Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
361/2208 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli on niiiiiin ihana

Vierailija
362/2208 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kausi on vasta alussa, mutta en voi olla tuntematta pettymystä. Odotukset olivat korkealla, mutta jotenkin ei innosta tämä kausi. Jenny on kyllä ihanan aito ja ihastuttava höpsö ja miehet mukavia, mutta jotain puuttuu. Jennyn tyylinen henkilö sopi tosi hyvin kilpailijaksi, mutta jotenkin tuntuu, että pääosan esittäminen ei ehkä onnistu niin hyvin. Se menee vähän hermostuneeksi kikatteluksi ja on vaan tylsää hengailua... Toivotaan että paranee myöhemmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2208 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi poistitte mun asiallisen kommentin?? Kerroin, että Jenny on ihana ja miehet mukavia, mutta sarja vaikuttaa ainakin näin alussa vähän tylsältä hengailulta ja kikattelulta. Eikö tätä muka olisi saanut sanoa, mitä ihmettä?

Vierailija
364/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dapapa kirjoitti:

SPOILER SPOILER

Katsoin ruutu plussasta kolmannen jakson, ja tavallaan vaikka Jennystä tykkään, niin on kyllä hyvin jyrkkä ja ennakkoluuloinen. Jotenkin en oikeastaan ihmettele, miksi on sinkku, vaikka onkin hurmaava, herttanen tms mutta kovin epävarma ja ennakkoluuloinen.

Tämä! Minusta bb-teron ja liian nuorien ohella ihan hyviä, tavallisia miehiä. Miksi tuonne olisi edes pitänyt valita jotain ökyrikkaita, aivokirurgeja, lentäjiä, yritysjohtajia tms? Ei nimittäin Jennyä voi kovin huipputasoiseksi itseäänkään kutsua, ihan tavallinen nainen on.

Tosin tuo ennakkoluuloisuus on oikeasti aika paha. Tuntuu, että hän on sitä ihmistyyppiä, joka tuomitsee kovin herkästi ulkokuoren perusteella ja se sisin ei ole sitten niin tärkeää, vaikka niin väittääkin. Hän vaikuttaa myös siltä, että oikein koittaa etsimällä etsiä jotain vikoja (alitajuntaisesti kenties luulee niin suojelevansa itseään?) mutta aiheuttaa sillä vain haittaa. Tuo oli esimerkiksi ihan naurettavaa, että jonkun absolutismistakin saa muodostettua ongelman? Sehän on ihan sama kun jonkun tupakoimattomuus olisi ongelma..

Ja hyviä siis ne nuoret miehetkin, mutta 10v ikäero on kuitenkin ehkä liikaa. Jenny alkaa heihin verrattuna olla aika tätimäinen, en näe häntä Tanelin kanssa ainakaan. Tanelille pitäisi olla joku nuorekkaampi ja positiivisempi tyyppi, ei mitään kitisijää ja vikojen etsijää. Hän vaikuttaa tosi symppikseltä! Se toinen 25v-mies oli olemukseltaan kyllä jotenkin tosi vanhemman/kypsemmän oloinen. Hän ehkä sopisikin Jennylle, mutta Jenny taitaa taas itse tehdä asiasta suuremman ongelman >> "liian suuri ikäero, mitä muut ajattelis!" >> pudottaa pois. Samaa luokkaa kuin "en nyt mitään hunks-tanssijaa voi ottaa" >> potentiaalinen tyyppi pois. "ai se on absolutisti! No ei sit" >> pois. 

Jne.

Tanssija-asenteen jollain lailla ymmärtää, mutta se että absolutismi on ongelma - mitä hittoa oikeasti!!!! Luulin että suurin osa naisista ottaisi ilomielin miehen, josta ei ole "pelkoa" että ottaisi yhtään alkoholia. Ja jota ei haittaa toisen juominen, vaan lähtee mielellään autolla kanssasi viininmaistajaisiin, yökerhoon....

Vierailija
365/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on 35 vuotta ja nyt pitäisi pitää kiirettä jos haluaa lapsia.

Jotenkin tuntuu että Jenny elää niin kuin elää 25v. nainen.

Vierailija
366/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että kahteen paritusohjelmaan osallistuminen ei ole kiireen pitämistä?

Vierailija
367/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtu kuulostaa Harri Moisiolta.

Vierailija
368/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän absolutismi ollut Jennylle ongelma sinänsä. Kannattaa silti kysyä, koska siihen saattaa olla syynä esimerkiksi alkoholismi. Toisekseen ei oo kiva jos oma juominen on miehelle ongelma, sitähän Jenny kysyi.

Vierailija
369/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin Ruutu+ -jakso vihdoin katsottu, joten älä lue tästä eteenpäin, jos et halua tietää jakson tapahtumista mitään.

Minä olin ekojen jaksojen jälkeen pro-Kimmo, minusta Kimmo on hyvännäköinen ja suloinenkin. Yritin ajatella jopa, että olisiko se nyt niin paha juttu, että aviomies olisi Hunks-tanssija. Kuitenkin Kimmo sanoi tuossa uusimmassa jaksossa, että tuohon elämäntapaan kuuluu bilettäminen ja naiset ja mulle tuli sellainen kuva, ettei se noista olisi valmis luopumaan, vaikka vakiintuisikin. Millä lailla ne naiset sitten kuvioissa olisivat, en tiedä, mutta en kyllä itse tykkäisi yhtään, että oma mies ensin strippaisi vieraille naisille ja viettäisi sitten vielä strippikeikan jälkeen illatkin näiden naisten seurassa. Tuli kyllä vähän sellainen fiilis, että onko Kimmo tuolla tosissaan Jennyn takia vai mainostamassa Hunkseja/tunkemassa itse julkisuuteen.

Vierailija
370/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että kahteen paritusohjelmaan osallistuminen ei ole kiireen pitämistä?

Kolmeen, oli myös Bachelor Winter Gamesissä.

Vierailija
371/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin Ruutu+ -jakso vihdoin katsottu, joten älä lue tästä eteenpäin, jos et halua tietää jakson tapahtumista mitään.

Minä olin ekojen jaksojen jälkeen pro-Kimmo, minusta Kimmo on hyvännäköinen ja suloinenkin. Yritin ajatella jopa, että olisiko se nyt niin paha juttu, että aviomies olisi Hunks-tanssija. Kuitenkin Kimmo sanoi tuossa uusimmassa jaksossa, että tuohon elämäntapaan kuuluu bilettäminen ja naiset ja mulle tuli sellainen kuva, ettei se noista olisi valmis luopumaan, vaikka vakiintuisikin. Millä lailla ne naiset sitten kuvioissa olisivat, en tiedä, mutta en kyllä itse tykkäisi yhtään, että oma mies ensin strippaisi vieraille naisille ja viettäisi sitten vielä strippikeikan jälkeen illatkin näiden naisten seurassa. Tuli kyllä vähän sellainen fiilis, että onko Kimmo tuolla tosissaan Jennyn takia vai mainostamassa Hunkseja/tunkemassa itse julkisuuteen.[/

Juuri näin. Luulen, et Kimmo tippuu aika varhaisessa vaiheessa. Joku kyllä täällä povasi, et ois loppu kolmikossa. Ketä muuten veikkaatte loppu kolmikkoon? Mun veikkaus on Taneli, Anssi ja Santtu.

Vierailija
372/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on mukava ja positiivinen ja aidosti herkkä joo, mutta alkoi jotenkin käydä jo raskaaksi tuo alkukarsintojen katsominen. Paikoitellen tosiaan kuulosti kuin olisi asiakaspalvelija ollut. Sellaista lämpimikseen keskustelua, jolla vedetään ensifiiliksillä tuomitut treffit kunnialla läpi ja ei tavata uudelleen. Been there... Toki voi johtua siitäkin, että miehiä tuli kuin liukuhihnalta eteen. Mutta jokin aitous puuttui vuorovaikutuksesta.

Vierailija
373/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny on mukava ja positiivinen ja aidosti herkkä joo, mutta alkoi jotenkin käydä jo raskaaksi tuo alkukarsintojen katsominen. Paikoitellen tosiaan kuulosti kuin olisi asiakaspalvelija ollut. Sellaista lämpimikseen keskustelua, jolla vedetään ensifiiliksillä tuomitut treffit kunnialla läpi ja ei tavata uudelleen. Been there... Toki voi johtua siitäkin, että miehiä tuli kuin liukuhihnalta eteen. Mutta jokin aitous puuttui vuorovaikutuksesta.

Minusta kyllä keskustelu oli ihan aitoa. Ei tuossa ajassa varmaan ehdi kovin syväluotaavia keskusteluja käydä.

Vierailija
374/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen.

Hah aikamoinen vitsi väittää äijää naiseksi.

Vierailija
375/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se BB-Tero kirjoitti:

Haha. Onhan tää aika hervoton mesta!

Ootko Tero vielä Kampin Lidl:ssä? t. Ihailijasi

Vierailija
376/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs sen Jennin suosikin synkkä salaisuus on?

Vierailija
377/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ekojen jaksojen jälkeen pro-Kimmo, minusta Kimmo on hyvännäköinen ja suloinenkin. Yritin ajatella jopa, että olisiko se nyt niin paha juttu, että aviomies olisi Hunks-tanssija. Kuitenkin Kimmo sanoi tuossa uusimmassa jaksossa, että tuohon elämäntapaan kuuluu bilettäminen ja naiset ja mulle tuli sellainen kuva, ettei se noista olisi valmis luopumaan, vaikka vakiintuisikin. Millä lailla ne naiset sitten kuvioissa olisivat, en tiedä, mutta en kyllä itse tykkäisi yhtään, että oma mies ensin strippaisi vieraille naisille ja viettäisi sitten vielä strippikeikan jälkeen illatkin näiden naisten seurassa. Tuli kyllä vähän sellainen fiilis, että onko Kimmo tuolla tosissaan Jennyn takia vai mainostamassa Hunkseja/tunkemassa itse julkisuuteen.[/

Juuri näin. Luulen, et Kimmo tippuu aika varhaisessa vaiheessa. Joku kyllä täällä povasi, et ois loppu kolmikossa. Ketä muuten veikkaatte loppu kolmikkoon? Mun veikkaus on Taneli, Anssi ja Santtu.

En usko, että ainakaan Taneli on loppukolmikossa. Anssistakaan en menisi takuuseen. Santtu saattaisi hyvinkin olla, mutta näillä näkymin Leo saattaa olla aika vahvoilla, kun ovat treffeillä ensi viikon jaksossa. Näytti synkkaavan ikäerosta huolimatta, Leo vaikutti kypsältä Jennynkin mielestä ja Jenny jäi jopa odottamaan suudelmaa, jota Leo ei kuitenkaan ekoilla treffeillä vielä omien sanojensa mukaan tohtinut antaa.

Vierailija
378/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ainakaan Taneli on loppukolmikossa. Anssistakaan en menisi takuuseen. Santtu saattaisi hyvinkin olla, mutta näillä näkymin Leo saattaa olla aika vahvoilla, kun ovat treffeillä ensi viikon jaksossa. Näytti synkkaavan ikäerosta huolimatta, Leo vaikutti kypsältä Jennynkin mielestä ja Jenny jäi jopa odottamaan suudelmaa, jota Leo ei kuitenkaan ekoilla treffeillä vielä omien sanojensa mukaan tohtinut antaa.

Joo no noiden yksien treffien perusteella vielä vaikea vetää loppupäätöksiä. Miksi et usko Tanelin mahdollisuuksiin, jos uskot Leon olevan vahvoilla? Samanikäisiä ovat molemmat, ja Taneli kyllä vaikuttaa fiksulta tyypiltä.

Vierailija
379/2208 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Suomen-Bachelorette-Jenny-Helenius-ka…

No olipa taas uutinen! Saapas nähdä löytyykö tästäkään ohjelmasta ketään, joka Jennylle kelpaa.

Vierailija
380/2208 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no noiden yksien treffien perusteella vielä vaikea vetää loppupäätöksiä. Miksi et usko Tanelin mahdollisuuksiin, jos uskot Leon olevan vahvoilla? Samanikäisiä ovat molemmat, ja Taneli kyllä vaikuttaa fiksulta tyypiltä.

Taneli onkin fiksu, mutta niin kovin nuori. Hän näyttää myös poikamaisemmalta Leo, joten voi olla että jo tämä pudottaa hänet jatkosta. Sivuhuomautuksena en usko, että kovinkaan moni miehistä on hakeutunut ohjelmaan oma-aloitteisesti, tuskin muuten mukana olisi tosi-tv- ja hunkshemmoja. Kimmo oli heti alussa niin sulava ja sujuva jutuiltaankin , että arvasi hänellä olevan esiintymiskokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä