Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
301/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Tanelin koirineen.

Vierailija
302/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihkuin äskenki tossa ohjelmaa katsoes et tää on vaa nii hyvä ohjelma, ihanat miehet ja Jenny!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuo kriittinen asia jota Jenny itkee tuossa teaserissa? Jonka sai tietää tolta mieheltä? 

Varmaa et Kimmo on Hunks.

Vierailija
304/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuo kriittinen asia jota Jenny itkee tuossa teaserissa? Jonka sai tietää tolta mieheltä? 

Varmaa et Kimmo on Hunks.

Siinä tapauksessa kummallisia ennakkoluuloja Jennyllä, eihän Hunkseissa tanssiminen tee kenestäkään huonompaa ihmistä ja Kimmollahan on sitä paitsi toinen ammatti lasten parissa, jota ainakin minä arvostan ja onhan Sami Sarjulakin pärjännyt ihan mukavasti Hunksien jälkeen.

Vierailija
305/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa Euran komeassa Harrissa ja Jari Sillanpäässä ulkonäöllisesti jotain samaa?

On! Katsoin samaa, että siinä on samaa kun Siltsussa hyvinä aikoinaan.

Vierailija
306/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei hemmetti tämä Tero! Palas elävästi mieleen kymmenen vuoden takaa sen korkealentoiset pohdinnat Big Brotherissa. Ai että :D

Vierailija
307/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jenni aNtoi Terolle ruusun? Eikö kuunnellut mitä Tero kertoi. Jenni koki jo rajun pettymyksen. Siellähän on nyt pari DI ja koneinssejäkin kaksi, ne on potentiaalisia. 

Vierailija
308/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER 

Jenni ottaa heti ensimmäisissä bileissä puhutteluun muutaman miehen.  Kertoo näille etsineensä näistä tietoa Somesta, eikä ole kovin iloinen löytämistään tiedoista. Kimmolle selostaa, kuinka on todella, todella, siis todella pettynyt siihen, että tämä on Hunks Tanssija, käytännössä siis strippari.  Kimmo selosti sitten muille miehille tämän keskustelun jälkeen vähän silihen tyylin, että Jennyn ongelmana olisi nimenomaan ollut nämä muut naiset, joita Kimmo kohtaa strippanrina. Jenny kuitenkin oikeasti nimenomaan korosti, että se ei ole se ongelma, vaan ongelmana on nimenomaan strippari ammattina ylipäätään. Hän ei halua, että hänen miehensä on strippari.

Sitten Jessestä, kävi sama ilmi. Kuulemma on myös perustamassa tanssiryhmää. (Aika yllättävää) Jesse sitten selosti tästä tanssiryhmän perustamisesta, että kyseessä oli naimisissa olevan kaverin aloite mutta hän voi kuulemma jättäytyä hommista, jos hän unelmien naisen löytää, joka on tätä touhua vastaan. 

Sitten Jenny otti vielä Anssin puhutteluun. Syynä oli tämän absolutismi. Sanoi, että varsinaisesti se ei ole este suhteelle mutta se pistää kyllä mietityttämään, koska tykkää itse käydä mm. viininmaisteluissa ym. Anssi kuitenkin kameroille jutteli, että on menevä kaveri ja voi käydä bilettämässäkin ihan ilman viinaa. Jännä kyllä, jos Jenny pitää absolutismia noin ns. negatiivisena asiana. Jos hän on hakemassa tosissaan rakkautta, ja haluaisi perustaa perheen. Niin tuskinpa nyt ihan hirveästi missään viininmaisteluissa olisi edes aikaa juosta, saatikka, että se olisi ihan pakko sen miehen kanssa tapahtua. 

Valitsi sitten Leon treffiseuraksi. Kuulemma kuitenkin Leon ikä mietityttää. Leo vaikutti kuitenkin paljon ikäistään kypsemmältä.  luultavasti voisi olla paras vaihtoehto Jennylle tosta porukasta. Muita on ylipääätään vähän vaikea kuvitella Jennyn parina.   Jotenkin aika nuorta porukkaa. 

Lopulta Tero jäi ilman ruusua. Tero vaikutti kyllä todella itsekeskeiseltä. Selosti miten yleensä naiset hakeutuvat hänen seuraansa, eikä hän naisten. Aloitti myös Jennyn kanssa juttelun sillä, että pitääkö heti kertoa, jos ei olekaan ihastunut Jennyyn. :D Lopulta Tero huikkasi, että kuitenkin hyvä muille naisille, että nyt hän on taas vapaalla jalalla. 

Vierailija
309/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että Harri ei päässyt jatkoon?!!!! Miksi ihmeessä? En siis nähnyt jaksoa.

Vierailija
310/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolla on aikamoiset pussit silmien alla, kun katsoin netistä kuvia. Näyttää paljon vanhemmalta kuin 38 vuotta - on varmaan viettänyt aika kosteaa elämää!

Vierailija
311/2208 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

Ei kolmannessa jaksossa paljoa näytettyä klippejä talolta. Mutta niitten muutamienkin perusteella niin jotenkin huvittavan erilaista kuin aiemmissa naisvoittosissa Bacheloreissa. Niissä yleensä jo melkein ensimmäisessä jaksossa jotakin draamaa siitä kuka nukkuu kenenkin kanssa ja missä huoneessaa. Sitten vähintään lentokoneessa on jo klikkiydytty ja muodostettu kuppikuntia, joissa puhutaan pahaa muista henkilöistä.  Miesten talolla kaikki taas viettivät yhdessä koko porukalla aikaa. Olivat jopa hankkineet tällä yhdelle synttärisankarille kakun ja juhlistivat hänen synttäreitään. 

Vierailija
312/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä jaksa keskustella kun kaikki kriittiset kommentit poistuu heti. Pitäkää tunkkinne. Tylsä ohjelma, on selvää ettei Jennyllä kelpaa kukaan

Vierailija
313/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER 

Jenni ottaa heti ensimmäisissä bileissä puhutteluun muutaman miehen.  Kertoo näille etsineensä näistä tietoa Somesta, eikä ole kovin iloinen löytämistään tiedoista. Kimmolle selostaa, kuinka on todella, todella, siis todella pettynyt siihen, että tämä on Hunks Tanssija, käytännössä siis strippari.  Kimmo selosti sitten muille miehille tämän keskustelun jälkeen vähän silihen tyylin, että Jennyn ongelmana olisi nimenomaan ollut nämä muut naiset, joita Kimmo kohtaa strippanrina. Jenny kuitenkin oikeasti nimenomaan korosti, että se ei ole se ongelma, vaan ongelmana on nimenomaan strippari ammattina ylipäätään. Hän ei halua, että hänen miehensä on strippari.

Sitten Jessestä, kävi sama ilmi. Kuulemma on myös perustamassa tanssiryhmää. (Aika yllättävää) Jesse sitten selosti tästä tanssiryhmän perustamisesta, että kyseessä oli naimisissa olevan kaverin aloite mutta hän voi kuulemma jättäytyä hommista, jos hän unelmien naisen löytää, joka on tätä touhua vastaan. 

Sitten Jenny otti vielä Anssin puhutteluun. Syynä oli tämän absolutismi. Sanoi, että varsinaisesti se ei ole este suhteelle mutta se pistää kyllä mietityttämään, koska tykkää itse käydä mm. viininmaisteluissa ym. Anssi kuitenkin kameroille jutteli, että on menevä kaveri ja voi käydä bilettämässäkin ihan ilman viinaa. Jännä kyllä, jos Jenny pitää absolutismia noin ns. negatiivisena asiana. Jos hän on hakemassa tosissaan rakkautta, ja haluaisi perustaa perheen. Niin tuskinpa nyt ihan hirveästi missään viininmaisteluissa olisi edes aikaa juosta, saatikka, että se olisi ihan pakko sen miehen kanssa tapahtua. 

Valitsi sitten Leon treffiseuraksi. Kuulemma kuitenkin Leon ikä mietityttää. Leo vaikutti kuitenkin paljon ikäistään kypsemmältä.  luultavasti voisi olla paras vaihtoehto Jennylle tosta porukasta. Muita on ylipääätään vähän vaikea kuvitella Jennyn parina.   Jotenkin aika nuorta porukkaa. 

Lopulta Tero jäi ilman ruusua. Tero vaikutti kyllä todella itsekeskeiseltä. Selosti miten yleensä naiset hakeutuvat hänen seuraansa, eikä hän naisten. Aloitti myös Jennyn kanssa juttelun sillä, että pitääkö heti kertoa, jos ei olekaan ihastunut Jennyyn. :D Lopulta Tero huikkasi, että kuitenkin hyvä muille naisille, että nyt hän on taas vapaalla jalalla. 

Ai vain Leo sopisi Jennylle? Minusta Anssi ja Taneli sopisivat yhtä hyvin. Kimmo ei varmaan Jennylle kelpaa

Vierailija
314/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35-vuotias, sivistynyt nainen ja arvostan Hunks-tanssijoita tosi paljon. Mielestäni heillä on hieno positiivinen julkisuuskuva, paljon esim. hyväntekeväisyystempauksia ym. Myös tuo asetelma, että miehet laittavat kehonsa peliin ja tuottavat iloista mieltä monelle, niin sehän on aivan loistavaa :). Tää kyseinen lastenhoitaja-hunks vaikuttaa kaikenlisäksi tosi symppikseltä... Itse olisin ollut Jennyn asemassa vaan iloisesti yllättynyt :).

Vierailija
315/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER SPOILER

Katsoin ruutu plussasta kolmannen jakson, ja tavallaan vaikka Jennystä tykkään, niin on kyllä hyvin jyrkkä ja ennakkoluuloinen. Jotenkin en oikeastaan ihmettele, miksi on sinkku, vaikka onkin hurmaava, herttanen tms mutta kovin epävarma ja ennakkoluuloinen.

Mun mielestä on hauskaa seurata miesten olemista villalla. Ne on niin rentoja, hauskoja ja varmaan aidosti tosi mukavaa, se synttärijuttu sulatti munkin sydämen.

Mä tykkäsin Terosta. Oman tiensä kulkija, mutta hauska tavallaan ja ihan harmiton persoona. Osaa jutella syvällisiäkin. Jennylle en tosin häntä nähnyt. Ehkä mulle.

Jännittävää ja piristävää seurata Jennyn ja miesten näkökulmasta tätä parin etsintää.

Ainiin ja mun lemppari on kyl MikkoMatias! Ihana tyyppi.

Vierailija
316/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dapapa kirjoitti:

SPOILER SPOILER

Katsoin ruutu plussasta kolmannen jakson, ja tavallaan vaikka Jennystä tykkään, niin on kyllä hyvin jyrkkä ja ennakkoluuloinen. Jotenkin en oikeastaan ihmettele, miksi on sinkku, vaikka onkin hurmaava, herttanen tms mutta kovin epävarma ja ennakkoluuloinen.

Mun mielestä on hauskaa seurata miesten olemista villalla. Ne on niin rentoja, hauskoja ja varmaan aidosti tosi mukavaa, se synttärijuttu sulatti munkin sydämen.

Mä tykkäsin Terosta. Oman tiensä kulkija, mutta hauska tavallaan ja ihan harmiton persoona. Osaa jutella syvällisiäkin. Jennylle en tosin häntä nähnyt. Ehkä mulle.

Jännittävää ja piristävää seurata Jennyn ja miesten näkökulmasta tätä parin etsintää.

Ainiin ja mun lemppari on kyl MikkoMatias! Ihana tyyppi.

Ei hän mielestäni mitenkään jyrkkä ollut. Hänhän päästi Kimmon jatkoon ja vielä pahoitteli, että taisi olla liian ehdoton mutta ei myöskään voi sille mitään, että Kimmon ammatti häiritsee mutta haluaa kuitenkin tutustua. En itsekään lähtökohtaisesti haluaisi seurustella stripparin kanssa. 

Vierailija
317/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 35-vuotias, sivistynyt nainen ja arvostan Hunks-tanssijoita tosi paljon. Mielestäni heillä on hieno positiivinen julkisuuskuva, paljon esim. hyväntekeväisyystempauksia ym. Myös tuo asetelma, että miehet laittavat kehonsa peliin ja tuottavat iloista mieltä monelle, niin sehän on aivan loistavaa :). Tää kyseinen lastenhoitaja-hunks vaikuttaa kaikenlisäksi tosi symppikseltä... Itse olisin ollut Jennyn asemassa vaan iloisesti yllättynyt :).

Kyllähän sitä iloa voi tuottaa ja olla mukana hyväntekeväisyysjutuissa monella muullakin tapaa. 

Vierailija
318/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut BB:tä, mutta Teron ja Jennyn keskusteluhetkestä tuli sellaiset vibat, että Tero on "opettaja", jotka itse kierrän kaukaa.

Hän on kehitellyt teorioita päässään, rakentaa vielä ansan Jennylle, jotta itse pääsee pätemään ja sitten luennoi omista teorioistaan. Eri asenteella tuosta olisi voinut tulla ihan kiinnostavakin keskustelu, josta Jennykin olisi nauttinut ja jossa hän olisi pysynyt kärryillä ja voinut tuoda oman panoksensa. "Opettajissa" on se vika, että he pitävät toista aina tyhmempänä eivätkä pysty tasaveroiseen keskusteluun ja kuvitella voivansa saada toiselta mitään. 

Vierailija
319/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut BB:tä, mutta Teron ja Jennyn keskusteluhetkestä tuli sellaiset vibat, että Tero on "opettaja", jotka itse kierrän kaukaa.

Hän on kehitellyt teorioita päässään, rakentaa vielä ansan Jennylle, jotta itse pääsee pätemään ja sitten luennoi omista teorioistaan. Eri asenteella tuosta olisi voinut tulla ihan kiinnostavakin keskustelu, josta Jennykin olisi nauttinut ja jossa hän olisi pysynyt kärryillä ja voinut tuoda oman panoksensa. "Opettajissa" on se vika, että he pitävät toista aina tyhmempänä eivätkä pysty tasaveroiseen keskusteluun ja kuvitella voivansa saada toiselta mitään. 

Samat vibat tuli tuli. Pitää itseään ylivertaisena, jonka tehtävänä on opastaa ja luennoida muita. Kuvitteli myös olevansa suurikin saalis, kun kertoi, että naiset yleensä jahtaavat häntä. Veikkaanpa kyllä, että suurimmalla osalle naisista tollasen asenteen omaava mies on inhokkilistalla. Varmasti on saanut joitakin naisia pokattuja. Mutta kukaan fiksu tai älykäs nainen ei kovin kauaa hänen seuraansa jaksaisi. Eikö hän sanonutkin, että pisin suhde hänellä oli n. vuoden mittainen. 

Vierailija
320/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole yhtä paljon keskustelua palstalla nyt kun ei olekaan naisia keitä voisi arvostella.

Ton yhen nenä on millin liianlyhyt ja kengät ei istu ollenkaan. Siis voi tsiisus!