Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi prostituoituja ja irtosuhteista pitäviä naisia on vihattu kautta aikojen?

Vierailija
30.09.2018 |

Mistä viha heitä kohtaan kumpuaa?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vihaa, mutta en katso hyvällä ihmisiä riipumatta sukupuolesta jotka juoksee jatkuvasti kymmenissä sängyissä. Tai sanotaan enemmänkin niin että en kelpuuttaisi omaksi kumppaniksi sellaista joilla seksikumppanit ovat useita kymmeniä.

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta koen moraalittomaksi lähteä esim. baarista joka kerta jonkun luo panemaan ja sitten vielä kaveriporukassa kerrotaan näitä kännipanoja ”nolona” ja hauskana juttuna. Ymmärrän jos on vakituinen seksikumppani. Koen sen paljon vastuullisempana kuin randompanot. Jokainen toki elää niin kuin haluaa, mutta en itse tuollaista ymmärrä enkä pidä sitä positiivisena asiana.

Entäs jos lähtee usein selvänä baarista panemaan baarisaaliin kanssa, saako silloin synninpäästön?

Kysy itseltäsi. Mutta älä odota kaikkien muiden hyväksyvän silti.

Miksi sinulle on vaikea hyväksyä kahden aikuisen ihmisen vapaaehtoista seksuaalista kanssakäymistä? Eihän kukaan sinua pakota hankkimaan lukuisia kumppaneita.

Minun pitäisi hyväksyä asiat, joihin en itse ole valmis?

Tottakai. Ei se ole sinulta pois. Minäkin hyväksyn esim. huippu-urheilun ja tosi-TV:n, vaikka en ole kumpaankaan valmis.

Vierailija
62/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska elämme patriarkaalisssa yhteiskuntajärjestyksessä, joka on pitkän ajan kuluessa muokannut normejamme, arvojamme ja ajatteluamme.

Naisille se on satojen vuosien merkinnyt sitä, että ainoa tapa saavuttaa yhteiskunnallinen asema on onnistunut naimakauppa.

Erittäin tärkeä pyydys naimisiinpääsyn varmistamiseksi on ollut tietenkin seksi. Seksin panttamisella on erittäin oleellinen merkitys, kun tähtäimenä on avioliitto ja oman aseman varmistaminen. Tässä tietenkin toimii erittäin tiukka sosiaalinen kontrolli, jota ovat vahtineet sekä miehet että naiset.

Miehet lykkäävät naimisiinmenoa, kun heille on seksiä saatavilla helposti muualta. Miehille seksiä tarjoavat ja myyvät naiset ovat siis aina olleet yhteiskunnan silmissä kunnollisille naisille suora uhkatekijä elannon saamiseen ja oman aseman vahvistamiseen. Siitä juontuu viha ja kilpailuasenne, jonka kaikuja kannamme vielä sukupolvien ajan, vaikka maailma on muuttunut ja muuttuu edelleen kovaa vauhtia ympärillämme.

Nykyään nainen ei tarvitse avioliittoa, vaan voi tienata elannon ja saavuttaa aseman itse. Siksi ei myöskään ole tarvetta enää pihdata seksiä.

Eikö nykynainen sitten haluakaan parisudetta, vai miten se avioliitto muuttaa miesten asenteita?

Haluaa tottakai, mutta ei _tarvitse_. Siinä on oleellinen ero.

Nykynainen haluaa miehen ja parisuhteen, joka parantaa hänen elämänlaatuaan. Hänellä on kriteerejä, koska on valinnanvaraa: aina voi olla yksin, jos sopivaa kumppania ei löydy. Aiemmin tällaista valinnanvaraa ei ollut, koska käytännössä kaikkien naiste oli päästävä naimisiin. Miehille se tarkoitti sitä, että käytännössä kaikki miehet saivat vaimon, jos halusivat.

Miehinen kulttuuri ei ole vielä täysin herännyt tähän muutokseen. Alitajunnassaan monet miehet tuntuvat ajattelevan, että heillä on "oikeus naiseen". He eivät osaa muuttua naisille kiinnostavammiksi ja haluttavimmiksi (miten naiset ovat kilpailleet keskenään miesten huomiosta koko yhteiskuntahistoriamme ajan), vaan katkeroituvat ja syyttävät naisia, kun nämä valitsevat mieluummin yksinolon kun aloittavat heidän kanssaan suhteen.

Jos kelaat hieman sanomaasi, mistä olen kyllä samaa mieltä, niin huomaat että ne ovat juurikin miehet jotka ovat heränneet huomaamaan mitä se muutos tarkoittaa. Naiset eivät oikein hiffaa, että tämä juuri johtaa siihen, etteivät ne halutut miehet sitoudu (jos sitoutuvatkin, niin suhteessa ollaan kepein mielin). Todellista sitoutumista vaativille naisille jääkin sitten ne miehet, joita ei ole kepeisiin suhteisiin huolittu. 

Kuten aiemminkin itse viittaat, (naisten haluamilla) miehillä ei ole enää mitään syytä vakiintua, koska seksiä on tarjolla. Ja se on se, mikä jakaa miehet eri kasteihin; niihin, jokat eivät sitoudu, niihin, jotka eivät koskaan saa, ja niihin jotka tyytyvät siihen mitä

Tismalleen. Kyllä ulipiireissä tämä on tiedetty pitkään. Mies ei vain muutu siksi kaikkien naisten haluamaksi sonniksi eli pitkäksi tummaksi ja komeaksi halutessaan. Nyt tämä halutuin miesporukka ehkä noin 10% saa kaikki naiset ja lopuille miehille jää alfojen nuss1matrippeet.

Taitaa naiset downvoteilla. Tätä se on. Jos ei saa nuorena haluamaansa on siinä 30v korvilla jo hävinnyt. Jos nainen on yhtään hyvän näköinen ja haluttava, voit olla varma että sinua paremmat miehet ovat käyttäneet häntä ja dumpanneet. Ei kovin mieltä ylentävää tai imartelevaa. Useat naiset vain ottavat sitten lopulta jonkun ihan kivan miehen jota kohtaan eivät kovin kovaa seksuaalista halua tunne. Kyllä miehetkin tahtoo naisen himon kohteena olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö?: pelätään että sellainen onnettomuus sattuisi omalle kohdalle.

Vierailija
64/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vihaa, mutta en katso hyvällä ihmisiä riipumatta sukupuolesta jotka juoksee jatkuvasti kymmenissä sängyissä. Tai sanotaan enemmänkin niin että en kelpuuttaisi omaksi kumppaniksi sellaista joilla seksikumppanit ovat useita kymmeniä.

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta koen moraalittomaksi lähteä esim. baarista joka kerta jonkun luo panemaan ja sitten vielä kaveriporukassa kerrotaan näitä kännipanoja ”nolona” ja hauskana juttuna. Ymmärrän jos on vakituinen seksikumppani. Koen sen paljon vastuullisempana kuin randompanot. Jokainen toki elää niin kuin haluaa, mutta en itse tuollaista ymmärrä enkä pidä sitä positiivisena asiana.

Entäs jos lähtee usein selvänä baarista panemaan baarisaaliin kanssa, saako silloin synninpäästön?

Kysy itseltäsi. Mutta älä odota kaikkien muiden hyväksyvän silti.

Miksi sinulle on vaikea hyväksyä kahden aikuisen ihmisen vapaaehtoista seksuaalista kanssakäymistä? Eihän kukaan sinua pakota hankkimaan lukuisia kumppaneita.

Minun pitäisi hyväksyä asiat, joihin en itse ole valmis?

Tottakai. Ei se ole sinulta pois. Minäkin hyväksyn esim. huippu-urheilun ja tosi-TV:n, vaikka en ole kumpaankaan valmis.

No huippu-urheilussa ei pitkälle pääse oman nautinnonhalun sanelemien päähänpistojen viemänä, että en tältä pohjalta ymmärrä, mikä tämä analogia tässä on.

Vierailija
65/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Hyvä kysymys. Naiset on kautta aikojen pistäneet kauniit ja seksuaalisesti halukkaat naiset kuriin vihjaamalla maineen menetyksellä. Olisko siinä kyse siitä, että pelkäävät omien miestensä lähtevän näitten naisten mukaan?

Huorapuheiden levittämisellä naiset myös mielellään pilaavat kauniiden naisten maineen. Tähän olen törmännyt usein. Tämä on kosto siitä, ettei ole itse niin suosittu.

Kauniita naisista on aika pieni osa. Kyse ei ole nyt ulkonäöstä vaan siitä, että seksuaalinen promiskuiteettisuus kielii epäluotettavuudesta, alhaisesta moraalista ja piittaamattomuudesta itseään kohtaan. Kyllä, yksi mahdollinen tekijä on myös se, että tällaiset naiset tuppaavat aika herkästi sekaantumaan ukkomiehiin. Kyllä minä ajattelen, että seksuaalisesti leväperäisessä naisessa on jotakin pahasti henkisesti vialla, että hän mihinkään tuollaiseen edes alentaa itsensä.

Miksi nainen ei voisi nauttia seksistä siinä kuin mieskin? Ei me miehet tarvita mitään romanttisia tunteita jos panettaa, eikö naisilla ole muka sama?

Saa nauttia. Ja sen jälkeen EI saa mennä jonkin kiltin johdateltavan miehen luokse lirkuttamaan, että "nyt haluaisin kodin ja lapsia, elätä minut".

Miksi ei saisi?

Ja millä vuosisadalla oikein elät, useimmat naiset elättävät nykyään itse itsensä ja osittain myös perheensä.

Vierailija
66/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Prostituutiossa ei olekaan mitään vikaa, jos se on naisen oma valinta. Seksiähän siinä vaan myydään.

Ja toiset taas vaan tykkää irtosuhteista. Seksistä siinäkin vaan on kysymys.

Vierailija
67/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Hyvä kysymys. Naiset on kautta aikojen pistäneet kauniit ja seksuaalisesti halukkaat naiset kuriin vihjaamalla maineen menetyksellä. Olisko siinä kyse siitä, että pelkäävät omien miestensä lähtevän näitten naisten mukaan?

Huorapuheiden levittämisellä naiset myös mielellään pilaavat kauniiden naisten maineen. Tähän olen törmännyt usein. Tämä on kosto siitä, ettei ole itse niin suosittu.

Kauniita naisista on aika pieni osa. Kyse ei ole nyt ulkonäöstä vaan siitä, että seksuaalinen promiskuiteettisuus kielii epäluotettavuudesta, alhaisesta moraalista ja piittaamattomuudesta itseään kohtaan. Kyllä, yksi mahdollinen tekijä on myös se, että tällaiset naiset tuppaavat aika herkästi sekaantumaan ukkomiehiin. Kyllä minä ajattelen, että seksuaalisesti leväperäisessä naisessa on jotakin pahasti henkisesti vialla, että hän mihinkään tuollaiseen edes alentaa itsensä.

Miksi nainen ei voisi nauttia seksistä siinä kuin mieskin? Ei me miehet tarvita mitään romanttisia tunteita jos panettaa, eikö naisilla ole muka sama?

Saa nauttia. Ja sen jälkeen EI saa mennä jonkin kiltin johdateltavan miehen luokse lirkuttamaan, että "nyt haluaisin kodin ja lapsia, elätä minut".

Miksi ei saisi?

Ja millä vuosisadalla oikein elät, useimmat naiset elättävät nykyään itse itsensä ja osittain myös perheensä.

Hyvä! Ei kenenkään seksuaalihistoria kuulu toiselle. Turha urputtaa!

Vierailija
68/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi?

Musta vain tuntuu pahalta kaikkien kunnon miesten puolesta, kun en tiedä, osaako ne suojautua kaikilta tästä ketjusta triggeröityneiltä naisilta. Se on hyväksikäyttöä. En tiedä, kuinka ilkeät sanoa, että miksi näin ei saisi tehdä. Hävettää sinun puolesta.

Vierailija
69/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi?

No eihän se kenellekään satunnaiselle vastaantulijalle kuulu. Mutta nyt ei puhuttu siitä, minkä ihan hyvin tiedät. Pakko leikkiä tyhmää, on kai.

Vierailija
70/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eeon jälkeen pitenpi kausi, kun turrutin pahaa oloa yhden yön jutuilla. Kukaan miespuolinen kaveri tai tuttu ei paheksunut. Ainoat hutsukommentit tuli naisilta. Varsinkin varatuilta naisilta. En tiedä ovatko sitten niin epävarmoja miehistään. Minua eivät varatut kiinnostaneet. Silti minut koettiin uhkana.

Juuri tästä on kyse. Naisille yhä edelleen kiinteä parisuhde ja sitä seuraava avioliitto tuo sekä henkistä ja taloudellista turvallisuutta, tai ainakin näin monet naiset vieläkin ajattelevat. Heille irtosuhteita pitävät naiset edustavat uhkaa, jota pitää vihata ja halveksia. Ihmettelin tätä jo 90-luvulla. Enää en ihmettele. Kulttuuri muuttuu yllättävänkin hitaasti.

Totta, naiset ovat kyllä pahimpia tässä. Kyllä miehetkin naureskelevat naisille jotka harrastavat paljon irtoseksiä, mutta eihän heitä vihata. Ainakin omassa työpaikassani meillä oli kerran nainen, joka harrasti kymmenien työpaikan miesten kanssa seksiä. Ihmetteli ettei saa parisuhdetta. Se vähän nauratti meitä miehiäkin ettei tuollaista ymmärrä, mutta muuten kiva nainen. Toiset naiset taas sulkivat hänet täysin ulkopuolelle.

Jep, ja sitä kuulee jopa myös itse erittäin paljon irtoseksiä harrastavien naisten suusta. Toisinaan jopa ihan keksittyjä juttuja siveellisimmistä naisista. Ja sitten on vielä nämä, jotka esittävät jotain muuta kuin ovat. Irtoseksiä harrastetaan ties kenenkä kanssa, mutta potentiaaliselle kumppanille esitetään jotain ihan muuta.

Ja kukahan nainen ei tätä tee? Kyllä vähänkin menevämpi nainen on eksynyt sänkyihin vaikka kenen kanssa. Ymmärtäähän sen, onhan naisillakin halut ja jos olet kaunis nainen saat läjäpäin ehdotuksia. Mutta kukapa nainen parisuhteen kynnyksellä voisi myöntää täysin rehellisesti historiansa? Kyllä yhden illan juttuja tapahtuu koko ajan.

Uskaltaako kukaan täällä myöntää että on ollut ns lutkailuvaihe jossain vaiheessa elämää? Miten kerroit nykyiselle miehellesi jos sellainen sattuu löytymään?

Paha myöntää sellaista, mitä ei ole ollut. Jotkut meistä ovat laatua.

Vierailija
71/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Prostituutiossa ei olekaan mitään vikaa, jos se on naisen oma valinta. Seksiähän siinä vaan myydään.

Ja toiset taas vaan tykkää irtosuhteista. Seksistä siinäkin vaan on kysymys.

Toki. Mutta monille ihmisille se asia on enemmän kuin 'vain seksi'. Näillä ihmisillä on ihan täysi oikeus varjella itselleen tärkeitä arvoja siinä missä naisella on oikeus myydä itseään.

Vierailija
72/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi?

No eihän se kenellekään satunnaiselle vastaantulijalle kuulu. Mutta nyt ei puhuttu siitä, minkä ihan hyvin tiedät. Pakko leikkiä tyhmää, on kai.

Jaa en tiedä missä Raamattu-alueella asut mutta eipä ainakaan täällä ole soveliasta kysellä parisuhteessa kumppanin menneisyydestä kaikkea!

Vierailija
73/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi?

Jaa en tiedä missä Raamattu-alueella asut mutta eipä ainakaan täällä ole soveliasta kysellä parisuhteessa kumppanin menneisyydestä kaikkea!

Oo-kei... Onnea valitsemallasi tiellä. En koskaan lakkaa hämmästelemästä sitä, miten paljon matalammalla joillain ihmisillä tuntuu olevan kumppanin valinnan kanssa kriteerit kuin jos menisivät ostamaan vaikka kodinkoneen.

Vierailija
74/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee huorin.

Vierailija
75/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hauskimpia ovat vaimot jotka pitävät irtosuhdenaisia ja prostituoituja hyväksikäytettyinä, vaikka he itse ovat aina olleet miesten esineitä, vaihdettavaa valuuttaa ja tie miesten halujen kasvattamiseen. Vaimo tyydyttää miehen tarpeet, synnyttää miehen haluamia poikalapsia miehen sukuun, vaimo liittyy itse miehen sukuun ja tulee vihatuksi koska kukaan ei arvosta avutonta emäntää jolla ei ole mitään itsekunnioitusta.

Ikävää poksauttaa sappikuplasi, mutta monet aviomiehet ja -vaimot ovat itse asiassa elämäänsä tyytyväisiä.

Vierailija
76/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hauskimpia ovat vaimot jotka pitävät irtosuhdenaisia ja prostituoituja hyväksikäytettyinä, vaikka he itse ovat aina olleet miesten esineitä, vaihdettavaa valuuttaa ja tie miesten halujen kasvattamiseen. Vaimo tyydyttää miehen tarpeet, synnyttää miehen haluamia poikalapsia miehen sukuun, vaimo liittyy itse miehen sukuun ja tulee vihatuksi koska kukaan ei arvosta avutonta emäntää jolla ei ole mitään itsekunnioitusta.

Ikävää poksauttaa sappikuplasi, mutta monet aviomiehet ja -vaimot ovat itse asiassa elämäänsä tyytyväisiä.

Naisethan ovat aina puolustaneet hakkaamista, väkisinmakuuta, omaa äänioikeudettomuutta ja naisethan ne niitä tyttölasten abortteja tekevät. Kommentissasi ei ollut mitään järkeä :D Sanoin, että vaimot yrittävät maalata irtosuhdenaisista jotain hyväksikäytettyjä, vaikka  te abortoitte tyttönne, liitytte aviomiehen sukuun ja alistatte itsenne omaisuudeksi. Olette aina olleet alempiarvoisia liitossa ja vain naisia syrjitään avioliitossa. Valtio on pakottanut nimenvaihtoon. Koska olette hyväksikäytettyjä, miehen poliittisen vallan ja seksuaalisen halun pelinappuloita.

Naisethan heiluvat koko ajan lööpeissä kertomassa miten avioliiton sisäinen väkisinotto pitäisi poistaa. On se hei hienoo miten osaatte syrjiä itseänne!

Joo naiset yhtenä joukkona tätä kaikkea ajaa. Ei jumalauta. Täytyy lopettaa tällä palstalla käyminen, menee niin alle kaikkien kuviteltavissa olevien standardien alle jutut täällä.

Vierailija
77/117 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
78/117 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että täällä annetaan ymmärtää, että sinkkuus olisi miehelle onni ja autuus. Kuitenkin parisuhde parantaa yleensä miehen elämänlaatua. Naisen elämänlaatua se ei välttämättä paranna. Parisuhteessa elävät miehet elävät useita vuosia muita miehiä kauemmin.

Vierailija
79/117 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laillistettu prostituutio olisi hyvä asia ja ne olisivat hoitokäyntejä ihmisille joilla on seksinpuute. Ei tarvitsisi käydä matalamman elintason maissa riistämässä heikompiosaisia.

Yhdenyön suhteet ovat ok, jos ei minua niihin sekoiteta. Pidän kummallisena sitä, että joku voi hypätä sänkyyn ihmisen kanssa jonka kanssa ei kehtaisi maailman edessä hymyillä käsi kädessä. Mutta ei se ole minulta pois. Vakka kantensa valitsee.

Itselleni seksi on osa parisuhdetta, ja suhde ja yhteyden tunne tulee ensin.

Meitä on erilaisia. En itse haluaisi kumppania, joka on edes joskus mennyt seksi ja himo edellä suhteeseen. Kertoo itsehillinnän puutteesta ja riskinotosta,joka voisi saattaa minut ja jälkeläisemme vaaraan.

Liittyy myös siihen, että jos kumppanini on ajatellut seksi edellä, me olemme eri tavoin virittyneet. Ei match. Joutuisin varautumaan siihen, että seksi jatkossakin voisi viedä miehen pois, vaikka minun kriteereilläni meillä olisi asiat hyvin ja tärkein: yhteys kunnossa. Olisi järkyttävää havahtua, että elämänkumppani vain suuntaa pois vaikka "kaikki" on hyvin ja jälkeläiset jäisivät yksin kontolleni.

Tämä on ehkä vähiten biologiseen sopeutumiseen ja selviytymiseen liittyvä: puhtauden tunne. En halua juoda pullonsuusta jos toinen on jo juonut. Jos suutelisin miestä joka on käynyt huorissa, vaihdattaisin varmaan kaikki hampaani. Siinä olisi niin monen miehen eritteet samassa suudelmassa. Terveyden ylisuojelua? Ehkä, mutta minulla on itsekkäät geenit. Näillä turvaan lisääntymiseni.

Vierailija
80/117 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta laillistettu prostituutio olisi hyvä asia ja ne olisivat hoitokäyntejä ihmisille joilla on seksinpuute. Ei tarvitsisi käydä matalamman elintason maissa riistämässä heikompiosaisia.

Yhdenyön suhteet ovat ok, jos ei minua niihin sekoiteta. Pidän kummallisena sitä, että joku voi hypätä sänkyyn ihmisen kanssa jonka kanssa ei kehtaisi maailman edessä hymyillä käsi kädessä. Mutta ei se ole minulta pois. Vakka kantensa valitsee.

Itselleni seksi on osa parisuhdetta, ja suhde ja yhteyden tunne tulee ensin.

Meitä on erilaisia. En itse haluaisi kumppania, joka on edes joskus mennyt seksi ja himo edellä suhteeseen. Kertoo itsehillinnän puutteesta ja riskinotosta,joka voisi saattaa minut ja jälkeläisemme vaaraan.

Liittyy myös siihen, että jos kumppanini on ajatellut seksi edellä, me olemme eri tavoin virittyneet. Ei match. Joutuisin varautumaan siihen, että seksi jatkossakin voisi viedä miehen pois, vaikka minun kriteereilläni meillä olisi asiat hyvin ja tärkein: yhteys kunnossa. Olisi järkyttävää havahtua, että elämänkumppani vain suuntaa pois vaikka "kaikki" on hyvin ja jälkeläiset jäisivät yksin kontolleni.

Tämä on ehkä vähiten biologiseen sopeutumiseen ja selviytymiseen liittyvä: puhtauden tunne. En halua juoda pullonsuusta jos toinen on jo juonut. Jos suutelisin miestä joka on käynyt huorissa, vaihdattaisin varmaan kaikki hampaani. Siinä olisi niin monen miehen eritteet samassa suudelmassa. Terveyden ylisuojelua? Ehkä, mutta minulla on itsekkäät geenit. Näillä turvaan lisääntymiseni.

Prostituutio on kylläkin ihan laillista Suomessa, parittaminen ei ole. Sinäkin voisit pistää ilmoituksen missä kerrot paljon suikkari maksaa yms eikä kenelläkään olisi mitään sanomista siihen. Siis viranomaisella.

En ymmärrä miksi maksullisia pidetään likaisina? Varmasti  pitävät paremmin huolta itsestään kuin yhden illan jutut jotka kännissä paneskelevat ties ketä.

Jos sulla olisi uus mies jolla on ollut 10 yhden illan juttua ja mies joka on käynyt 10 kertaa huorissa, olisiko se huorissa käynyt jotenkin likaisempi että sun pitäisi suudelman jälkeen vaihdattaa hampaasi? En ymmärrä. Huorissa vaaditaan kumia, yhden illan jutuissa ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan