Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin kaverin kanssa kahvilla, ohi kulkenut mies pysähtyi katsomaan kaveria "Ju""ta kun on kaunis nainen !". Oma rumuus iski taas päin naamaa:(

Vierailija
28.09.2018 |

Se, että ystäväni on ujo ja kiusaantuu huomiosta on laiha lohtu. Pituus noin 175, luonnokiharat alaselkään, hiukan olivinsävyyn vivahtava "tumma" iho ja hymy kuin hammastahna-mainoksesta, ilman meikkiäkin upea ilmestys. Vaikka tässä iässä (30v) pitäisi jo olla hyvä itsetunto, silti on vaikea hyväksyä sitä että' itse niin karmea ilmestys. Pituutta tasan 160, leveä lantio, pienet riipputissit, kaksoisleuka, ienhymy, muodoton pyöreä naama, iso pottunenä, kalpea punottava iho ja maantienväriset, aina rasvaiselta näyttävät hiukset jotka ovat niin ohuet että päänahka loistaa. Vaikka miten sutisi ennen ovesta lähtöä ripsaria, ei tämä naama miksikään muutu! Miten te muut rumat naiset, etenkin jos teillä on yrittämättä upeita ystäviä, kestätte?

Kommentit (389)

Vierailija
361/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleeni, kun joskus 13-14 vuotiaana olin kahden ystäväni kanssa kaupungilla. Siellä oli joku mallikokelaita headhunttaava muija jakamassa esitteitä koekuvauksista.

Muija lykkäsi esitteen molemmille kavereilleni, mutta sivuutti mut täysin :D

Nyt vähän naurattaa, kun ei toi tosiaan mikään mun edustavin ikä ollut, mutta tollaisessa herkässä iässä kyllä kirpaisi aika pahasti. Itsetunto oli muutenkin aika huono ja tuo oli yksi iso isku lisää.

Pelisilmää kaipaisi ihmisille vähän lisää: ei kenenkään ulkonäköä tarvitsisi ääneen taivastella tai jos tarvii, niin voi ihastella koko ryhmää/kaveruksia yhdessä. En teistä muista tiedä, mutta kyllä mua sytyttää mies, joka huomioi kaikki eikä vain sitä kauneinta.

Vierailija
362/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ap:n tuskan. Mutta usko pois miehillä ei ole helpompaa. Kyllä keljuttaa kulkea yhden kaverin kanssa, joka on komea, tumma , pitkä ja itsetunto on naisten huomiosta jo avaruudessa. Tietää saavansa kaikki ja saakin. Sitten naiset kihertää, kiemurtelee ja sekoa. Ole siinä sitten itse huonolla itsetunnolla (naisasioissa), kun ei pidetä edes vilkaisun arvoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleeni, kun joskus 13-14 vuotiaana olin kahden ystäväni kanssa kaupungilla. Siellä oli joku mallikokelaita headhunttaava muija jakamassa esitteitä koekuvauksista.

Nyt vähän naurattaa, kun ei toi tosiaan mikään mun edustavin ikä ollut, mutta tollaisessa herkässä iässä kyllä kirpaisi aika pahasti. Itsetunto oli muutenkin aika huono ja tuo oli yksi iso isku lisää.

Pelisilmää kaipaisi ihmisille vähän lisää: ei kenenkään ulkonäköä tarvitsisi ääneen taivastella tai jos tarvii, niin voi ihastella koko ryhmää/kaveruksia yhdessä. En teistä muista tiedä, mutta kyllä mua sytyttää mies, joka huomioi kaikki eikä vain sitä kauneinta.

Mutta naiset toki saa huomioida edelleen vain sen mieskarkin.

Vierailija
364/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset toki saa huomioida edelleen vain sen mieskarkin.

Kyllä kohteliaisuus menee molemmin päin, jos nainen päätyy herraseurueen pöytään, niin tottakai täytyy tervehtiä kaikkia ja yrittää pyrkiä siihen, että kaikki on keskustelussa mukana.

Mikäs sen parempi tapa tutkia puolin ja toisin, millainen kumppaniehdokas on kyseessä? Jos nainen ignooraa täysin sun ystävät jo ensitapaamisella, ei ehkä syvempää suhdetta kannata alkaa luomaan. Ja toisaalta, jos miehen kaverit on vastenmielisiä känniääliöitä, niin ehkä se kertoo jotain siitä miehestäkin...

Vierailija
365/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ikäisekseni (olen 35v) ja saanut aina paljonhuomiota miehiltä ja ihme kyllä, saan edelleen. Itse en pidä itseäni super-kauniina vaan enemmänkin nättinä, mutta veikkaan, että minun kohdallani se on myös persoona joka ihastuttaa.

Jos mietin omalta kohdaltani miehen ulkoisia kriteerejä niin tykkään, että mies on pitkä, minua vanhempi ja ei liian laiha. Mistään hunks-tyylisestä kiillotetusta miehestä en voisi kiinnostua.

Kukaan järkevä mieskään ei jaksa tyhjää kuorta, ihan sama kuinka kaunis nainen on.

Vierailija
366/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ikäisekseni (olen 35v) ja saanut aina paljonhuomiota miehiltä ja ihme kyllä, saan edelleen. Itse en pidä itseäni super-kauniina vaan enemmänkin nättinä, mutta veikkaan, että minun kohdallani se on myös persoona joka ihastuttaa.

Jos mietin omalta kohdaltani miehen ulkoisia kriteerejä niin tykkään, että mies on pitkä, minua vanhempi ja ei liian laiha. Mistään hunks-tyylisestä kiillotetusta miehestä en voisi kiinnostua.

Kukaan järkevä mieskään ei jaksa tyhjää kuorta, ihan sama kuinka kaunis nainen on.

No tottakai pitkä. Eihän muuta kriteeriä ole olemassakaan te naislaumaeläimet.. Aina vaan pitkä ja pitkä ja pitkä.

Vierailija
367/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai pitkä. Eihän muuta kriteeriä ole olemassakaan te naislaumaeläimet.. Aina vaan pitkä ja pitkä ja pitkä.

Menikö pätkällä tunteisiin? Huutista.

Vierailija
368/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ääneen kiljahtelu on jotenkin junttimaista. 

Kerran oltiin työpaikan bileissä. Siellä pitopalveluyrittäjä jonka vaimo kuului työyhteisöön, alkoi ihan ääneen ihastella kaikkien kuullen naispomon kauneutta. Ei edes riittänyt se että vaimonsa kuullen vaan tosiaan kaikkien kuullen. Jotenkin vaivaannuttava ja koominenkin tilanne koska illan tarjoilut tilattu ko tyypiltä, alkoi siis niitä tuodessaan vouhottaa pomon ihanuudesta suureen ääneen :O :DDDDD  

Ikinä en ole ymmärtänyt sitä että kumppani alkaa muita porukassa olevia kehumaan ulkonäöltä, todella loukkaavaa kuten sekin että huomioi vaan toisia eikä omaa seuralaista.

Aika paljon vaikuttaa se että huolehtii itsestään, on puhdas ja kevyt meikki ja miettii edes vähän mitä vaatteita laittaa päälle että ovatko sopivia ja niissä viihtyy. Omasta naamasta ja itsestä kannattaa edes vähän opetella tykkäämään, itsensä kanssa elettävä tämä elämä. Tsemppiä ja jaksamista kaikille <3 

Vierailija
369/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pituus noin 175"

Pilalla. Nainen on voi olla seksikäs korkeintaan 169-senttisenä. Alarajaa ei oikeastaan ole. Kääpiötkin ovat ihania.

Vierailija
370/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö pätkällä tunteisiin? Huutista.

Meni kyllä neropatti. Miten voisi olla menemättä kun sitä aina toitotetaan ja korostetaan ja juuri on se ominaisuus mikä minussa on vialla. Koita kuvitella omalle kohdallesi.

Vierailija
371/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öööhh.. siis sua loukaa sit varmaan Kylie Jenner ja Sara Sieppi????

Hommaa elämääs sisältöä..tai LAIHDUTA

Vierailija
372/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma läski, vanha, ohut hiuksinen, mutta ainoa mitä apn tilanteessa olisin ajatellut, luoja, että voi olla moukka mies.

No, ehkä voin ajatella noin koska nuorena tissit kasvoi nukella leikkivälle ujolle tytölle ja nuoruuden varhaisen aikuisuuden sain kuulla ihailua.

13v itsensä kanssa hämmennyksissä oleva ei todella halunnut kuulla 40v miehen ihailevia kommenteja.

Hemmetin helpottavaa kun puhuu jonkun miehen kanssa, rumana ja 50+ ikäisenä ja tietää, että se kuuntelee eikä pidä esineenä.

Joo ja sit sä sanot: Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa

Vierailija
373/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta, että ihmisiä arvotetaan sattumanvaraisten ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Jos satut olemaan kaunis olet aitomaattisesti parasta mitä maa päällään kantaa ja jos puolesta ruma, ketään ei kiinnosta ja olet tuomittu elämään kävelevänä paskaläjänä. Eihän tätä tilannetta kestäkään. Joskun nuorempana vielä kuvittelin, että henkisillä ominaisuuksilla voi kompensoida, mutta paskan marjat. Nykyään olen katkeroitunut, masentunut ja vittumainen. Kaunis nainen saa olla todella mukava ja fiksu, että siedän sellaista läheisyydessäni.

Jep, kun on kaunis niin ihmiset pitää automaattisesti muutenkin parempana, saati sitten miehet. Jos ei ole kaunis pitää olla moninverroin fiksumpi, hauskempi jne jotta saa huomiota, mutta itse olen rumuuden lisäksi tylsä. Se ei haittaisi jos näyttäisin alusvaatemallilta, olisin heti mielenkiintoisen hiljainen.

Juuri näin . Kauniin kaikki luonteenpiirteet käännetään positiiviksiksi vaikka väkisin kun taas ruman tekemiset tai sanomiset ei kiinnosta ketään. Harmaavarpusen on turha yrittää piipittää nurkassa.

Jaa. Minusta taas näyttää siltä, että yleisesti kauniita mollataan ja heistä pyritään etsimään ties mitä vikoja. Aina on joku rumuus naamassa tai vartalossa, äly vähäinen, puheet typerät, kamala nauru, liian sitä ja tätä.

Työpaikoillakin kauniisiin naisiin suhtaudutaan siten, että he ovat tietysti edenneet reittä pitkin tai että he ovat niin tyhjäpäitä, koska ”eihän sitä muu kiinnosta kuin ulkonäön laitto.”

Mikä olisi sitten se sopiva tässä maailmassa? Ehkei kannata antaa valtaa jonkun tuntemattoman miehen/naisen arvottaa sinua ihmisenä. Kun kelpaat itsellesi, niin eikö se ole parasta?

Vierailija
374/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, älkää kadehtiko. Miksi ihmeessä teitä huomio kiinnostaa, mitä hyötyä siitä on?

Mun on ollut aina vaikea ymmärtää sitä, miksi omasta kauneudesta olisi yhtään mitään hyötyä parisuhdemarkkinoilla. Olen itse ollut aina sellainen perusnätistä parempi - en nyt mikään maailmanluokan kaunotar, mutta siis yleisesti ottaen ihmisten mielestä tosi sievä. Miehiä on ollut tarjolla ihan riittämiin, on pyydelty ja pyydellään edelleenkin ulos, ja noita aloittajan esimerkin mukaisia tapauksiakin on sattunut (siis että randomit tulevat paikalle vain kehuakseen ulkonäköäni). Lisäksi ihmiset hämmästelevät, miten voin olla sinkku, kun kerran olen niin ”kaunis” (heidän lainaus!). No minäpä kysyn, että mitä hyötyä mulle on olla yhtään kenenkään silmään millään lailla kaunis, jos miehet on 99-prosenttisesti sellaisia, etten niitä huoli lähellenikään? Toisin sanoen: mitä hyötyä mun omasta ulkonäöstä on mulle, jos vastapuoli on sietämätön eikä kelpaisi rumemmallekaan?

Enkä nyt tarkoita miesten ulkonäköä, tarkoitan luonnetta. Olen itse kouluttautunut ja uraa luonut, joten haluan sivistyneen ja keskustelutaitoisen miehen, en mitään ylimielistä kaikkitietävää julistajaa tai manspleinaajaa. Lisäksi sen tulisi olla lempeä, ystävällinen, elämään myönteisesti suhtautuva. Ja sen tulisi hoitaa itse omat jälkensä kotona, en aio alkaa äidiksi eikä mussa ole tippaakaan mitään 50-lukulaisuutta. Lisäksi käyn hyvissä töissä ja tienaan paljon, sekin pitäisi kestää.

Joten, voin kertoa: mun ulkonäöstä ei ole tässä asiassa mitään etua. Mua lähestyy kyllä komeat ja koulutetut, mutta ne on sisältä yleensä ihan mätiä - varmaan, koska ovat tottuneet hyvään tarjontaan ja luulevat, että alan kilpailla huomiosta ja miellyttää hullun lailla. Vähemmän komeat ei yleensä lähesty, mutta jos itse teen tuttavuutta heidän kanssa, juttu ei etene, koska ovat katkeria ja epäluuloisia mun ulkonäön takia. Heiltäkin toki vaadin hyvää sivistystasoa, joten mitään palstamiehen tapaisia en siis edes lähesty (eikä siitä mitään tulisikaan, en meinaa jaksaa sitä omahyväisyyttä ja pseudotieteen määrää tällä palstallakaan).

Niin MISSÄ se hyöty on? Se on kuulkaa täysin pelkästään teoreettinen. Älkää kadehtiko.

Se että sä vaadit mieheltä

ÄLYKKYYTTÄ

HERKKYYTTÄ

LAPSETTOMUUTTA

KORKEAKOLUTASON OPINTOJA

LEMPEYTTÄ

rankkaa joukosta pois seuraavat:

JEESUS

ESKO EERIKÄINEN

+ 99% suomen miesväestöstä

Suosittelen: Netflixiä ja kissan hankitaa, punaviiniä ja seksileluja

relax bi tch

Vierailija
375/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ystäväni on ujo ja kiusaantuu huomiosta on laiha lohtu. Pituus noin 175, luonnokiharat alaselkään, hiukan olivinsävyyn vivahtava "tumma" iho ja hymy kuin hammastahna-mainoksesta, ilman meikkiäkin upea ilmestys. Vaikka tässä iässä (30v) pitäisi jo olla hyvä itsetunto, silti on vaikea hyväksyä sitä että' itse niin karmea ilmestys. Pituutta tasan 160, leveä lantio, pienet riipputissit, kaksoisleuka, ienhymy, muodoton pyöreä naama, iso pottunenä, kalpea punottava iho ja maantienväriset, aina rasvaiselta näyttävät hiukset jotka ovat niin ohuet että päänahka loistaa. Vaikka miten sutisi ennen ovesta lähtöä ripsaria, ei tämä naama miksikään muutu! Miten te muut rumat naiset, etenkin jos teillä on yrittämättä upeita ystäviä, kestätte?

Minulle on käynyt niin, että kun olen mennyt ravintolan kassalle tilaamaan minulle ja ystävälleni (joka on seisonut vieressä noin metrin päässä), niin noin 25-vuotias nasimyyjä myyjä ei ole edes katsonut minuun koko tilauksen aikana, vaan toljottanut silmät kiiluen koko ajan ystävääni eikä edes kuullut tilausta kunnolla. Maksun jälkeenkin sanoi kiitoksen ystävälleni, vaikka minä olin se joka maksoi eikä ystäväni ollut puhunut mitään. Olen minäkin keskivertoa hiukan komeampi, mutta ystäväni sitten ihan superkomea ja pitkä. Tullut aika maan matosen olo sen jälkeen. Tuo on törkein kerta, mutta melkein joka kerta käy niin, että vaikka minä olen puhemiehenä jonnekin mennessä, niin naiset tuojottavat ystävääni ja kertovat hänelle.

Et ole komea, jos olisit joku olisi joskus toljottanut sinuakin

News Flash: kärsit häiriintyneestä ulkonäköpsykoosista: LUULET OLEVASI KOMEA

Heräääää!!!

Vierailija
376/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pituus noin 175"

Pilalla. Nainen on voi olla seksikäs korkeintaan 169-senttisenä. Alarajaa ei oikeastaan ole. Kääpiötkin ovat ihania.

Minä olen 175 ja käytän korkkareita...

Sääreni jatkuvat taivaasiin

Kääpiömiehet ei kelpaa kuin suihinottoon

Vierailija
377/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjua en lukenut, mutta tulee mieleen, että kyllähän nätit hiukset ja huoliteltu meikki, hyvä ryhti ja itsevarma olemus ja sopivat vaatteet ovat tärkeitä, mikäli ulkonäköasioita miettii.

Muistan, kun opiskelijoina oltiin jollain mökillä ja aamulla ihmettelin, että mitä outoa sakkia täällä on. Kukaan ei ollut meikannut tietenkään yhtään ja kyllä ne muuten kauneimmatkin olivat - melko mitäänsanomattomia!

Kovasti en jaksa meikata, mutta huomaan, että nyt olisi jo korkea aika vähän häivyttää rumuuttaan.

Vierailija
378/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies tietää, että seurueen kaikkia naisia on huomioitava tasapuolisesti, eikä niin, että suodaan huomiota vain seurueen kaunottarelle. No, suomalainen mies on keskimäärin kaukana herrasmiehestä. Ymmärsin kyllä, että mies ei kuulunut seurueeseenne, mutta aiheutti möläytyksellään kiusallisen tilanteen yhtä kaikki.

Suomalaiset miehet tykkäävät myös möläytellä rumille naisille. Kertovat näiden olevan rumia. Kiitos vaan!

Vierailija
379/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, älkää kadehtiko. Miksi ihmeessä teitä huomio kiinnostaa, mitä hyötyä siitä on?

Mun on ollut aina vaikea ymmärtää sitä, miksi omasta kauneudesta olisi yhtään mitään hyötyä parisuhdemarkkinoilla. Olen itse ollut aina sellainen perusnätistä parempi - en nyt mikään maailmanluokan kaunotar, mutta siis yleisesti ottaen ihmisten mielestä tosi sievä. Miehiä on ollut tarjolla ihan riittämiin, on pyydelty ja pyydellään edelleenkin ulos, ja noita aloittajan esimerkin mukaisia tapauksiakin on sattunut (siis että randomit tulevat paikalle vain kehuakseen ulkonäköäni). Lisäksi ihmiset hämmästelevät, miten voin olla sinkku, kun kerran olen niin ”kaunis” (heidän lainaus!). No minäpä kysyn, että mitä hyötyä mulle on olla yhtään kenenkään silmään millään lailla kaunis, jos miehet on 99-prosenttisesti sellaisia, etten niitä huoli lähellenikään? Toisin sanoen: mitä hyötyä mun omasta ulkonäöstä on mulle, jos vastapuoli on sietämätön eikä kelpaisi rumemmallekaan?

Enkä nyt tarkoita miesten ulkonäköä, tarkoitan luonnetta. Olen itse kouluttautunut ja uraa luonut, joten haluan sivistyneen ja keskustelutaitoisen miehen, en mitään ylimielistä kaikkitietävää julistajaa tai manspleinaajaa. Lisäksi sen tulisi olla lempeä, ystävällinen, elämään myönteisesti suhtautuva. Ja sen tulisi hoitaa itse omat jälkensä kotona, en aio alkaa äidiksi eikä mussa ole tippaakaan mitään 50-lukulaisuutta. Lisäksi käyn hyvissä töissä ja tienaan paljon, sekin pitäisi kestää.

Joten, voin kertoa: mun ulkonäöstä ei ole tässä asiassa mitään etua. Mua lähestyy kyllä komeat ja koulutetut, mutta ne on sisältä yleensä ihan mätiä - varmaan, koska ovat tottuneet hyvään tarjontaan ja luulevat, että alan kilpailla huomiosta ja miellyttää hullun lailla. Vähemmän komeat ei yleensä lähesty, mutta jos itse teen tuttavuutta heidän kanssa, juttu ei etene, koska ovat katkeria ja epäluuloisia mun ulkonäön takia. Heiltäkin toki vaadin hyvää sivistystasoa, joten mitään palstamiehen tapaisia en siis edes lähesty (eikä siitä mitään tulisikaan, en meinaa jaksaa sitä omahyväisyyttä ja pseudotieteen määrää tällä palstallakaan).

Niin MISSÄ se hyöty on? Se on kuulkaa täysin pelkästään teoreettinen. Älkää kadehtiko.

Se että sä vaadit mieheltä

ÄLYKKYYTTÄ

HERKKYYTTÄ

LAPSETTOMUUTTA

KORKEAKOLUTASON OPINTOJA

LEMPEYTTÄ

rankkaa joukosta pois seuraavat:

JEESUS

ESKO EERIKÄINEN

+ 99% suomen miesväestöstä

Suosittelen: Netflixiä ja kissan hankitaa, punaviiniä ja seksileluja

relax bi tch

Mun mies täyttä kaikki noi kriteerit ja on muutenkin ihana. Meillä harrastetaan myös netflixiä, kissanhoitoa, punaviiniä ja seksileluja. Lisäksi olen ruma nainen. Olen kai aika onnekas.

Vierailija
380/389 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. jos  joku mies on niin törppö, ettei osaa eikä kertakaikkiaan pysty näkemään naisesssa (tai naisissa yleensäkään) mitään muuta kuin ulkonäön, niin voit olla hänelle siinä 'suureksi avuksi'  kätkemällä ja tallentamalla kaikki ne hänen sanomansa ne sanat tarkasti oikein 'sieluusi ja sydämeesi', muistamalla niiden sanomistilanteen, äänensävyn ja tietenkin ottamalla aina esille ja kertomalla niistä kaikille (sympatian & empatian  toivossa vielä ehkä jopa vuosiakin senkin jälkeen kun hän itse on sen jo aikaa sitten jo nuo todennäköisimmin  aivan spontaanit joskus sanomisensa  unohtanut).

Muistamalla siis katseen ,äänensävyn, ja senkin miltä ilma sinä aamuna tuoksui ja oliko tuulta, vai sadetta jne.

Tietenkin kaivat kaikki nuo tunnot illalla nukkumaan käydessäsi painaessasi pääsi tyynyllesi ja käpertyessäsi vilttisi alle.

Niitä ajattelet ennen uneen vaipumistasi ja tietenkin näet unia myös niistä. 

Näin voit olla itse itsesi pahin henkinen vihollinen ( . näin tietenkin suuresti mieliksi kaikille mahdollisille kiusaajillesi heidän nöyrimpänä , täsmätarkimpana, väsymättömimpänä,  ahkerimpana ja kestävimpänä apulaisenaan oman itsesi   kiusaamisessa

Tee näin ja alapeukuta kaikkia niitä ohjeita joiden mukaan sinun olisi opittava vain antamaan ihan  samalla mitalla heti ja yhtä spontaanisti takaisin moisille törpöille huutelijoille, joilta kotikasvatus käyttäytymisen ja tapojen oppimisen suhteen on jäänyt kesannolle, puuttumaan, tai  unohtunut kokonaan

Eli alapeukuta vaan kaikkia niitä, jotka haluaisivat  ehkä neuvoillaan ohjata sinua itseäsi voimaantumisen tielle, itsekin sanavalmiiksi yksilöksi, joka osaisi  tosiaan heittää loukkaukset heti paikalla takaisin antajalleen ja valitse 'ikuisen avuttoman uhriutujan' osa, joka on ,hitto soikoon, kuin mikäkin vastanyljetty siannahka riippumassa entisen maalaistalon pihalla,(jonka sisäpuoli keräsi kaiken mahdollisen pölyn ja hiekansirut ilmasta) ja kuvittele mielessäsi olevasi kuin herkkä simpukka joka kehittää sitä helmen ! 

Sensijaan, että esim. huutaisit heti oitis paikalla takaisin  (ja niin että muutkin paikalla olijat kuulisivat) esim. että  :

" Hah,hah, siinä meillä oikein ritari ! Kuules jätkä, vilkaisu peiliin vois vähän virkistää suakin , suosittelen ! "...

ps*(antaisit hänelle ,huutelijalle, näin vähän ajattelemisen aihetta .)