Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
341/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Taneli on kyllä jotenkin ihana...  Koirarakas, haluaa perheen, rauhallisen ja mukavan oloinen! Jenny tosin tuntuu etsivän sellaista aavistuksen pahistyyppiä. Vaikkei sitä ehkä halua myöntää. En tiedä jaksanko katsoa koko kautta,  Jenny vaikuttaa jotenkin niin teennäiseltä ja pinnalliselta. Selkäesti huomasi, että näissä alkujaksoissa viehättyi kaikista könsikkäistä. Näille aidosti mukaville tyypeille ja vähemmän ulkonäkökeskeisille jaksoi rupatella, koska halusi olla kohtelias. Kaikkien seurassa ei pystynyt olemaan ihan oma itsensä, rupatteli kuin asiakaspalvelija asiakkaalle.

Vierailija
342/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää toi Jesse... onko ns. timmi läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dapapa kirjoitti:

SPOILER SPOILER

Katsoin ruutu plussasta kolmannen jakson, ja tavallaan vaikka Jennystä tykkään, niin on kyllä hyvin jyrkkä ja ennakkoluuloinen. Jotenkin en oikeastaan ihmettele, miksi on sinkku, vaikka onkin hurmaava, herttanen tms mutta kovin epävarma ja ennakkoluuloinen.

Mun mielestä on hauskaa seurata miesten olemista villalla. Ne on niin rentoja, hauskoja ja varmaan aidosti tosi mukavaa, se synttärijuttu sulatti munkin sydämen.

Mä tykkäsin Terosta. Oman tiensä kulkija, mutta hauska tavallaan ja ihan harmiton persoona. Osaa jutella syvällisiäkin. Jennylle en tosin häntä nähnyt. Ehkä mulle.

Jännittävää ja piristävää seurata Jennyn ja miesten näkökulmasta tätä parin etsintää.

Ainiin ja mun lemppari on kyl MikkoMatias! Ihana tyyppi.

Ei hän mielestäni mitenkään jyrkkä ollut. Hänhän päästi Kimmon jatkoon ja vielä pahoitteli, että taisi olla liian ehdoton mutta ei myöskään voi sille mitään, että Kimmon ammatti häiritsee mutta haluaa kuitenkin tutustua. En itsekään lähtökohtaisesti haluaisi seurustella stripparin kanssa. 

Minusta on väärin kutsua Hunkseja strippareiksi, eivät he käyskentele lavalla melat näkyvissä tai hankaa itseään pylväisiin niinkuin vastaavat naisstripparit, jotka todellakin esittelevät tuheronsa, tosin sileäksi ajellun, kaikista kulmista ja heidän hommaansa voi todellakin kutsua strippaamiseksi, Hunksit sen sijaan tekevät kunnon shown käyttäen treenattuja vartaloitaan.

Vierailija
344/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuo kriittinen asia jota Jenny itkee tuossa teaserissa? Jonka sai tietää tolta mieheltä? 

Varmaa et Kimmo on Hunks.

Siinä tapauksessa kummallisia ennakkoluuloja Jennyllä, eihän Hunkseissa tanssiminen tee kenestäkään huonompaa ihmistä ja Kimmollahan on sitä paitsi toinen ammatti lasten parissa, jota ainakin minä arvostan ja onhan Sami Sarjulakin pärjännyt ihan mukavasti Hunksien jälkeen.

Ei kai se huonompaa tee mutta en kyllä välttämättä itsekään haluaisi stripparia puolisoksi. EI sillä, että kukaan strippari varmasti huolisikaan. :D  En tiedä miten Sami Sarjula liittyy tähän mutta eikö hänkin siinä 3- kympin paikkeilla varmasti lopettanut Hunks- uran. Onhan se nyt hieman eri asia kolmekymppisenä edelleen tanssia ja ilmeisesti ilman aikomustakaan  lopettaa. Ei se tarkoita, että strippari olisi jotenkin huonompi ihminen mutta kyllähän se nyt aika selvä on, että aika monelle puolisoehdokkaalle se voi olla kynnyskysymys.  En haluaisi perustaa perhettä ja selitellä lapsille, kuinka isä lähtee strippaamaan. 

Vierailija
345/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Onhan tää aika hervoton mesta!

Vierailija
346/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hottis kirjoitti:

Santtu on kuuma

Sen kanssa vois mennä pellolle panemaan

Miksi pellolle? Ja toisekseen minä en pane, vaan rakastelen.

Santtu

Ja heti kämmäsin enkä osannu lainata tekstiä...

Mitä tuossa vauvan lukijat arpoivat niin tarkoitin todellakin olleeni yhteensä about vuoden parisuhteessa.

Vierailija
347/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin että Tero ei olisi saanut ruusua. Liian itserakas/itsevarma ja vaihtaa naista heti kun löytää tasokkaamman. Lisäksi kertoi että ei ole varma ottaako ruusun joten tuli vaikutelma ettei Jenny kiinnosta. Pinnallinen tyyppi.

Voin yrittää kokeilla pitää itestäni jatkossa vähemmän ja olla epävarmempi. Valitettavasti oon niin kakkiainen, että olen sellaisten naisten kanssa, jotka miellyttävät minua todella paljon. Kaiholla olen seurannut sinunlaistesi helppoa parisuhde-elämää, jotka ottavat heti sen ensimmäisen vastaan tulevan sinkun. Ei väliä miltä näyttää tai miten käyttäytyy.

Vierailija
348/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se BB-Tero? D:

Vierailija
349/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko kirjoitti:

Onko tää se BB-Tero? D:

Kyllä ja tämä myös.

Vierailija
350/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua tuo Tero xD siinäpä oikea palkinto! Tv on oikea paikka hänelle - sen verran viihdyttävä hahmo kyllä. Komediahahmo.

Vierailija
351/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron kanssa ollaan yhtä noloja ja itserakkaita. Ei ois ihme vaikka oltaisiin jotain sukua, itsekin olen Ylitorniolta. Yhteistä myös se, että ura politiikassa on molemmilla yhtä lupaavalla pohjalla.

Vierailija
352/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että Jennylle on valittu mitä sattuu porukkaa. BB-Tero, kaksi 10 v nuorempaa, pari stripparia, joku savolainen, yksi vanha ukko, muut suht mitäänsanomattomia, ei lainkaan Jennylle sopivan oloisia. Kummallista, ei nyt luulisi olevan niiiin vaikeaa löytää hauskannäköisiä fiksuja miehiä. Ihmetyttää tuotanto.

Vierailija
353/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se BB-Tero on yhtä kova ryyppäämään kuin nuorena?

Vierailija
354/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jees. Nämä anonyymit keskustelupalstat on käytännössä mahdottomia paikkoja normaalille keskustelulle. Kuin olisi treffeillä, jossa treffikumppanin ja ittensä välillä on peiliseinä. Treffikumppanisi näkee kyllä sinut, mutta itse et edes tiedä onko toinen nainen, mies tai jokin muu. Harva teistä varmasti lähtisi sellaisille treffeille. Siksi en jaksa sen enempää tuhlata "shokki-/sokkotreffeillä aikaa". Nyt Santun kutsumana tulin pyörähtämään.

Btw. Jos täällä on oikeasti oikeita henkilöitä, joita kiinnostaa kyseinen ohjelma niin laittakaa viestiä meille faceen tai instaan. Voidaan sitten vastailla vaikka livelähetyksen muodossa kysymyksiinne.

Vierailija
355/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut BB:tä, mutta Teron ja Jennyn keskusteluhetkestä tuli sellaiset vibat, että Tero on "opettaja", jotka itse kierrän kaukaa.

Hän on kehitellyt teorioita päässään, rakentaa vielä ansan Jennylle, jotta itse pääsee pätemään ja sitten luennoi omista teorioistaan. Eri asenteella tuosta olisi voinut tulla ihan kiinnostavakin keskustelu, josta Jennykin olisi nauttinut ja jossa hän olisi pysynyt kärryillä ja voinut tuoda oman panoksensa. "Opettajissa" on se vika, että he pitävät toista aina tyhmempänä eivätkä pysty tasaveroiseen keskusteluun ja kuvitella voivansa saada toiselta mitään. 

Samat vibat tuli tuli. Pitää itseään ylivertaisena, jonka tehtävänä on opastaa ja luennoida muita. Kuvitteli myös olevansa suurikin saalis, kun kertoi, että naiset yleensä jahtaavat häntä. Veikkaanpa kyllä, että suurimmalla osalle naisista tollasen asenteen omaava mies on inhokkilistalla. Varmasti on saanut joitakin naisia pokattuja. Mutta kukaan fiksu tai älykäs nainen ei kovin kauaa hänen seuraansa jaksaisi. Eikö hän sanonutkin, että pisin suhde hänellä oli n. vuoden mittainen. 

Minä taas ymmärsin, että on seurustellut yhteensä vuoden. Eli vuosi siis kaikki suhteet yhteensä.

Näin minäkin ymmärsin. Jennynä olisin kysynyt tältä jantterilta, onkohan hän ajatellut nuo suhdekuvionsa sittenkään ihan loppuun asti, vai voisiko olla että turhankin hätäisesti joko pariutuu (vääränlaisen kanssa) tai eroaa (ennen kuin voi edes sanoa, toimisiko oikeasti). Olin viimeksi deittaillessani todella suora, ja kyllä kannatti. Vastaukset suoriin kysymyksiin kertovat ihmisestä paljon!

Vierailija
356/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että Jennylle on valittu mitä sattuu porukkaa. BB-Tero, kaksi 10 v nuorempaa, pari stripparia, joku savolainen, yksi vanha ukko, muut suht mitäänsanomattomia, ei lainkaan Jennylle sopivan oloisia. Kummallista, ei nyt luulisi olevan niiiin vaikeaa löytää hauskannäköisiä fiksuja miehiä. Ihmetyttää tuotanto.

Suomessa on varmasti äärimmäisen vaikeaa saada unelmien poikamiestasoista matskua osallistumaan tällaiseen tv-ohjelmaan, vaikka kuinka viehättävä nainen olisi tarjolla. Tämä porukka on onneksi pääasiassa paljon tasokkaampaa kuin ennen kauden alkua kauhulla odotin.

Vierailija
357/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua oliko toi oikeesti Tero :D Luulis että julkkikset osais pysyä kaukana Vauva-foorumeista

Vierailija
358/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita Hunks pellejä ei pitäisi päästää ollenkaan deittiohjelmiin.

Vierailija
359/2208 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dapapa kirjoitti:

SPOILER SPOILER

Katsoin ruutu plussasta kolmannen jakson, ja tavallaan vaikka Jennystä tykkään, niin on kyllä hyvin jyrkkä ja ennakkoluuloinen. Jotenkin en oikeastaan ihmettele, miksi on sinkku, vaikka onkin hurmaava, herttanen tms mutta kovin epävarma ja ennakkoluuloinen.

Tämä! Minusta bb-teron ja liian nuorien ohella ihan hyviä, tavallisia miehiä. Miksi tuonne olisi edes pitänyt valita jotain ökyrikkaita, aivokirurgeja, lentäjiä, yritysjohtajia tms? Ei nimittäin Jennyä voi kovin huipputasoiseksi itseäänkään kutsua, ihan tavallinen nainen on.

Tosin tuo ennakkoluuloisuus on oikeasti aika paha. Tuntuu, että hän on sitä ihmistyyppiä, joka tuomitsee kovin herkästi ulkokuoren perusteella ja se sisin ei ole sitten niin tärkeää, vaikka niin väittääkin. Hän vaikuttaa myös siltä, että oikein koittaa etsimällä etsiä jotain vikoja (alitajuntaisesti kenties luulee niin suojelevansa itseään?) mutta aiheuttaa sillä vain haittaa. Tuo oli esimerkiksi ihan naurettavaa, että jonkun absolutismistakin saa muodostettua ongelman? Sehän on ihan sama kun jonkun tupakoimattomuus olisi ongelma..

Ja hyviä siis ne nuoret miehetkin, mutta 10v ikäero on kuitenkin ehkä liikaa. Jenny alkaa heihin verrattuna olla aika tätimäinen, en näe häntä Tanelin kanssa ainakaan. Tanelille pitäisi olla joku nuorekkaampi ja positiivisempi tyyppi, ei mitään kitisijää ja vikojen etsijää. Hän vaikuttaa tosi symppikseltä! Se toinen 25v-mies oli olemukseltaan kyllä jotenkin tosi vanhemman/kypsemmän oloinen. Hän ehkä sopisikin Jennylle, mutta Jenny taitaa taas itse tehdä asiasta suuremman ongelman >> "liian suuri ikäero, mitä muut ajattelis!" >> pudottaa pois. Samaa luokkaa kuin "en nyt mitään hunks-tanssijaa voi ottaa" >> potentiaalinen tyyppi pois. "ai se on absolutisti! No ei sit" >> pois. 

Jne.

Vierailija
360/2208 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtu vaikutti kivalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan