Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1615)
Studio julmahuvi. Älykkäästi tv-ohjelmia satirisoivaa viihdettä, mukana mm. "millainen saksalaisdekkari me voitais tehdä lukiosaksan hämärillä muistikuvilla?"-henkinen Die Kühe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muistaako joku vielä ne Angelica elokuvat joita näytettiin -70 lopulla myöhään kesäiltaisin. Niitä piti hiipiä katsomaan salaa kun vanhemmat oli jo nukkumassa, en olisi kehdannuta sanoa haluavani katsoa niitä vaikka olisin toki saanut :)
No tietty, mulla on ne kaikki DVD:llä :)
Minullakin on kaikki 5 Angelika-leffaa DVD:nä. Angelika-leffoja esitettiin vuonna 1978 muistaakseni vuoroviikoin Isä Camillo-leffojen kanssa keskiviikkoiltaisin. Tuosta viikonpäivästä en ole kyllä ihan varma. No, onhan minulla myös nuo Isä Camillo-leffatkin DVD:nä. Angelika ei oikein ensi alkuun digannut Reskatorista, kun mies oli vähän arpisempi kaveri. Myöhemminhän ne tunteet sitten muuttuivat love-tyylisiksi.
mites matti kuuslan tekemän banzai patukkamainos 70 luvun tai 8 0luvun alusta
aika hyvää japanin möngerrystä joka piti poistaa televisiosta kun japanin suurlähettilän alkoi vittuilemaan
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun hauskoja kotivideoita alettiin ensi kertaa näyttää töllössä niitä oli kiva katsoa. Vuosi vuodelta ohjelma vesittyi ja menetti mielenkiintoaan ja nykyäänhän youtuben mokakoosteet ovat viisi kertaa tiiviimpiä paketteja jos kaatuilu ja muu kiinnostaa.
Hauskat kotivideot on kyllä typerin ohjelma koskaan. Samat vitsit vuosi vuoden jälkeen. Aina sitä samaa kaatuilua mille sitten nauretaan. Niin ennakoitavissa että huhhuhh.
Vierailija kirjoitti:
Markus Kajon Naurun paikka!
Kajon vanhempi sarja Kettunen oli parempi, siinä hän divarinpitäjänä jupisi apealla äänellä omituisia mietteitään ja välillä näytettiin pätkiä vanhoista dokumenttifilmeistä "hieman" muokatulla selostuksella.
Muskettikoirat ja upea tunnari dogtanian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muistaako joku vielä ne Angelica elokuvat joita näytettiin -70 lopulla myöhään kesäiltaisin. Niitä piti hiipiä katsomaan salaa kun vanhemmat oli jo nukkumassa, en olisi kehdannuta sanoa haluavani katsoa niitä vaikka olisin toki saanut :)
No tietty, mulla on ne kaikki DVD:llä :)
Minullakin on kaikki 5 Angelika-leffaa DVD:nä. Angelika-leffoja esitettiin vuonna 1978 muistaakseni vuoroviikoin Isä Camillo-leffojen kanssa keskiviikkoiltaisin. Tuosta viikonpäivästä en ole kyllä ihan varma. No, onhan minulla myös nuo Isä Camillo-leffatkin DVD:nä. Angelika ei oikein ensi alkuun digannut Reskatorista, kun mies oli vähän arpisempi kaveri. Myöhemminhän ne tunteet sitten muuttuivat love-tyylisiksi.
Niitä esitettiin myös kesällä -86. Olin silloin 6-vuotias ja leffat tekivät suuren vaikutuksen. Puoli vuotta myöhemmin luin Angelikasta kertovan kirjan ja annoin joululahjaksi saamalleni barbille hienon nimen, jonka olin löytänyt siitä kirjasta. Jälkeenpäin tajusin, että olin lukenut nimen väärin, mutta en halunnut kuitenkaan enää muuttaa barbin nimeä, joka oli vakiintunut jo käyttöön.
Pål Presli show. Näin lapsena ohjelman viimeisen jakson ja pidin siitä. Harmi, että ensimmäinen katselukerta jäi viimeiseksi. Olisi kiva katsoa joskus uusintana, vieläkö se olisi hyvä ohjelma.
Onpas tämä ketju pitänyt hyvin pintansa. Mukavia muistoja kertynyt. En uskonut, että tulisi näin pitkäikäinen ketju!
-ap
Pieni talo preerialla, en muista tuliko se aikanaan sunnuntaisin? ehkä mielikuva että tuli noin 18 aikaan. Mutta se tunnari, se oli ihana. Aina kun alkoi soida, kiiruhdin olohuoneeseen, ellei faija jo ehtinyt minua sinne huikata. Oli muuten ainoat kerrat, kun näin isäni aina herkistyvän. Tarinat oli aina opettavaisia. Tulispa uusintana koko sarja alusta alkaen taasen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni talo preerialla, en muista tuliko se aikanaan sunnuntaisin? ehkä mielikuva että tuli noin 18 aikaan. Mutta se tunnari, se oli ihana. Aina kun alkoi soida, kiiruhdin olohuoneeseen, ellei faija jo ehtinyt minua sinne huikata. Oli muuten ainoat kerrat, kun näin isäni aina herkistyvän. Tarinat oli aina opettavaisia. Tulispa uusintana koko sarja alusta alkaen taasen.
Oli myös omia lempisarjojani ja jäänyt mieleen, samana päivänä tuli eri kanavilta peräkkäin muistaakseni joku Erkkimerkki-ohjelma, Star Trek ja sitten tämä jotka piti kaikki katsoa.
Muistaako kukaan sarjaa Pimeyden Sydän? Eilen muistin itse kun katsoin loppua sarjan Kova Laki Erikoisyksikkö jaksoa ja siinä oli vierailijana näyttelijä Ally Walker joka esitti pääosaa tuossa Pimeyden Sydämessa.
Juoni muistaakseni meni jotenkin niin, että esitti psykologia tms joka profiloi murhaajia ja asui itse eristyksessä /suojelussa koska eräs sarjamurhaaja oli tappanut tämän miehen ja jahtasi nyt tätä naista. Samantha Waters tai jotain sinne päin oli roolihahmon nimi ja hänellä oli pieni poika ja nainen joka oli ystävä/avustaja.
Lasten piirretty Professori Balthazar
Serranon perhe, nauratti aivan järjettömästi!
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudesta jäänyt mieleen nämä hui-hai-hiidet ja merirosvolaivat, missä oli aina kolme lasta tekemässä tehtäviä. Aina toivoi että itsekkin pääsisi.
Nyt kun aikuisena tuli katsottua tuubista yksi jakso tuota merirosvolaivaa, niin se mieshän vihaa niitä lapsia. Mutta eipä lapsena tuollaisia tajunnut.
Olin niin kateellinen, kun yksi luokkakaisistani pääsi tuohon kisailuun! Meillä oli oikein testit pääsemistä varten, mm piti rakentaa paperilentokone joka liitää pisimmälle.
Oma jälkikäteen koettu tv-muistoni on se, kun Twin Peaksissa selviää kuka tappoi Laura Palmerin. Selkäpiissä oikein karmi!
Vierailija kirjoitti:
Serranon perhe, nauratti aivan järjettömästi!
Joo muistan hyvin kun ainakin kolme kertaa myöhästyin luennolta Serranojen takia. Sen jälkeen ei olekaan esitetty mitään vastaavaa. Aina piti heti katsoa joka jakso. Diego oli paras :)
Twin Peaksin tunnari. Olin liian nuori katsomaan sarjaa kun se esitettiin alunperin, mutta muistan sen oudon hyytävän tunnusmusiikin kun sisarukset katsoivat.
Myöhemmin toki katsoin itsekin, hyvä oli :)
Muistellut viime päivinä kotimaista sarjaa nimeltä Kohtaamiset ja erot. Esitetty 90-luvun alussa ja muistaakseni sen jälkeen kerran uusittu. Muuten tuo sarja aikalailla unholaan jäänyt eikä esim. Dvd:nä julkaistu. Areenaan olen tosin laittanut toivetta jos siellä julkaistaisiin.
Ainakin ensi katselulta aikanaan tykkäsin ja sarjassa oli ainakin Merja Larivaara ja Susanna Haavisto ja sarjassa oli omanlaista Twin Peaks-henkistä mystiikkaa. Liekö sitten tarkoituksella haettu inspiraatiota sieltä suunnalta.
Nämä Studio line-tuotteiden mainokset kasarilta. Jäänyt mieleen kun vuodesta toiseen olivat niin samankkaltaisia. Ihmiset tanssii valkoisissa lavasteissa hiusgeelejä mainostaen.