Mikä lyhyissä blondeissa viehättää miehiä niin paljon?
Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.
Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.
Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?
Kommentit (142)
Näissä keskusteluissa voi aina hämmästellä, miten kauniita naisia täällä Vauva-palstalla onkaan :)
Moni nainen kirjoittelee miehen näkökulmasta ja kehuu itsensä näköisiä naisia. Voi pyhä yksinkertaisuus :)
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, ja niistä ei voi kiistellä. Joku tykkää tummista, toinen vaaleista, joku pitkistä, toinen lyhyistä... Itse epäilen kuitenkin, että kun kunnolla kolahtaa, näillä mieltymyksillä ei ole niin väliä. Itselläni on joitain asioita, joita en miehessä pystyisi hyväksymään, mutta en niitä tässä luettele. Kyllä parisuhde perustuu sille(kin), että kokee toisen viehättäväksi jotenkin. Ja on satuttavaa, jos itse on kiinnostunut mutta toinen ei. Etenkin jos ei ole ihastuttava toisen silmissä. Pitkää tummaa tyttöä loukkaa, jos mies, josta hän on kiinnostunut, osoittaa selkeästi, että tykkää ihan erinäköisistä. Tämän takia osa porukasta täällä kirjoittelee ja kehuu itseään.
Kai tämäkin on biologiaa. Nuo ominaisuudet mielletään liittyvään nuoruuteen. Vaaleatkin "tummenevat" vanhentuessaan.
Lisäisin aloitukseen myös sen tarkennuksen, että vaaleus ja sirous on nimeomaan se yhdistelmä. Pieni, vaalea pullukka ei usein ole sitä kuuminta hottia.