. 

Vierailija
78/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondeilla on normaalisti hennompi ihokarvoitus kuin brunetella, latinoista nyt puhumattakaan. Ei karvainen nainen ole seksikäs nykyajan miesten mielestä. On oltava joko posliini tai hento karvoitus. 

Vierailija
79/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondeilla on normaalisti hennompi ihokarvoitus kuin brunetella, latinoista nyt puhumattakaan. Ei karvainen nainen ole seksikäs nykyajan miesten mielestä. On oltava joko posliini tai hento karvoitus. 

Tummatukkasilla naisilla on monesti ihokarvoitustakin suupielien yläpuolella, aidoilla blondeilla ei koskaan. 

Vierailija
80/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, 153cm isotissinen blondi täällä, ei vaan miehiä näy.

Toisaalta, minua ei kyllä baareistakaan löydä. Kirjastosta enemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä