Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lyhyissä blondeissa viehättää miehiä niin paljon?

Vierailija
03.10.2018 |

Olen itse pitkä ja ruskeahiuksinen nainen, usein kauniiksi kehuttu. Olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos liikun yöelämässä vaaleiden, lyhyiden blondien kanssa niin he saavat aina enemmän huomiota kuin minä. Minulla on siis useampia tällaisia kavereita ja kuvio toistuu aina.

Muiden naistyyppien kohdalla en tätä huomaa.

Onko lyhyt ja vaalea nainen keskimäärin siis enemmän miesten mieleen kuin pitkä ja tumma?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Lyhyt nainen on naisellinen. Pitkä ei.

Terveisin Minna 155cm 99kg

Vierailija
22/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni siro nainen ei ole uhka miehisyydelle. Mies voi tuntea olevansa urhea Tarzan joka pelastaa hennon hauraan kaunottaren (vaalean) kauheilta vaaroilta. Nainen kun on avuton ja täysin hänen armoillaan.

Niin hyvässä kuin pahassa. Siis myös täysin alistettavissa sekä fyysisesti että psyykkisesti - blondithan ovat tiedetysti tyhmiä!!! eikö niin? Täydellinen leikkikalu ja hyväksikäytettävä mahtavalle urokselle.

Kautta aikojen on tiedetty, että vahva ja itsetunnon omaava nainen on kauhea uhka. Naisia on vuosituhansia painettu alas rautakouralla juuri tämän takia. eikä tarvitse olla feministi tämän tajuamiseen.

Jokainen jolla on hiukan älyä pystyy sen itse päättelemään ja näkemään ikiaikaisen historian kulussa.

Miehet ovat pelänneet naisen voimaa aina. Niin edelleenkin, ja nyt kauhu kasvaa kun naiset ovat heränneet.

Tästä  on kuitenkin mahdoton kääntyä. Uusi sukupolvi on onneksi valveutuneempaa ja naiset alkavat toden teolla ymmärtää oman voimansa. Murroskautta jatkuu vielä jonkin aikaa, mutta uskon että jos ihmiskunta eloon jää, tästä tulee normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ajattelen että pitkä ja tumma on paljon vaikeampi saada kuin lyhyt blondi. Siis pitkät tummat naiset paljon vaikeampia.

Vierailija
24/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ihannepituus on 150-158 cm. Jos menee tuosta hieman yli niin pitää olla muuten tyrmäävä ja ehdottomasti hoikka. Reippaasti pitemmät naiset ovat vastenmielisiä. Varsinkin jos on ylipainoa, sillä ylipainoisia naisia en pidä lainkaan naisina. Keskivertoa laadukkaampana miehenä minulla on aina ollut varaa valita ja valitsen sen lyhyimmän. Naisen kuuluu olla siro ja sulokas. 

Haha älä huoli, en ikinä ottais sua edes yhdeksi yöksi sänkyyn 😅

Vierailija
25/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ihannepituus on 150-158 cm. Jos menee tuosta hieman yli niin pitää olla muuten tyrmäävä ja ehdottomasti hoikka. Reippaasti pitemmät naiset ovat vastenmielisiä. Varsinkin jos on ylipainoa, sillä ylipainoisia naisia en pidä lainkaan naisina. Keskivertoa laadukkaampana miehenä minulla on aina ollut varaa valita ja valitsen sen lyhyimmän. Naisen kuuluu olla siro ja sulokas. 

Älä valehtele. Olen 155cm eikä miehet kato päinkään! Ei koskaan! Olen täysin huomaamaton pitkien kavereideni rinnalla.

Vierailija
26/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä miesten taso on romahtanut surkeaksi jos sinä ja kaltaisesi muka olette keskivertoa laadukkaampia. Taidan vaihtaa naisiin...

Vierailija
27/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on rumia, lyhyitä ja huonokroppaisia. Ei ihme etteivät uskalla lähestyä kauniita naisia. Pakithan siinä tulisi.

Vierailija
28/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole mitään hätää, mutta miehillä kylläkin. Miehet luulee että naiset oikein kilpailevat heistä😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
29/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm blondi ja kaikki kaverit jotka seurustelevat on pitkiä ja tummatukkaisia.

Pieni myös leveyssuunnassa?

Vierailija
30/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5. Surkean ilmiselvä yritys saada kaksintaistelu aikaan, mutta av-palatalla menee aina ihan täydestä läpi tällaiset.

Vierailija
31/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. no minä olen pitkä tumma ja hoikka. Vaatimukseni miehille on kyllä aika kovat:

- pituus vähintään 180cm, mielellään enemmän

- urheilullinen

- päivettynyt, tummat piirteet

- hyvä iho ja valkoiset hampaat

- ei saa tupakoida

- hyvä ammatti, jossa hyvä palkka

- herrasmiehen ihana luonne

En suostu tinkimään yhdestäkään kohdasta.

Vierailija
32/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, mikä pitkissä naisissa ylipäänsä joitakin, eniten naisia, viehättää. Huonoryhtisiä, isoja ja miesmäisiä. Ottavat tilan haluamattaankin. 

Vierailija
33/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, mikä pitkissä naisissa ylipäänsä joitakin, eniten naisia, viehättää. Huonoryhtisiä, isoja ja miesmäisiä. Ottavat tilan haluamattaankin. 

Wtf?? 😂 No mulla on todella hyvä ryhti, suora selkä ja mitat 175/55.

Vierailija
34/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet on rumia ja lyhyitä. Sitten vielä kehtaavat asettaa vaatimuksia naisille. Menkää naiset ulkomaille hakemaan miehiä!

Vierailija
35/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä olen just ja just tarpeeksi pitkä kun olen 170cm. Myöskään muutenkaan en ole koskaan huomannut lyhyiden naisten olevan suosittuja. Mun ystävät ovat lähes kaikki lyhyitä, eikä käy flaksi, ja sitten kun käy niin kyseessä on joku pillun vonkaaja tai muuten vaan "supliikki" huumorimies.

Vierailija
36/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wtf?? 😂 No mulla on todella hyvä ryhti, suora selkä ja mitat 175/55.

Toivottavasti haet missikisoihin. Upeat mitat :)

Vierailija
37/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tasan 170cm ja tasan 50kg.

Vierailija
38/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen 180cm ja painan 10kg!!!! Kauniiksi kehuttu hoikka brunette!! Vientiä riittää heinälatoon ja takaisin!

Vierailija
39/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kylläkin keskipituudeltaan Euroopan pisimpien joukossa olevat miehet, yhdessä muiden pohjoismaiden sekä Hollannin kanssa.

Lyhyet naiset on vaan seksikkäämpiä, ja parhaimmat pebat on yleensä lyhyemmillä. Lisäksi suomalaiset brunet eivät ole lattarien tasolla ja vaaleahiuksiset ovat maailman mittapuulla eksoottisia.

Mut eiköhän pitkille bruneille löydy paljon arabimiehiä ihan suomestakin. ;)

Vierailija
40/142 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kirjoittelijat täällä aikuisia....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi