Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
321/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurajoelta kotoisin olevalta vaikutti puuttuvan käytöstavat, lisäksi vaikutti ylimieliseltä. Jenny sanoo että "Hauska tavata" ja se mies vastaa kyllästyneen oloisesti "mmh". Huh. Ja kun olivat jutustelleet siinä ja halasivat lopuksi, niin oli todella etäisen ja kylmän oloinen halaus. Tai sitten häntä jännitti TODELLA paljon.

Ei kaikki ole sosiaalisesti lahjakkaita. Ja todellakin voi jännittää niin paljon, että käyttäytyminen vaikuttaa kylmältä ja etäiseltä. Tunnistan itsessäni samaa, että joskus vaikutan varmasti todella tylyltä, vaikka kyseessä on vain oma epävarmuus.

Vierailija
322/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennyn ja miesten puheen leikkely häiritsee aika paljon. Lauseet laitettu moneen pikku palaseen ja koostettu niistä kokonaan uusi lause, jotkut taas pantu kesken poikki jne.

Saadaan draamaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöt hymyt kaikilla ja selkeästi innoissaan Jennystä, paitsi tämä Eurajoelta oleva mies, hän näyttää vain pälyilevän ympärilleen. 

Ihana kommentti, hajosin ihan totaalisesti. Vai että söpöt hymyt ja selkeästi innoissaan! 😂 Ihan kuin puhuttaisi joukosta hamstereita.

:DDDDDD

Vierailija
324/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

päiväkodissa töissä tollanen hunksi :D ei taida olla iso palkka jos on hoitajana.

Sehän se nyt aina on se oleellisin pointti, kun valitsee töitä.

Vierailija
325/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut BB:tä, mutta Teron ja Jennyn keskusteluhetkestä tuli sellaiset vibat, että Tero on "opettaja", jotka itse kierrän kaukaa.

Hän on kehitellyt teorioita päässään, rakentaa vielä ansan Jennylle, jotta itse pääsee pätemään ja sitten luennoi omista teorioistaan. Eri asenteella tuosta olisi voinut tulla ihan kiinnostavakin keskustelu, josta Jennykin olisi nauttinut ja jossa hän olisi pysynyt kärryillä ja voinut tuoda oman panoksensa. "Opettajissa" on se vika, että he pitävät toista aina tyhmempänä eivätkä pysty tasaveroiseen keskusteluun ja kuvitella voivansa saada toiselta mitään. 

Samat vibat tuli tuli. Pitää itseään ylivertaisena, jonka tehtävänä on opastaa ja luennoida muita. Kuvitteli myös olevansa suurikin saalis, kun kertoi, että naiset yleensä jahtaavat häntä. Veikkaanpa kyllä, että suurimmalla osalle naisista tollasen asenteen omaava mies on inhokkilistalla. Varmasti on saanut joitakin naisia pokattuja. Mutta kukaan fiksu tai älykäs nainen ei kovin kauaa hänen seuraansa jaksaisi. Eikö hän sanonutkin, että pisin suhde hänellä oli n. vuoden mittainen. 

Minä taas ymmärsin, että on seurustellut yhteensä vuoden. Eli vuosi siis kaikki suhteet yhteensä.

Vierailija
326/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä miten suloinen Taneli oli tuon kissanpennun kanssa 😍 ihana!!

Vierailija
327/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut BB:tä, mutta Teron ja Jennyn keskusteluhetkestä tuli sellaiset vibat, että Tero on "opettaja", jotka itse kierrän kaukaa.

Hän on kehitellyt teorioita päässään, rakentaa vielä ansan Jennylle, jotta itse pääsee pätemään ja sitten luennoi omista teorioistaan. Eri asenteella tuosta olisi voinut tulla ihan kiinnostavakin keskustelu, josta Jennykin olisi nauttinut ja jossa hän olisi pysynyt kärryillä ja voinut tuoda oman panoksensa. "Opettajissa" on se vika, että he pitävät toista aina tyhmempänä eivätkä pysty tasaveroiseen keskusteluun ja kuvitella voivansa saada toiselta mitään. 

Samat vibat tuli tuli. Pitää itseään ylivertaisena, jonka tehtävänä on opastaa ja luennoida muita. Kuvitteli myös olevansa suurikin saalis, kun kertoi, että naiset yleensä jahtaavat häntä. Veikkaanpa kyllä, että suurimmalla osalle naisista tollasen asenteen omaava mies on inhokkilistalla. Varmasti on saanut joitakin naisia pokattuja. Mutta kukaan fiksu tai älykäs nainen ei kovin kauaa hänen seuraansa jaksaisi. Eikö hän sanonutkin, että pisin suhde hänellä oli n. vuoden mittainen. 

Minä taas ymmärsin, että on seurustellut yhteensä vuoden. Eli vuosi siis kaikki suhteet yhteensä.

Vastasi kyllä ympäripuöreästi siihen seurustelukysymykseen. Iän huomioon ottaen aika erikoista, ettei koskaan ole kunnollista seurustelusuhdetta ollut. Veikkaan, että Terolla on ollut vain lyhyitä tapailusuhteita ja yhden yön juttuja.

Vierailija
328/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny on kyllä tosi kuuma. Pitäisiköhän sitä alkaa itsekin katselemaan hieman vanhempia naisia.

Vanhemmat naiset pesee nuoremmat mennen tullen, varsinkin jos on itsevarmuutta. 

Terkkuja Rialle:)

Vierailija
329/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, Juhon tiputti :/ Kuvittelin, et tiputtais jommankumman niistä kahdesta, olikohan Taneli ja Jose? 

Tanelin? On kyllä ainut järkevä mies tuolla

Syön kyllä hattuni, jos valitsee Tanelin. Tuohan on ihan kloppi, kun Jenny on jo aikuinen nainen.

Vierailija
330/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

päiväkodissa töissä tollanen hunksi :D ei taida olla iso palkka jos on hoitajana.

Sehän se nyt aina on se oleellisin pointti, kun valitsee töitä.

Varma työpaikka kuitenkin. Mieahoitajat eivät jää työttönäksi ja he voivat valita työpaikkansa.

Vierailija
331/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että Tero ei olisi saanut ruusua. Liian itserakas/itsevarma ja vaihtaa naista heti kun löytää tasokkaamman. Lisäksi kertoi että ei ole varma ottaako ruusun joten tuli vaikutelma ettei Jenny kiinnosta. Pinnallinen tyyppi.

Vierailija
332/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, Juhon tiputti :/ Kuvittelin, et tiputtais jommankumman niistä kahdesta, olikohan Taneli ja Jose? 

Tanelin? On kyllä ainut järkevä mies tuolla

Syön kyllä hattuni, jos valitsee Tanelin. Tuohan on ihan kloppi, kun Jenny on jo aikuinen nainen.

No ei sitä tiedä vaikka joudut sen syömään. En kyllä menis tuollaisia vannomaan.

Vierailija
333/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hottis kirjoitti:

Santtu on kuuma

Sen kanssa vois mennä pellolle panemaan

Miksi pellolle? Ja toisekseen minä en pane, vaan rakastelen.

Santtu

Vierailija
334/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Kuva ois kiva

Vierailija
335/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Jenny on googlettanut kaikki niin sitten hän tietää myös kuka on bb-Tero ja siksi hän yllättäen tippui seuraavaksi

Vierailija
336/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan sitä tuolla tavalla ilmaisisi. Eihän kukaan, joka on vaikka ollut kolmessa parisuhteessa, jotka kaikki kestäneet kolme vuotta, sano, että olen ollut yhteensä 9 vuotta parisuhteessa.

Vierailija
337/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan sitä tuolla tavalla ilmaisisi. Eihän kukaan, joka on vaikka ollut kolmessa parisuhteessa, jotka kaikki kestäneet kolme vuotta, sano, että olen ollut yhteensä 9 vuotta parisuhteessa.

No just niin Tero sen sanoi. "Olen ollut koko elämäni aikana yhteensä parisuhteessa alle vuoden"

Vierailija
338/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sitä luulisi, mutta muistaakseni sanoi juuri niin kummallisesti ja käytti yhteensä-sanaa tms, mitä itsekin ihmettelin.

Vierailija
339/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin että Tero ei olisi saanut ruusua. Liian itserakas/itsevarma ja vaihtaa naista heti kun löytää tasokkaamman. Lisäksi kertoi että ei ole varma ottaako ruusun joten tuli vaikutelma ettei Jenny kiinnosta. Pinnallinen tyyppi.

Vähän kyllä tulee mieleen, että voihan tuotanto olla käskenyt valita Teron alkuun mukaan ihan vaan kun on vähän julkkis ja herätti on selvää, että ne sen kummat selostukset herättää keskustelua. Mahtuu tohon porukkaan vielä yksi tuotannon "valitsemakin" mukaan, kun tuskin Jenny nyt kymmenestä tyypistä on aidosti kiinnostunut muutenkaan.

Vierailija
340/2208 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun se perästä tullut tyyppi, pitkätukkainen mies jäi rannalle ruikuttamaan, olis ollut kiva nähdä se mukana... höh... muut aika mitäänsanomattomia... Tero nyt on ihan floppi jo BB ajoilta :D