Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin Ruutu+ -jakso vihdoin katsottu, joten älä lue tästä eteenpäin, jos et halua tietää jakson tapahtumista mitään.
Minä olin ekojen jaksojen jälkeen pro-Kimmo, minusta Kimmo on hyvännäköinen ja suloinenkin. Yritin ajatella jopa, että olisiko se nyt niin paha juttu, että aviomies olisi Hunks-tanssija. Kuitenkin Kimmo sanoi tuossa uusimmassa jaksossa, että tuohon elämäntapaan kuuluu bilettäminen ja naiset ja mulle tuli sellainen kuva, ettei se noista olisi valmis luopumaan, vaikka vakiintuisikin. Millä lailla ne naiset sitten kuvioissa olisivat, en tiedä, mutta en kyllä itse tykkäisi yhtään, että oma mies ensin strippaisi vieraille naisille ja viettäisi sitten vielä strippikeikan jälkeen illatkin näiden naisten seurassa. Tuli kyllä vähän sellainen fiilis, että onko Kimmo tuolla tosissaan Jennyn takia vai mainostamassa Hunkseja/tunkemassa itse julkisuuteen.[/
Juuri näin. Luulen, et Kimmo tippuu aika varhaisessa vaiheessa. Joku kyllä täällä povasi, et ois loppu kolmikossa. Ketä muuten veikkaatte loppu kolmikkoon? Mun veikkaus on Taneli, Anssi ja Santtu.
En usko, että ainakaan Taneli on loppukolmikossa. Anssistakaan en menisi takuuseen. Santtu saattaisi hyvinkin olla, mutta näillä näkymin Leo saattaa olla aika vahvoilla, kun ovat treffeillä ensi viikon jaksossa. Näytti synkkaavan ikäerosta huolimatta, Leo vaikutti kypsältä Jennynkin mielestä ja Jenny jäi jopa odottamaan suudelmaa, jota Leo ei kuitenkaan ekoilla treffeillä vielä omien sanojensa mukaan tohtinut antaa.
Joo no noiden yksien treffien perusteella vielä vaikea vetää loppupäätöksiä. Miksi et usko Tanelin mahdollisuuksiin, jos uskot Leon olevan vahvoilla? Samanikäisiä ovat molemmat, ja Taneli kyllä vaikuttaa fiksulta tyypiltä.
No kyllä Leon mahdollisuudet vaikuttavat todennäköisemmiltä kuin Tanelin, ainakin tällä hetkellä. Omituista, että tyrmäät Leon "Ei voi yksien treffien jälkeen sanoa" mutta kannatat Tanelia, joka hädin tuskin on päässyt juttelemaan Jennyn kanssa kahdenkesken sitten Vanajanlinnan.
No olen katsonut jakson ennakkoon. Minusta Jennyn ja Leon treffit olivat vähän vaisut. En usko, että Leon ja Jennyn välille syntyy todellista kipinää. Lähinnä ystävyyttä heidän välillään voi löytyä. Jenny tarvitsee, ehkä vähän räväkämmän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on 35 vuotta ja nyt pitäisi pitää kiirettä jos haluaa lapsia.
Jotenkin tuntuu että Jenny elää niin kuin elää 25v. nainen.Meinaat että kahteen paritusohjelmaan osallistuminen ei ole kiireen pitämistä?
Ei vaan elämäntapa.
Haluaa yhden lapsen mutta antaa ymmärtää että viinit, yökerho ja matkustelu nyt sitä mitä haluaa tehdä.
Oon yllättynyt, koska sekä Taneli, Mikko että Leo vaikuttavat tosi ihanilta, voisin siis ohjelman perusteella kuvitella meneväni heidän kanssaan treffeille.
Ohjelmasta on nyt nähty kaksi jaksoa, joissa Jenny tapasi ensimmäistä kertaa kaikki hänestä kilpailevat köriläät, kun miehet kävelivät kukin vuorollaan Vanajanlinnan edustalla turkulaisblondin tykö.
– Ensimmäinen ajatus heistä kaikista oli, että ei vitsi, kukaan heistä ei ole ollenkaan tyyppiäni! Sinne saapui 13 miestä ja ajattelin, että voi apua…
– Toki sitä on ensi alkuun pinnallinen ja kiinnittää huomiota lähinnä ulkoiseen olemukseen. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin eihän siellä montaa sellaista ollut, jota olisin voinut kuvitella itselleni, Jenny täräyttää suoraan.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Harvinaisen-suoraa-puhetta-Tyrmaavan-kau…
Bachelorissa taisi eka kaudella naiskandidaatteina olla mm p o r n o näyttelijä, joten siihen nähden kilpailijoiden taso on kyllä noussut.
Vierailija kirjoitti:
Bachelorissa taisi eka kaudella naiskandidaatteina olla mm p o r n o näyttelijä, joten siihen nähden kilpailijoiden taso on kyllä noussut.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin Ruutu+ -jakso vihdoin katsottu, joten älä lue tästä eteenpäin, jos et halua tietää jakson tapahtumista mitään.
Minä olin ekojen jaksojen jälkeen pro-Kimmo, minusta Kimmo on hyvännäköinen ja suloinenkin. Yritin ajatella jopa, että olisiko se nyt niin paha juttu, että aviomies olisi Hunks-tanssija. Kuitenkin Kimmo sanoi tuossa uusimmassa jaksossa, että tuohon elämäntapaan kuuluu bilettäminen ja naiset ja mulle tuli sellainen kuva, ettei se noista olisi valmis luopumaan, vaikka vakiintuisikin. Millä lailla ne naiset sitten kuvioissa olisivat, en tiedä, mutta en kyllä itse tykkäisi yhtään, että oma mies ensin strippaisi vieraille naisille ja viettäisi sitten vielä strippikeikan jälkeen illatkin näiden naisten seurassa. Tuli kyllä vähän sellainen fiilis, että onko Kimmo tuolla tosissaan Jennyn takia vai mainostamassa Hunkseja/tunkemassa itse julkisuuteen.[/
Juuri näin. Luulen, et Kimmo tippuu aika varhaisessa vaiheessa. Joku kyllä täällä povasi, et ois loppu kolmikossa. Ketä muuten veikkaatte loppu kolmikkoon? Mun veikkaus on Taneli, Anssi ja Santtu.
En usko, että ainakaan Taneli on loppukolmikossa. Anssistakaan en menisi takuuseen. Santtu saattaisi hyvinkin olla, mutta näillä näkymin Leo saattaa olla aika vahvoilla, kun ovat treffeillä ensi viikon jaksossa. Näytti synkkaavan ikäerosta huolimatta, Leo vaikutti kypsältä Jennynkin mielestä ja Jenny jäi jopa odottamaan suudelmaa, jota Leo ei kuitenkaan ekoilla treffeillä vielä omien sanojensa mukaan tohtinut antaa.
Joo no noiden yksien treffien perusteella vielä vaikea vetää loppupäätöksiä. Miksi et usko Tanelin mahdollisuuksiin, jos uskot Leon olevan vahvoilla? Samanikäisiä ovat molemmat, ja Taneli kyllä vaikuttaa fiksulta tyypiltä.
No kyllä Leon mahdollisuudet vaikuttavat todennäköisemmiltä kuin Tanelin, ainakin tällä hetkellä. Omituista, että tyrmäät Leon "Ei voi yksien treffien jälkeen sanoa" mutta kannatat Tanelia, joka hädin tuskin on päässyt juttelemaan Jennyn kanssa kahdenkesken sitten Vanajanlinnan.
No olen katsonut jakson ennakkoon. Minusta Jennyn ja Leon treffit olivat vähän vaisut. En usko, että Leon ja Jennyn välille syntyy todellista kipinää. Lähinnä ystävyyttä heidän välillään voi löytyä. Jenny tarvitsee, ehkä vähän räväkämmän miehen.
Millä perusteella pilkku tulee tuohon viimeiseen virkkeeseesi, puhumattakaan tuosta kohdasta?
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmasta on nyt nähty kaksi jaksoa, joissa Jenny tapasi ensimmäistä kertaa kaikki hänestä kilpailevat köriläät, kun miehet kävelivät kukin vuorollaan Vanajanlinnan edustalla turkulaisblondin tykö.
– Ensimmäinen ajatus heistä kaikista oli, että ei vitsi, kukaan heistä ei ole ollenkaan tyyppiäni! Sinne saapui 13 miestä ja ajattelin, että voi apua…
– Toki sitä on ensi alkuun pinnallinen ja kiinnittää huomiota lähinnä ulkoiseen olemukseen. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin eihän siellä montaa sellaista ollut, jota olisin voinut kuvitella itselleni, Jenny täräyttää suoraan.
Eli kuka noista miehistä edes voisi olla sellainen, joka täyttäisi Jennyn kriteerit? Varmaan Jennynkin pitää jossain vaiheessa laskea rimaa, jos haluaa itselleen miehen. No ihan mukava kuitenkin katsoa ohjelmaa, vaikkei sieltä Jenny unelmien miestä löytänytkään.
Mietin, et seuraako tätä ohjelmaa edes kukaan. Keskustelua on hyvin vähän, ja siinä takerrutaan sivuseikkoihin.
Katsoin just ekat 3 jaksoa putkeen ja jäi vähän mitäänsanomaton olo. Tää keskustelukin on tosi hiljainen.
Jenny on olut ehdottomasti mun suosikki kaikista bacheloreihin osallistuneista naisista mutta jotenkin petyin nyt häneen. Tuli tunne että onko kuitenkaan niin herttainen kuin antaa ymmärtää ja ehkä liian vaativa. En ymmärrä kovin hyvin tota noin kauheeta pettymystä noihin tanssiharrastuksiin enkä ymmärrä ollenkaan mikä siinä voi vaivata että joku on absolutisti. Esim mun paras ystävä on absilutisti, itse en ole ikinä sulkenut kuppiin ja bailataan yhdessä monta kertaa vuodessa, toinen on vaan selvinpäin.
No, saa nähdä miten kausi etenee. Toivottavasti kuitenkin löytää kumppanin pian jos on lapsihaaveitakin. Itse täytän tänä vuonna 36 ja olen kyllä päättänyt että en enää halua lapsia kun ikää alkaa olemaan aika paljon ja just tahdon matkustella, käydä viini-illoissa jne, oma elämäntilanne ei ole oikea lapselle.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Suomen-Bachelorette-Jenny-Helenius-ka…
No olipa taas uutinen! Saapas nähdä löytyykö tästäkään ohjelmasta ketään, joka Jennylle kelpaa.
Jotenkin on tunne et ei löydy. Spoilervaroitus:
Kolmosjakson loppuklipissä sanoo et ”odotukset tuli niin alas Kimmon suhteen, petyin niin paljon.”
Musta tuntuu et ei tuo muuta osaakaan kuin pettyä noihin miehiin, mistä asiasta milloinkin. Saa nähdä mistä tossa on kyse.
Monta jaksoa tästä on tulossa?
Eikö olis helpompaa jos niitä akkojakin olis 10.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Puna-leviaa-poskille-Bachelorette-Jenny-…
Eli Oisko sittenkin lempi leimahtanut tuolla reissulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuka noista miehistä edes voisi olla sellainen, joka täyttäisi Jennyn kriteerit? Varmaan Jennynkin pitää jossain vaiheessa laskea rimaa, jos haluaa itselleen miehen. No ihan mukava kuitenkin katsoa ohjelmaa, vaikkei sieltä Jenny unelmien miestä löytänytkään.
Mikä Jennin koulutus on???? Siellähän on kaksi DI, teknillisen korkeakoulun käynyttä ja Koneinsinööri. Mitä se hakee? Hunksi ei kelvannut eikä varmaankaan beebee Tero. En tiedä mitä muut tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Suomen-Bachelorette-Jenny-Helenius-ka…
No olipa taas uutinen! Saapas nähdä löytyykö tästäkään ohjelmasta ketään, joka Jennylle kelpaa.
Jotenkin on tunne et ei löydy. Spoilervaroitus:
Kolmosjakson loppuklipissä sanoo et ”odotukset tuli niin alas Kimmon suhteen, petyin niin paljon.”
Musta tuntuu et ei tuo muuta osaakaan kuin pettyä noihin miehiin, mistä asiasta milloinkin. Saa nähdä mistä tossa on kyse.
Onko yksikään Suomen Bachelor -pareista enää yhdessä? Antti Peltonen seurusteli Tina Cousinsin kanssa ja meni naimisiin eri naisen kanssa, Juha Rouvinen meni naimisiin Jutta Gustafsbergin kanssa, mutta ohjelmassa syntyneet suhteet eivät ole kestäneet. Yhdysvalloissa muutama pari on mennyt naimisiin ja lapsiakin tullut mutta Suomessa ei ole oltu yhtä onnekkaita.
Jotenkin tää sarja ei toimi silloin kun tää B on nainen. Miehiä kohtaan tulee vain myötähäpeä ja sääli. Ja naisesta lähinnä vamppi.
Tuosta Jennystä en pitänyt siinä Mies B sarjassakaan. Ihmettelen miten monet pitää häntä jotenkin herttaisena ja suloisena. Kaikkea muuta. Näkeehän sen ja tajuu että lähes neljäkymppinen tuon näköinen nainen joka on edelleen tosiTV sinkku. Mitä tekoa se on.
Veikkaan että kaudesta tulee floppi.
Jotenkin tosi typerää että tää Jenny nyt taivastelee että näissä miehissä on jotain hunkseja sun muita. No mitä hän odotti. Ei kai nyt tuollasieen sarjaan hae jotain kunnon ammateissa olevia tai hyvässä uraputkessa olevia miehiä.
kaikkihan ne jollain tavalla julkisuuden perässä. Kuten Jennykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Jennin koulutus on???? Siellähän on kaksi DI, teknillisen korkeakoulun käynyttä ja Koneinsinööri. Mitä se hakee? Hunksi ei kelvannut eikä varmaankaan beebee Tero. En tiedä mitä muut tekee.
Veikkaisin tradenomia koulutukseksi