Nainen, onko epäviehättävää jos mies pelkää haasteita ja riskejä?
Kommentit (13)
On. Ellei koskaan uskalla tehdä mitään totutuista rutiineista poikkeavaa, niin on aika tylsää seuraa.
Ei ole. Olen itsekin turvallisuudenhakuinen ihminen, se ei kuitenkaan tarkoita tylsyyttä.
Riippuu haasteista ja riskeistä. Jos vaikkapa muutto toiselle paikkakunnalle tai toiseen maahan on haaste ja riski, niin ei sopisi minulle.
Pitäisi välttää riskejä ja vääränlaisia haasteita. Se on toinen juttu mitä pelkää ja miksi.
Itse liian arvaamaton ja seikkailumielinen henkilö joka tylsistyisi nopeasti paikallaan olemisessa joten henkilö joka kaipaa enemmän tuttua ja turvallista olisi vääränlainen ja ehkä veisi vaan energiaa.
Riippuu niin paljon mitä tarkoitat. Olen itse vilkas vaikka ajoittain vetäydyn yksikseni. Ehkä tärkeintä olisi että mies jaksaisi katsoa minun ylivirittynyttä tilaa ja oloa kun kaipaan yksinoloa.
Mieluummin riske vähön pelkääcä kuin ne ohittava uhoaja. Haasteita sopivasti mutta ei pingottaen ja vähätellen muttei myösköän överiksi vetäviä tyyliin kaikki tai ei mitään.
Ei todellakaan. Haluan viereeni itseni kaltaiseni ihmisen, eli kunnianhimottoman, jolla ei ole mitään tarvetta haasteisiin ja riskeihin. Kaikki tekeminen tähtää siihen, että saataisiin hengailla rauhassa kotona ja ottaa rennosti.
Riippuu, mutta yleisesti ei.
En halua herätä yhtenä päivänä kun kumppani on pistänyt kaikki säästöt kaverin tai kumminkaiman tai Elonin hyvään uuteen sijoitusmahdollisuuteen tai lähtee vuorikiipeilemään Everestille tai muuhun hullunhommaan jossa hyväksyy kuoleman mahdollisuuden.
Arkipäivän riskit ja muutokset yllätysten tai harkitut ja laskelmoidut muutokset kuten muutto tai työpaikan vaihto on sitten jo eri asioita ja niistä edellytän ainakin keskusteluun halukkuutta ja yhteisten päätösten tekemistä.
Mutta niin, vakaa ja perusturvallinen asenne ja luonne on minulle tärkeää.
Se on järkevää toimintaa eikä turhaa pullistelua.